Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
20 Haziran 2012 Çarşamba - 13:58

VALENCIA GP’SİNDE PZERO’LAR KULLANILACAK

Formula 1 tutkunları sezonun üçüncü kent yarışı olan ve Valencia’da koşulacak olan Avrupa Grand Prix’sine odaklanmış durumda. Pirelli, 22-24 Haziran 2012 tarihleri arasında koşulacak olan Avrupa Grand Prix’sine PZero Yellow (yumuşak) ve PZero White (orta sert) lastikleri takımların kullanımına sunacak.

VALENCIA GP’SİNDE PZERO’LAR KULLANILACAK

VALENCIA GP’SİNDE

YUMUŞAK VE MEDIUM PZERO’LAR KULLANILACAK

 

 

İzmit’te bulunan Türk Pirelli fabrikasında ürettiği F1 P Zero ve Cinturato ile dünyanın en çok izlenen motorsporları etkinliği Formula 1’in tek resmi lastik tedarikçisi olarak önemli bir rol üstlenen Pirelli, sezonun sekizinci yarışı olan Avrupa Grand Prix’si hazırlıklarını tamamladı. Takımlar, 24 Haziran Pazar günü Valencia’da koşulacak olan Avrupa Grand Prix’si sezonun üçüncü kent yarışı olma özelliğiyle öne çıkıyor. Pilotlar Valencia Grand Prix’sinde PZero Yellow (yumuşak) ve PZero White (orta sert)  lastiklerle mücadele edecek.

 

Yarış öncesinde bir değerlendirme yapan Pirelli Motorsporları Direktörü Paul Hembery “Aslında sezonun üçüncü şehir yarışı olsa da Valencia’yı diğer iki şehir yarışından ayıran bir özellik var; oda çok daha hızlı olması. Üstelik hava ve buna bağlı olarak pist sıcaklığı da daha yüksek. Bu ise lastiklere binen yükün daha da artması anlamına geliyor. Tahminlerimiz iki veya üç pitstoplu bir yarış olacağı yönünde. Diğer yandan geçen seneki yarışta bir takım tek pitstop stratejisini de denemişti. Hava tahminleri sıcak bir hafta sonu olacağını gösteriyor. Bu nedenle performans ve dayanıklılığı bir arada sunmak üzere PZero Yellow (yumuşak) ve PZero White (orta sert)  lastikleri takımların kullanımına sunuyor olacağızdedi.

 

Valencia pisti hakkında

Formula 1 takviminin üçüncü şehir yarışı olan Avrupa Grand Prix’si aynı zamanda sezonun en çok viraja sahip pisti olarak dikkat çekiyor. Diğer şehir pistlerine oranla daha hızlı olan Valencia pisti hava ve bununla birlikte asfaltın da daha sıcak olması nedeniyle hızlı ama bir o kadar da dayanıklı lastikleri gerektiriyor. Her ne kadar pist hızlı olsa da viraj sayısının çokluğu sollama olasılığını azaltıyor. Bu ise tıpkı Monako’da olduğu gibi sıralama turlarını ve bununla birlikte yarışa başlama sırasının önemini arttırıyor.

Pilotlar çoğu viraja ortalama 290 km/s hızdan fren yaparak giriyorlar. Hatta son viraja 310 km/s hızla yaklaşan pilotlar sadece 130 metre gibi kısa bir mesafede 60 km/s hıza düşerek viraja girmek zorunda kalıyor. Bu ise 5,2g’lik bir kuvvetin oluşması anlamına geliyor. Pistin yapısı lastiklerin önemi kadar takımların stratejisinin de önemini arttırıyor.

 

 
PEGASUS’DAN KIŞ KAMPANYASI
 
Meral İnci Zaim: “Olumlu Değişimin Elçileri Olacaklar”
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
PEGASUS’DAN KIŞ KAMPANYASI
29 Haziran’a kadar Pegasus Hava Yolları’nın birbirinden özel destinasyonlarına ...
V1 CHALLENGE’IN BABA – OĞUL KAPIŞMASI DEVAM EDİYOR
Türkiye’nin şehir içinde gerçekleşen tek motorsporları organizasyonu V1 ...
BMW’nin en hızlı serisi M6 yollarda
Michelin’in milyonlarca Euro’luk Ar-Ge yatırımlarının sonucunda dünyanın ...
 
SCANIA İKİNCİ 6 AYA DUBAİ’DE HAZIRLANDI
Doğuş Otomotiv distribütörlüğünde Türkiye faaliyetlerini sürdüren Scania, ...
Schaeffler Automotive Aftermarket Bu Yıl da Sponsor Oldu
Schaeffler Automotive Aftermarket, Mario Kress’in MKR Technology Kamyon ...
CHEVROLET CAPTIVA ÇOK İDDİALI...
SUV’nin Dünya üzerindeki ilk üreticisi Chevrolet’den Yeni Captiva şimdi ...
 
TNT Ekspres' ten yenilikler
Karbondioksit salımını azaltarak iklim değişikliği ile mücadeleye öncelik ...
SCANIA, SSH STRATEJİLERİNİ KIBRIS’TA BELİRLEDİ...
Doğuş Otomotiv distribütörlüğünde Türkiye faaliyetlerini sürdüren Scania, ...
Tamer Dinçşahin CEO oldu
1960’lı yıllarda Iğdır’da bir kamyonla başlayan taşımacılık serüveni, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
sondakikatruckkamyoncuşoförnewsbuslkwtreylersrc