Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
18 Şubat 2013 Pazartesi - 08:22

YENİ RENAULT CLIO R.S. 200 EDC

Renault Sport Technologies’nin en yenisi, sportif tarzının özgünlüğü ile dikkat çekiyor : özel tamponlar ve eşikler, çift egzoz çıkışı, cömert boyutlu jantlar… Coupé profilli beş kapılı gövde çok yönlülük anlamında açık bir üstünlük sunarken, Renault Sport’un sportif kodları güç ve sadelik ile kendini gösteriyor.

  • Yeni Clio R.S. 200 EDC, çift kavramalı EDC vites kutusu ve Renault Sport tarafından geliştirilen yeni motor 1.6 Turbo 200 bg ile spor otomobil yelpazesini genişletiyor.
 
  • Yeni Clio R.S. 200 EDC, Renault’nun konfor ve çok yönlülük konusundaki deneyimine, aynı zamanda Renault Sport Technologies’nin yarış alanında oluşturduğu uzmanlığına dayanıyor. Yeni Clio R.S.’te sürüş kolaylığı ve üstün keyif şaşırtıyor.
 
  • Yeni Renault Clio R.S. 200 EDC arzu edilen ritim veya kullanıma göre sürücüsünün isteklerine uygun şekilde kendini gösteriyor : sakin veya açıkça sportif, şehirli veya otobancı, aile veya tamamen haz tutkunu.
 
  • Yeni Renault Clio R.S. 200 EDC’nin sergilediği inanılmaz performans, sürüş konforu ve hesaplı yakıt tüketimi ile birleşiyor.Yeni Clio R.S. 200 EDC sadece sürüş keyfi ve başarılı sportif performansları sağlamıyor. Pistte 100 kilometrede 6,3 litrelik bir yakıt tüketimi ile, araç ayrıca tasarruf ve çevre konusunda değişime yol açıyor. Konfora gelince, her koşulda ortaya çıkarak, kaçınılmaz sağlamlıkla kusursuz yol tutuşunu birleştiriyor. Yeni Clio R.S. 200 EDC her seviyede etkinlik sözünü tutuyor.
 
  • Renault Sport Technologies tarafından tasarlanan ve Dieppe (Normandiya) fabrikasında tutku ile üretilen Yeni Renault Clio R.S. 200 EDC yalınlığı arayanlar kadar çekici spor otomobil tutkunlarına da hitap ediyor.
 
  • Yeni Clio R.S. 200 EDC Türkiye’ye Mart 2013’ten itibaren sipariş üzerine getirilecek.


 
Yeni Renault Clio R.S. 200 EDC: Güzellik ve sportif adrenalin karışımı
Yeni Clio R.S. 200 EDC, duygu odaklı, yüksek performans ve F1’e göz kırpan, sade, duygusal ve sıcak bir tasarım sunuyor.
 
Renault Sport Technologies’nin en yenisi, sportif tarzının özgünlüğü ile dikkat çekiyor : özel tamponlar ve eşikler, çift egzoz çıkışı, cömert boyutlu jantlar… Coupé profilli beş kapılı gövde çok yönlülük anlamında açık bir üstünlük sunarken, Renault Sport’un sportif kodları güç ve sadelik ile kendini gösteriyor.
 
Renault Sport araçlarında, tarza ait detaylar tekniğe de yansıyor. Arka difüzör ve rüzgarlık ideal bir aerodinamik etkinlik için birlikte tasarlandı. Arka difüzör arka desteğin artırılmasında %80 katkıda bulunuyor. Özel tasarımlı rüzgarlık %20 ilave destek sunuyor. F1 kanadı gibi, difüzör ve rüzgarlık  tüm R.S. gamının güçlü ve ortak yönlerini oluşturuyor. Bunlar, Renault’nun otomobil sporunun kralı olan Formula 1’deki başarılarını hatırlatıyor.
 
Önde, R.S. kısaltması logo altında yer alarak ızgaraya katılıyor. Izgaranın alt bölümüne entegre park ışıkları rolü oynayan LED gündüz farları, gündüz ve gece tanınabilir bir görsel imza çiziyorlar. Egzoz çıkışları difüzöre tamamen entegre ve çok belirgin dikdörtgen bir anahatla ön plana çıkarıtılıyor.
 
