Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
17 Şubat 2015 Salı - 15:22

Shell & Turcas'dan Bir İlk Daha

Shell & Turcas Petrol A.Ş, müşteri memnuniyetini ve şikayetlerini yüksek kalite standartlara uygun olarak yönettiğini sertifikayla belgeledi. Akaryakıt ve madeni yağ sektöründe dağıtım şirketleri ve Şikayet Yönetim Sistemi sertifikasını (TSE)’den alan ilk şirket Shell & Turcas Petrol A.Ş oldu.

Shell & Turcas dan Bir İlk Daha

 Shell & Turcas Petrol A.Ş, faaliyetlerini müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetimini belge standartlarına uygun  olarak gerçekleştirdiğini kanıtladı ve TSE’den “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi” belgesini  ‘Madeni Yağ, Gres Üretimi, Akaryakıt Depolama, Dolumu ve Satışı ‘ kapsamında  almaya hak kazandı.
 
Türk Standartları Enstitüsü (TSE), firmaların, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standartları’na uygunluğunu belirleyen 9 yönetim prensibini; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, ücretler, gizlilik, müşteri odaklı yaklaşım, hesap verebilirlik ve sürekli iyileşme olarak değerlendiriyor.
 
Müşterilerin sesini duymak için olabildiğince farklı kanaldan şikayet kabul etmek, değerlendirmek ve herhangi bir ayrım gözetmeksizin belirlenmiş sürelerde ve şekillerde çözüm sunuyor olmak belgenin başlıca gerekliliği olup; bu süreçte müşteri memnuniyetini sağlamak için yapılan sürekli iyileştirme faaliyetleri ve şikayetin tekrarlanmaması
 
Ödülün ardından gelen sertifika başarısı
Shell & Turcas Petrol A.Ş, 2014 yılında da Stevie Awards’ın “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” kategorisinde Gümüş Ödül kazanmıştı.
Şirketin başarısının en önemli nedeni, müşteri odaklılık ilkesiyle uyguladığı projeler, yaratıcı ve hızlı çözüm anlayışı ve mükemmel satış sonrası destek hizmeti.  Shell & Turcas’ın  müşterilerine uyguladığı anketle tespit ettiği “Müşteri Memnuniyet Endeksi” 2010’dan bu yana gelişme gösterdi ve 2014’ün sonunda 10 üzerinden  9 memnuniyet notuna ulaştı.
Shell & Turcas Müşteri Hizmetleri Birimi 60 kişilik ekibiyle Shell’in Türkiye’deki Perakende ve Ticari Akaryakıtlar, Ticari Filo, Madeni Yağ, Denizcilik ve Havacılık iş kollarına hizmet veriyor.

Akaryakıt ve madeni yağ sektöründe bir ilk
 Standartları eksiksiz olarak uygulamaya çalışan Shell & Turcas Petrol A.Ş, akaryakıt ve madeni yağ sektöründe bu belgeyi TSE’den alan ilk şirket olarak, müşteri memnuniyetine verdiği önemi birkez daha ortaya koymuş oldu. Shell & Turcas Petrol A.Ş.’nin CEO ve Perakende Genel Müdürü Felix Faber, “ Müşterilerimizin memnuniyeti bizim için hayati bir öneme sahip. Shell & Turcas Petrol A.Ş olarak müşterilerimize yenilikçi ürünlerle beraber yüksek kalitede hizmet sunuyoruz. Müşterilerimizden edindiğimiz geribildirimlerle müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik çalışmalarımıza devam ediyoruz. Akaryakıt ve madeni yağ sektöründe bu belgeyi TSE’den almaya hak kazanan ilk şirket olmaktan dolayı çok mutlu ve gururluyuz” dedi.

 
Renault ve Dacia Cenevre Fuarında
 
OMSAN’a 3. Kez “İnsana Saygı” Ödülü
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Renault ve Dacia Cenevre Fuarında
Renault ve Dacia, Uluslararası Cenevre Otomobil Fuarı’nın 3 - 4 Mart tarihlerindeki ...
​Temsa yetkili servislerinde yelek hediyesi
Temsa’nın müşterilerine desteği bitmiyor. Yedek parça kampanyası ile müşterilerine ...
​Mitsubishi, Yeni L200
Mitsubishi Motors, pick-up pazarında oyunun kurallarını belirleyen L200’ün ...
 
Bosch, Öğrencilere Kapılarını Açtı
Bosch Türkiye’nin bu yıl ilk kez düzenlediği ve mühendislik öğrencilerine ...
Gefco, Enerkon ile sözleşme imzaladı
İstanbul, 16 Şubat 2015 – Uluslararası alanda ve yurtiçindeki yaygın ağı ...
Kar, Akünüzü Vurmasın
Trafik kabusuna bir de soğuk havanın akünüze verdiği zararların önüne ...
 
DHL CE100 Programında
Deutsche Post DHL, Ellen MacArthur Vakfı tarafından Döngüsel Ekonomi 100 ...
LeasePlan’den Türkiye’ye yüzde yüz güven
LeasePlan Corporation N.V., LPD Holding A,Ş’deki Doğuş Otomotiv’e ait ...
Talson Trailer Stockholm’de Hava Kargosu Sektörünün Önde Gelenleriyle Buluştu
Avrupa hava kargo taşımacılığının lider ismi Talson Trailer B.V., İsveç’in ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
truckKamyontürkiyekamyonumsondakika haberler fahrernewsbus