Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
22 Nisan 2015 Çarşamba - 13:27

Trio Operadores’in Tercihi Allison

Trio Operadores, yüksek verimlilik ve düşük gürültü düzeyi avantajları sunan Allison donanımlı Econic NGT dağıtım araçlarını kullanıyor

Trio Operadores’in Tercihi Allison

İspanya merkezli Trío Operadores Lojistik, Madrid ve Zaragoza’da hem filo verimliliğini arttıran hem de sürücü memnuniyetini en üst düzeye taşıyan Allison tam otomatik şanzıman donanımlı üç adet Mercedes Econic NGT aracı kullanıyor.  
 
Allison 3000 Serisi™ tam otomatik şanzıman ile donatılan yeni Mercedes Econic NGT (Doğal Gaz Teknolojisi) kamyonları Haziran 2014’ten bu yana Madrid’de hizmet veriyor. Trio Operadores Lojistik filosundaki bu araçlar, operatörün en önemli müşterilerinden biri olan Simply Market isimli süpermarkete gece saatlerinde ürün teslimatlarını yapıyor.
 
Simply Market, Mercedes Benz ve Trio Operadores Lojistik arasındaki işbirliği ile Mayıs 2012 yılında başlayan Temiz Kamyon Projesi’ne (Proyecto Camión Limpio) devam ediyor. Proje kapsamında ürün sevkiyatı faaliyetlerinde daha çevre dostu bir anlayışla yüksek performans ve karlılık hedefleri sürdürülürken filo verimliliğini, işletilen araç sayısını azaltacak kadar yükseltmek amaçlanıyor. Bu doğrultuda daha düşük gürültü düzeyi, daha az trafik ve en aza indirgenmiş CO2 emisyonları ile sürdürülebilir bir şehir içi dağıtım sağlamak üzere teslim alınan ilk sıkıştırılmış doğal gaz (CNG) kamyonu Mercedes Econic NGT ile Madrid’deki Simply Market şubelerine ürün teslimatları gerçekleştiriliyor. 2014’te filoya katılan bu ilk aracın hizmete sunulması, amaçlandığı gibi Trio Operadoes Lojistik‘in eski üç kamyonunu hizmet dışı bırakılabilmesini sağladı.
 
Filonun ilk doğal gazlı (CNG) Mercedes Econic NGT aracından sonra Madrid’deki filoya Mercedes Antos Euro 6; Zaragoza’da faaliyet gösteren filoya ise gazla çalışan bir Econic kamyonu daha dahil edildi. Projenin üçüncü aşamasında şirket, yeni araçları sayesinde dört eski kamyonu hizmet dışı bırakırken İspanya için çeşitli avantajlar sunacak bir diğer Econic NGT aracını da satın aldı. 
 
Trio Operadores Lojistik firmasının yöneticisi Javier Hernandez de Vicente’ye göre son kamyonun filoya katılmasında ilk Econic aracın sunduğu başarılı deneyim rol oynadı. Hernandez konuyla ilgili olarak: “Bu projenin ilk aşamasında Madrid için şehir içi dağıtım faaliyetlerindeki emisyonlarda %33 oranında bir azalma sağladık. Gece saatlerinde de hizmet veren ikinci Econic NGT kamyonun filomuza katılmasıyla şimdiki hedefimiz, söz konusu proje başladığında gözlemlenen ilk rakamlara kıyasla emisyonları %60 oranında azaltmak,” dedi.
 
Trío Operadores, 25’i kendi öz malı ve diğerleri kiralanan toplam 150 adet dayanıklı, soğutmalı ve genel kargo araçlarından oluşan bir filoya sahip. Mercedes NGT modellerinin de filoya katılmasıyla, Econic aracının 27 paletlik üstün yük kapasitesi sayesinde firmanın kendisine ait kamyonların sayısı 11’e düşürüldü. Bu sayede Simply, marketlerine yapılan dağıtım seferlerini optimize edebildi.
 