Yeni Renault Clio R.S. 200 EDC biri sembolik ve özel rengi “Sirius sarısı” olmak üzere 5 farklı renk sunuyor.
 
Rahat ve enerji dolu iç mekan
Baskın siyah tonunun şıklığına kontrast yaratan kırmızı rengi bakışları Yeni Clio R.S.’in üzerine çekiyor ve iç mekanı farklılaştırıyor. Yeni Clio tarafından benimsenen tutkunun rengi olan kırmızı, Renault Sport ile sportiflik anlamına geliyor. Emniyet kemerleri ve  gösterge panelinin ibreleri çok görünür şekilde bunu vurguluyor. Kırmızı renk, dikişler ve spor direksiyonun sıfır noktası ile aynı zamanda havalandırma çerçeveleri ve kapı çıtaları üzerinde de kullanılmış. Vites kolu topuzu da kırmızı detaylar sunuyor.
 
Renault Sport araçların geleneksel güçlü noktası olan yan takviyeli koltuklar, Clio R.S.’den beklenen konforu ve beklenen kusursuz korumayı sağlıyor. Kırmızı dikişli siyah deri koltuklarda seçenek olarak sulunuyor.


 Downsizing Turbo motor, EDC vites kutusu
1.6 benzinli Turbo motorun 6 vitesli çift kavramalı kutu ile birleşimi, Yeni Clio R.S. 200 EDC’ye özel. 200 bg güç ve 240 Nm tork, manuel veya otomatik olarak seçilebilen vites kutusu yer alıyor.
 
Motor ve EDC kutusunun birlikteliği, Renault Sport Technologies mühendisleri tarafından gerçekleştirilen titiz çalışmanın sonucu. Yeni Clio R.S. 200 EDC gündelik keyif için için düşük devirlerden itibaren yüksek bir tork vekendinden emin sportif bir kullanım için yüksek hızlarda güç ve hızlanma.
0’dan 100 km/saate çıkmak için 6,7 saniye, 1000m durma deparını aşmak için 27,1 saniye ve pistte 230 km/saatlik maksimum hız: Yeni Renault Clio R.S. 200 EDC şehirli bir Clio’da uyuyan bir Renault Sport.
 
Ön takımda : Pseudo Mc Pherson mimarisi tekerlek düzlemi seviyesinde sertlikten kazanmak için büyük boyutlu unsurlarla korunuyor : merkez taşıyıcı, rulman, amortisör. Daha büyük bir amortisör hidrolik ve konfor/gövde desteğini iyileştiriyor. Aynı şekilde, ön fren klasik ama çok iyi boyutlandırılmış bir teknoloji (Laguna V6’da olduğu gibi 320 mm)
Arka takımda: denge çubuğu sertliği (Clio III R.S.’e göre denge çubuğu sertliği %10 ve Yeni Clio’ya göre %60 artırılmış), 260 mm’lik arka fren diskleri.
 

 

Bir otomobilde adeta iki otomobil.
Yeni Clio R.S. 200 EDC sınıfında eşi olmayan biz dizi yeniliği bir araya getiriyor. « Normal »  kullanımda Yeni Clio R.S. bir Clio’dan beklenen bütün özelliklere sahip : sessizlik, konfor, kullanım tasarrufu. Dinamik kullanımda, « Sport » veya « Race », araç müthiş bir spor araç haline geliyor.
 
R.S. Drive : Seçilebilen sportiflik
« R.S. Drive » butonuna dokunma vites kutusunun (geçiş kuralları / geçiş süresi)  ve motorun (pedal ve ses tepkisi), ESC’nin ve ASR’nin tavrı, direksiyon hissi eşleştirmesini değiştiriyor.
3 moda göre çalışan bu sistem : ‘Normal’, ‘Sport’ veya ‘Race’ Yeni Clio R.S. 200 EDC’nin kişiliğini istek, ihtiyaç ve kullanım amaçlarına göre oldukça farklılaştırılmış şekilde şekillendiriyor. Yeni Clio R.S. 200 EDC kullanmak, bir otomobilde, bir çok otomobile sahip olmak demek.
 
