Sunduğu ürün ve hizmetlerle müşterisi lehine değer yaratmayı ilke edinen Shell & Turcas, düzenlediği farklı kampanyalarla da kazandırmaya devam ediyor. Sektörlerinin ilk sadakat programlarını oluşturan Shell Club Smart ve Money Club kartları ile ile 1 Nisan – 31 Mayıs 2011 tarihleri arasında Shell & Turcas istasyonlarından akaryakıt veya Shell otogaz alanlar arasında yapılan çekilişle, hediye yakıt kazanan şanslı müşteriler belirlendi.
Milli Piyango İdaresi’nin izniyle gerçekleştirilen çekilişte,
- 250 kişi 180 TL değerinde,
- 500 kişi 100 TL değerinde,
- 1000 kişi 50 TL değerinde,
- 2000 kişi 25 TL değerinde,
- 25000 kişi 5 TL değerinde yakıt hediyesine hak kazandı.
Başvuran talihli Shell müşterilerinin yakıt ikramiyeleri, kartlarına yüklendi. Çekilişle ilgili detaylı bilgiler ise www.shellsmart.com adresinde yer alıyor.
Türkiye’nin en büyük sadakat programı
Shell Club Smart Card ve Money Club Kart kullanan yaklaşık 10 milyon müşteri, sağlanan işbirliğiyle Türkiye’nin en büyük sadakat programını oluşturdu. Yaklaşık 1 yıl içinde düzenlenen farklı kampanyalarla hem Shell, hem de Migros müşterileri, benzersiz fırsatlara sahip oldu. İki devin yarattığı sinerji, müşterilerin sadakat kartlarına kazanç olarak döndü. İşbirliği bugüne kadar 250 milyon puan kazandırdı. 2010 yılı Ağustos ayından bu yana benzersiz fırsatlar sunan işbirliği, Royal Dutch Shell tarafından, faaliyette olduğu 90 ülke arasındaki en başarılı uygulamalara verilen “Executive Vice President” ödülüne layık görüldü.