2012 yılını Müşteri Odaklılık Yılı ilan eden UPS Türkiye, çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. 24 Eylül - 24 Ekim tarihleri arasında 108 UPS yöneticisi birer gün boyunca kurye olarak sahada gözlem yaptı. Paketleri teker teker sahiplerine teslim ederken müşterilerle kurdukları bire bir iletişim sayesinde onların ihtiyaç ve beklentilerini de analiz ettiler.
Müşteri beklentilerinin daha iyi anlaşılması ve bu beklentilere yönelik aksiyon planları alınarak müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlayan bu uygulama aynı zamanda UPS kuryelerini motive etmek, takım ruhunu artırmak ve çalışanlar ile yakın ilişki kurmak için de etkili bir aktivite oldu. Bir gün boyunca üst düzey yöneticilerle birlikte çalışan kuryeler, onlarla konuşup vakit geçirme fırsatını yakaladılar.
UPS Türkiye Ülke Müdürü Mike Harrell konu ile ilgili olarak şöyle konuştu: “UPS Türkiye yöneticileri olarak birer gün boyunca kurye olduk. Bunun benim için de çok faydalı geri dönüşleri olan bir çalışma olduğunu söyleyebilirim. Bu uygulama sayesinde hem kuryelerimizle yakın ilişkiler kurup onların gün içerisinde karşılaştıkları zorlukları gözlemledik hem de dağıtım yaptığımız bölgelerde farklı müşterilerle iletişim kurarak ihtiyaç ve beklentilerin neler olduğunu bire bir tespit etme fırsatı bulduk”dedi.
Harrell sözlerine şöyle devam etti: “Müşteri memnuniyeti bizim için çok önemli. Bu yıl da Interbrand’in en değerli 100 marka sıralamasında 27. olduk. Tüm bu başarılarımızın temelinde kuryesinden yöneticisine kadar Türkiye ve dünya çapındaki 400.000 çalışanımızın emeği ve müşteri ihtiyaçlarını doğru analiz edip bu ihtiyaçlara odaklanmamız yatmakta”.