R-Sound etkisi : Efsanevi sportif sesi taklit eden uygulama
R-Link tablet ile bağlantılı bu uygulama hoparlörler yolu ile bir motor karakteri gerçek sesi simüle ediyor. 3 tanesi Yeni Clio R.S.’e özel 7 ses bulunuyor : Alpine A110, R8 Gordini ve hatta Nissan GTR. Sesin işletim algortiması gerçekçi bir şekilde motor hızını, gaz pedalı konumunu, araç hızını içeriyor. Ses sistemi tarafından sağlanan sesli parametreler, volümden başlayarak ekrandan ayarlanabiliyor. İlgi çekici bir motor sporu ambiyansına dalmanın eğlenceli ve gerçekçi bir şekli.
 
 
 
R.S. Sürüş modları/etkileri
Normal
Sport
Race
Motor
 
 
 
Boşta
750 devir/dk
1005 devir/dk
1005 devir/dk
Kademeli gaz pedalı
Konfor
Dinamik
Dinamik
Belirli hakimiyet / ayak koyulması
Kademeli
Azaltılmış tepki süresi
Tepki süresi
Ses yüksekliği
 
Takviyeli
Takviyeli
R.S. açık kayma : EDC manuel modda anahtardan önce bip
Hayır
Evet (manuel mod)
Evet (manuel mod)
R.S. Sürüş modları / etkileri
Normal
Sport
Race
« Ambilight » Gösterge
Hayır
Parçalı renk göstergesi      
Parçalı renk göstergesi
Kutu
 
 
 
« Drive » konumda vites geçiş kuralları
Eco / Konfor
Sport : uygun dinamik düzeltmeler  (örnek : vites küçültme beklentisiyle)
%100 manuel mod
« Drive » veya « Manual » konumda vites geçiş zamanları
Kademeli
Hızlı
Çok  hızlı
(< 150 ms)
Launch control
Hayır
Evet
Evet
Şasi /
 
 
 
Hidrolik direksiyon
Yumuşak / Konfor
+ Kapalı
+ Kapalı
ESC + ASR
Normal / güvenlik
Sport : izin verilen türev
100% Off : ratrapajsız
 

 
Michelin, rekabet gücünü kullandı
 
Volkswagen’i Türkiye’ye Yatırıma Davet Ediyoruz
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Michelin, rekabet gücünü kullandı
Michelin, lastik pazarındaki küresel daralma ve durgunluğa rağmen 2012 ...
CHEVROLET’ler GEFCO’ya emanet
Otomotiv lojistiği sektörünün deneyimli ismi GEFCO, dünya devi Chevrolet ...
Castrol Sponsorluğundaki VW Polo R WRC, ilk zaferine imza attı!
Motor sporları alanında gerçekleştirdiği hem global hem de ulusal düzeydeki ...
 
OSD: 2013 Türk Otomotiv Sanayii için Yeni Yatırımların Başladığı Yıl Olacak
Otomotiv Sanayii Derneği Başkanı Kudret Önen teşvik paketinde yapılan ...
Volkswagen Caravelle BlueMotion Teknolojisi ile Şimdi Daha Çevreci ve Tasarruflu
Çevreci ve verimli sürüş dinamiklerinin yanısıra, 100 km’de ortalama 6,8 ...
Yeni Audi S3 Sportback
Audi, tamamen yenilenmiş S3 Sportback modelini sundu. 280 hp güce ve 380 ...
 
Yeni Panamera Diesel Platinum Edition
Porsche’nin hayatımıza “4 kapılı spor otomobil” kavramını getiren modeli ...
Aktaş Holding İcra Kurulu’na Yeni Atama
Hava süspansiyon sistemi üretiminde dünyanın en büyük firmaları arasında ...
MAN, Deniz Motorlarındaki Uzmanlığını Avrasya Boat Show 2013’de Ssergiliyor
Geliştirdiği ileri teknoloji ve ürettiği ürünlerle tüm dünyada standartları ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
sondakikatruckşoförtreylernewssrcbuslkwKamyon