Doğal gaz motorlara uyumlu tam otomatik şanzımanların, manüel ve otomatikleştirilmiş şanzımanlara kıyasla üstün bir verimlilik ve performans sağlamalarından dolayı şehir içi dağıtım alanında tork konvertörlerine sahip tam otomatik şanzımanlara yönelik talep artmaya devam etmektedir.
Hernandez açıklamasında: “Aradan geçen iki yıl boyunca Allison şanzımanlar ile özellikle motor torku konusundaki deneyimlerimiz olağanüstü. Tork konvertörü, harekete geçme sırasında gaz motorlarının torkunu attırıyor ve sürücülere daha konforlu bir sürüş sağlıyor,” dedi.
 
Allison tam otomatik şanzımanlar, aracın güç aktarma organlarına mükemmel bir uyum sağlaması yönüyle Econic NGT araçları için tercih edilebilecek tek şanzıman seçeneği oluyor. Allison’ın Kesintisiz Güç Teknolojisi™, tahrik sistemine kesintisiz bir güç aktarımı sunmasının yanı sıra düşük devir sayılarında (RMP) motor torkunun arttırılması sayesinde üstün bir araç kalkışı sağlıyor. Ayrıca Allison tam otomatik şanzımanın helisel dişli tasarımı, doğal gaz motorlu kamyonların temel hedefi olan dizel kamyonlara kıyasla gürültü düzeyinin 3-6 desibel arasında azaltılmasına yardımcı oluyor.
 
Yeni Econic aracı aynı zamanda kalabalık şehirlerdeki dar alanlarda, manevra kabiliyetini ve hassas devinimi kolaylaştırmak amacıyla küçük dönüş yarıçapları sağlayan Transgiro aks sistemine sahip bulunuyor. Allison tam otomatik şanzıman donanımı ile döner kavşak, viraj, dönemeç, yükleme/indirme rampaları ve diğer şehir içi noktalarda araç kontrolü ve manevra kabiliyeti daha da arttırılabiliyor. Allison tork konvertörü, manevra sırasında hassas hareket kontrolüne ve sarsıntısız, düşük hızda devinime olanak tanıyor. Söz konusu araçlarda debriyaj aşınması gibi bir sorun ile karşılaşılmadığından araç bakımı da büyük ölçüde azalarak düşük sahip olma maliyetlerine ulaşılıyor.
 
Yönetici Hernandez açıklamasında: “Bir kez daha Allison donanımlı Econic araçlarını tercih etmemizin nedeni, verimlilik, sessiz çalışma ve güvenilirlik. Şanzımanı düşünmenize hiç gerek yok, tek yapmanız gereken ivme kazanmak ve yol almak,” diyor.  
 

 
ROTA’nın Patentli Çözümleri Büyük İlgi Gördü
 
GEFCO Grup, 2014’ü tatmin edici bir performansla kapattı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
ROTA’nın Patentli Çözümleri Büyük İlgi Gördü
NSK Group, ROTA markası ile katıldığı ‘Automechanika İstanbul 2015’ fuarında ...
Mercedes-Benz Türk 2. El faaliyetleri devam ediyor
Mercedes-Benz Türk, 2009 yılından bu yana yürüttüğü 2. El faaliyetlerini ...
Goodyear, INTERMAT Fuarı’nda
Goodyear, Avrupa’nın en önemli yapı endüstri fuarı Intermat 2015’te iş ...
 
Ford’dan Nisan Fırsatları
Ford’un nisan ayı kampanyaları cazip fırsatlar sunuyor. Binek Ford modelleri ...
Pirelli Tedarikçilerini Ödüllendirdi
Pirelli’nin dünya çapında tedarikçilerini sürdürülebilirlik, kalite, hizmet ...
Baran Otomotiv'e 11 Adetlik Tiger Havuz Damper
Taşımacılık sektöründe 2010 yılından bu tarafa faaliyette olan Baran Otomotiv, ...
 
MANN+HUMMEL, AUTOMECHANIKA İSTANBUL’A KATILDI
Filtrasyon uzmanı MANN+HUMMEL, grubun aftermarket markası MANN-FILTER ...
Yazın Kış Lastiği Kullanmayın!
Baharın aylarına yaklaştığımız bugünlerde, havaların ısınmaya başlamasıyla ...
Michelin, Allopneus SAS’ın %40 hissesini aldı
Dünyanın lider lastik üreticilerinden Michelin, internet üzerinden lastik ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyonumsrcşoförbustürkiyefahrerKamyontreylerkamyoncu