Ziyaret sırasında yaptığı açıklamada Bernhard Mattes “Ford Otosan ve Türkiye’deki başarılarımız Ford Avrupa için büyük önem taşımaktadır. Avrupa'da durgunlaşan otomotiv pazarına göre hızla gelişen Türkiye ve Rusya ile Doğu Avrupa ülkeleri global otomotiv üreticilerinin odağındadır, bu sebeple Ford Avrupa olarak Türkiye’yi yakından takip etmeye büyük önem veriyoruz” dedi.
Araç satışında altı yıldır süregelen pazar liderliği yanında servis müşteri memnuniyeti alanında da Türkiye’nin daima Avrupa’daki ilk üç ülke arasında yer aldığını dile getiren Başkan Yardımcısı “Bir markadan satış sonrasında duyulan memnuniyet markanın devamlılığı yönüyle büyük önem taşır. Bu memnuniyet sayesinde müşteriler aynı markayı güvenerek tekrar tekrar tercih ederler ve ayrıca tavsiye ederler. Bütün Ford araç sahiplerine araç alımını ve servis ziyaretlerini takiben memnuniyet anketi uyguluyoruz ve memnuniyetlerini ölçümlüyoruz, Türkiye’deki Ford araç kullanıcıları Ford markasından memnun.” dedi.
Konuyla ilgili açıklama yapan Ford Otosan Servis ve Yedek Parça Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Şatıroğlu ise Ford’un hem sürekli gelişen yeni araç modelleri, hem güçlü satış-servis bayi ağı hem de müşteri memnuniyetine verdiği önem ile 2008 yılında da liderliği koruyacağına olan inancını dile getirdi.
Otokoç - İstinye ve yeni açılan Kar Oto - Topkapı tesislerini de ziyaret eden Ford Avrupa yöneticileri, gördüklerinden ve aldığı bilgilerden etkilenerek Türkiye'den mutlu ayrıldılar.