Otobüs pazarının lider markası TEMSA müşterilerinin çözüm ortağı olmaya devam ediyor. Her süreçte müşterilerine destek olmaya devam eden TEMSA, 1 Şubat’ta #TEMSAhepbenimle sloganı ile kaptanlara özel bakım kampanyasının startını veriyor. 28 Şubat’a kadar devam edecek kampanya kapsamında TEMSA yedek parça ekibi müşterilerin zorlu hizmet süreçlerinde yüzlerini güldürecek. Kampanya dahilinde belirlenen bakım paketlerine göre SAFİR ve AVENUE sahibi araç sahiplerine yelek; PRESTİJ araç sahiplerine ise termos hediyesi sunulacak.
TEMSA, kaptanları servislere davet ediyor
TEMSA’yı pazar liderliğine taşıyan en önemli unsurların başında kaliteli araç üretiminin yanı sıra satış sonrası hizmetlerde yarattığı farklar olduğunu belirten TEMSA Yedek Parça Satış Müdürü Şafak Pesen Üstün, “Her süreçte müşterimizin yanında olmaya büyük özen gösteriyoruz. Satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetinde oluşturduğumuz yüksek seviye TEMSA’yı liderliğe taşıyan en önemli unsurlardan birisi. Zorlu hizmet sürecinde müşterilerimize düzenlediğimiz kampanyalar ile onlara destek olmaya devam ediyoruz. 1 Şubat itibariyle 3 yaş üstü SAFİR, AVENUE ve PRESTİJ araç kullanıcılarına yönelik yeni kış kampanyamızın startını verdik. Kampanya sloganımızı da #TEMSAhepbenimle olarak belirledik. 28 Şubat’a kadar devam edecek kampanya sürecinde TEMSA kullanıcılarını servislerimize davet ediyoruz. Hediyelerimizle destelediğimiz özel bakım paketleri ile araçlarınızın ömrünü uzatıyoruz. Kaptanlarımızı, yetkili servislerimize bekliyoruz” dedi.