Ticari araç sektöründe araçların sorunsuz şekilde ve aralıksız hizmet verebilmesi büyük önem taşır. Kamyon veya çekicilerin performansı, gücü ve verimliliğinin yanı sıra bu özelliklerinin uzun süre devamlılığını sağlayan servis hizmetleri de çok önemlidir. Bu nedenle satış sonrası hizmetlerde kalitesini her zaman daha da yükseltmek için sürekli yeni stratejiler üzerinde çalışan Volvo Kamyon, Türkiye’de yeni yatırımı ile tamamen Volvo tarafından işletilen ilk Volvo Kamyon Merkez Servisi’ni 16 Nisan’da hizmete sunuyor.
Volvo Kamyon’un Orhanlı’da hizmete sunacağı servis, tamamen Volvo Group Otomotiv tarafından işletilen Türkiye’deki ilk Volvo Kamyon Merkez Servisi olma özelliği taşıyacak ve Türkiye genelinde İstanbul, Ankara, Bolu, Gaziantep, Hatay, Mersin gibi şehirlerde bulunan toplam 14 yetkili servise rehberlik edecek. 2.000 m2 açık, 4.500 m2 kapalı alanda hizmet verecek ve tamamen Volvo’nun global standartlarında mekanik, elektronik, kaporta ve boya hizmetleri sunacak olan günlük 30 araç kapasiteli Volvo Kamyon Merkez Servisi Orhanlı, en son teknoloji, üstün hizmet kalitesi, orijinal Volvo parçaları ve müşteri odaklı yaklaşımı ile müşteri memnuniyetini en yüksek düzeye ulaştırmayı hedefliyor.
Türkiye’deki ilk Merkez servisini açmanın heyecanını yaşayan Volvo Group Türkiye Genel Müdürü Martin Ericsson yaptığı açıklamada; “2011 yılında Volvo Kamyon Türkiye’de yüzde 31 büyüyerek çok başarılı bir yıl geçirdi. Türkiye’nin her geçen gün artarak devam eden yüksek iş potansiyelinde biz de payımıza düşeni yapıyor ve başarılarımıza, tecrübelerimize yeni yatırımlarla devam ediyoruz. Şimdi ise tamamen Volvo Kamyon sermayeli ilk Merkez servisimizi hizmete sunacağız. Volvo Kamyon’un Türkiye’deki yüzde 90’lık servis kullanımı oranı halihazırda müşteri memnuniyetimizin yüksek olduğunun göstergesidir. Ancak hedefimiz büyük ve sektörümüz için çok önemli olan satış sonrası servis hizmetlerinde daha da ileriye giderek biz bu oranı %100’e çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.