Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
3 Temmuz 2017 Pazartesi - 08:58

Tüm zamanların en güçlü 911’i: Yeni Porsche 911 GT2 RS

?Porsche yolda kullanıma hazır en hızlı ve güçlü 911 modeli olan Yeni Porsche 911 GT2 RS’i tanıtıyor. Çift turbolu motoru 700 HP güç üreten 911 GT2 RS, 0’dan saatte 100 kilometre hıza yalnızca 2,8 saniyede ulaşırken, azami saatte 340 kilometre hız yapabiliyor. Bu özel otomobil, Porsche tutkunlarının özel siparişine göre üretilecek.

Tüm zamanların en güçlü 911’i: Yeni Porsche 911 GT2 RS

Yolda kullanıma hazır en hızlı ve güçlü 911, piyasaya çıkmaya hazır: Yeni Porsche 911 GT2 RS’nin dünya prömiyeri, Birleşik Krallık’ta 30 Haziran-2 Temmuz tarihleri arasında düzenlenen Goodwood Hız Festivali’nde gerçekleşiyor.

Yüksek performanslı bu spor otomobilin kalbinde, 515 kW (700 hp) güç üreten, çift turbolu bir motor yer alıyor. Dolu depoyla 1.470 kg ağırlığa sahip olan hafif, iki koltuklu otomobil, sıfırdan 100 km/h hıza 2,8 saniyede çıkabiliyor. Azami hızı 340 km/h olan 911 GT2 RS, neredeyse motor sporlarını aratmayan çekiş sistemi teknolojisi sayesinde 3,6 litrelik selefinden 59 kW (80 hp) daha fazla güç üretiyor ve 750 Nm torka ulaşıyor (önceki versiyondan 50 Nm daha fazla).

911 GT2 RS’nin motoru, 911 Turbo S’te kullanılan 3,8 litrelik 427 kW (580 hp) gücündeki motorun geliştirilmiş versiyonu. Motorun performansını artırmak için, büyük turboşarjlar yardımıyla yanma odalarına daha fazla hava girişi sağlanıyor. Yeni, ilave soğutma sistemi, motorun azami güçte çalıştığı durumlarda bile optimum soğutma sağlarken, çok yüksek sıcaklıklarda da şarj havası soğutucusuna su püskürtüyor.

Benzeri görülmemiş etkileyici bir motor sesi

GT2 RS’deki yenilenen yedi vitesli ve çift kavramalı GT şanzıman, gücün, otomobilin çekişinde herhangi bir kesintiye yol açmadan aktarılmasını sağlıyor. Ekstra hafif titanyumdan üretilen, özel geliştirilmiş egzoz sistemi 911 Turbo’da kullanılana kıyasla 7 kilogram daha hafif ve benzeri görülmemiş, etkileyici bir sese sahip.

911 GT2 RS’nin yüksek hızlara ulaşmasını sağlayan, yarış için tasarlanmış arka akstan yönlendirmeli şasisi ve Ultra Yüksek Performans (UHP) lastikleri. Tüm GT spor otomobillerinde olduğu gibi, yeni modelde de optimum sürüş dinamikleri sağlamak üzere ayarlanmış, spor moduna sahip bir Porsche Stability Management (PSM) stabilite kontrol sistemi bulunuyor.

Karbon ve magnezyumdan oluşan hafif gövde tasarımı

Güçlü hava giriş ve çıkışları ve etkileyici arka kanat, aracın aerodinamik performansının hem şekil hem de tasarım olarak en üst seviyede olduğunun altını çiziyor. Büyük ve geniş lastikler (önde 265/35 ZR 20, arkada 325/30 ZR 21) fren esnasında ve virajlarda üst düzey yol tutuşu sağlıyor. 911 GT2 RS’te Porsche Seramik Kompozit Fren Sistemi (PCCB) standart özellik olarak bulunuyor.

Ön kanatlar, tekerlek yuvalarındaki hava menfezleri, Sport Design yan aynalarının dış kaplaması, arka yan kısımdaki hava girişleri ve arka kısmın bazı bölümlerinin yanı sıra iç mekandaki pek çok parça, karbon fiber takviyeli plastikten (CFR) üretildi. Otomobilin ağırlığını olabildiğince azaltmak için kaput da karbondan üretilirken, standart kaplamalı tavan ise magnezyumdan. Her iki parçada da geniş, yatay bir kıvrım bulunuyor.

Ağırlığı 30 kg azaltan, opsiyonel Weissach paketi

Performans her zaman daha da artırılabilir, 911 GT2 RS de bu kurala bir istisna değil. Bu sebeple Porsche mühendisleri, otomobilin ağırlığını yaklaşık 30 kilogram azaltan, opsiyonel Weissach paketini geliştirdi. Pakette karbon fiber takviyeli plastik ve titanyumdan üretilen parçaların sayısı artıyor.

911 GT2 RS’nin yolcu bölmesinin görünümüne kırmızı Alcantara, siyah deri ve standart olarak karbon kaplamalı parçalar hakim. 911 GT2 RS’nin vites pedallı spor direksiyonu, sürücünün hızla vites değiştirmesine imkan sağlıyor. Sürücü ve yolcular, bu yüksek performanslı spor otomobilin sürüş dinamiklerini, karbon dokuma kaplamalı spor koltuklarda tecrübe ediyor. Tüm 911 modellerinde olduğu gibi, ses, navigasyon ve iletişim, Porsche Communication Management (PCM) sistemi tarafından tek elden yönetiliyor. Yine standart özellik olarak gelen Connect Plus modülü ve Porsche Track Precision uygulaması da, akıllı telefonlar vasıtasıyla sürüş verilerinin ayrıntılı bir şekilde kaydedilmesine, incelenmesine ve analiz edilmesine olanak sağlıyor.

Akıllı telefon ile sürüş verileri analiz edilebiliyor

PCM fonksiyonlarını daha da geliştiren opsiyonel Chrono paketi, tur sürelerini gösteren, kaydeden ve değerlendiren bir performans ekranı sunuyor. Pakette ayrıca panel üzerinde yer alan, analog ve dijital bir de kronometre yer alıyor. Bunlara ek olarak, 911 GT2 RS Chrono paketi ayrıca kendi tur tespit sistemine sahip. Porsche Track Precision uygulaması ve start/finish düzlüklerine konumlandırılan harici işaretçiler sayesinde, bu sistem sürücünün tur sürelerini büyük bir hassasiyetle kaydetmesine imkan tanıyor.

Özel otomobil için, özel bir kol saati: Porsche Design 911 GT2 RS Chronograph

Porsche Design tarihinde ilk kez olarak, yüksek performanslı spor otomobilin piyasaya çıkışını, sınırlı sayıda üretilecek bir saatle kutluyor. Motor sporları dünyasına atıfta bulunan 911 GT2 RS kol saati, yalnızca yeni otomobilin sahipleri tarafından satın alınabilecek.

911 GT2 RS sürücülerine özel bu 911 GT2 RS Chronograph’ın kalbinde, üç yıllık bir çalışmanın ürünü olan, Porsche Design tarafından geliştirilmiş ilk saat mekanizması yatıyor. Otomobil ve saat, müşteri talebine göre üretilip beraber teslim edilecek. 

 
Ford Otosan 2016 Sürdürülebilirlik Raporu Yayınlandı
 
Volkswagen Ticari Araç’ın Akıllı Ekran Projesine Altın Sabre Ödülü!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ford Otosan 2016 Sürdürülebilirlik Raporu Yayınlandı
Tüm paydaşları için değer üretme kapasitesini her geçen yıl artırma hedefiyle ...
Otomotiv Sektörüne Genç OYDER Bakışı Geliyor
Otomotiv Yetkili Satıcıları Derneği (OYDER), otomobil perakendeciliği ...
Ege Port ve Bodrum Cruise Port, Türkiye’nin Green Port Sertifikalı İlk Kruvaziyer Limanları Oldu
?Dünyanın en büyük, lider kruvaziyer liman işletmecisi Global Ports Holding, ...
 
Oto Klimacılarda "Sıcak" Mesaisi
Son günlerde hava sıcaklıklarının artması nedeniyle klimalara daha fazla ...
Bridgestone'dan Hakan Bayman'a Çin'de Büyük Görev
Dünyanın en büyük lastik üreticisi Japon Bridgestone, 15 Temmuz’dan itibaren ...
PSA Grubu’nun Turbo PureTech Motoruna Yılın Ödülü
PSA Grubu’nun 1,2 litrelik 3 silindirli Turbo PureTech benzinli motoru ...
 
Fiesta Rally Cup'ta Heyecan Troia Rallisi ile Devam Ediyor
Türkiye'nin tek ralli kupası “Fiesta Rally Cup”, Ege Rallisi’nin ardından ...
Barış Onatça: İkinci El Güven İster
ÖTV artırımlarının sıfır araçların fiyatını yükseltmesiyle birlikte Ramazan ...
Sürücülerin Park Çilesi Son Buluyor!
Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
dikkatlkwsrctürkiyefahrersondakikatruckbus haberler