Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
14 Mayıs 2014 Çarşamba - 17:21

Yeni Hankook Ventus S1 evo² SUV:

Hankook'un bir numaralı ürünü, ultra yüksek performans lastiği Ventus S1 evo2’nin SUV versiyonu bu bahardan itibaren kullanıcıyla buluşuyor. Spor benzeri sürüş deneyiminin güvenlik, lüks konfor ve çevresel uyumlulukla kombinasyonu şimdiden, Alman otomobil ticaret dergisi Gute Fahrt’ın güncel lastik testinden genel olarak “pekiyi” puanını almayı başardı. Bu ürün aynı zamanda yeni BMW X5 gibi birinci sınıf SUV’lerde orijinal ekipman olmak konusunda da başarılı oldu.

Yeni Hankook Ventus S1 evo² SUV:




Neu-Isenburg, Almanya, 2 Nisan 2014 – Hankook Ventus S1 evo2’nin yeni SUV modeliyle, premium lastik üreticisinin ultra yüksek performans sınıfındaki bir numaralı ürünü şimdi yüksek performanslı, dinamik spor arazi aracı (SUV) ve spor aktivite araçlarının (SAV) sürücülerinin beğenisi için sunuluyor. Özellikle bu popüler araç kategorisinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanan lastik, sportif dinamik sürüş performansını süspansiyon konforu, düşük yuvarlanma gürültüsü ve sınırlı dönme direnciyle birleştiriyor. Islak kavrayış gibi güvenlik özellikleri de özellikle BMW X5 gibi yüksek performanslı birinci sınıf SUV’lerin taleplerini karşılayacak şekilde ince bir ayardan geçirildi; BMW X5 halihazırda orijinal ekipman olarak bu lastikleri kullanıyor.
 
"Gute Fahrt" (03/2014 Sayısı) otomobil ticaret dergisinin bağımsız lastik testinde, SUV’ler için mevcut bulunan 235/55 R 17 boyutlarında on yaz lastiği karşılaştırıldı. Yeni Hankook Ventus S1 evo2 SUV uzmanlardan yalnızca satın alma tavsiyesini de içerecek bir şekilde genel anlamdaki en iyi puanı almakla kalmadı, aynı zamanda güvenlikle ilgili ıslak zemin testleri kategorisinde de (ıslak yolda frenleme, ıslak yolda hakimiyet, boylamsal ve konvansiyonel ıslak yolda kayma) en iyi puanı alan tek lastik oldu. Son derece yüksek konfor ve özellikle düşük dönme gürültüsü açısından da bir “pekiyi” kazandı.
 
Ventus S1 evo2 SUV lastiğinin, çoklu lastik sırtı yarıçapı ve çift katmanlı rayon karkası ile birlikte özellikle incelikle işlenmiş teknolojisi, bütün koşullarda maksimum lastik sırtı teması sağlıyor. Lastik yalnızca inanılmaz ıslak yolda kayma davranışıyla değil, aynı zamanda hem ıslak hem kuru koşullarda mükemmel denge için optimum yol teması ile de hayranlık yaratıyor. Sürüş hakimiyeti ve yüksek hızlarda güvenlik de önemli ölçüde iyileştirilmiş. Dış sırt blokları özel merdiven düzenlemesinde olan ve DTM’den ilhamını alan 3 katmanlı blok tasarımı yolu eşit biçimde kavrayan bir lastik temas alanı sağlıyor, çünkü lastik aşınma durumu iyileşiyor ve böylece lastiğin bütün kullanım ömrü boyunca çok iyi bir çekiş performansını güvenceye alıyor.
 
Son teknoloji ürünü yüksek kavrayışı stiren-polimer-silika karışımı yalnızca optimize edilmiş bir ıslak zeminde yol kavrayışı sunmakla kalmıyor, aynı zamanda daha yüksek bir çevresel uyumlulukla azaltılmış bir yuvarlanma direnci de sağlıyor. Azaltılan aşınma ve iyileştirilen ısı aşındırması direnci sayesinde, aynı zamanda daha yüksek kilometre performansına ve dolayısıyla lastik ekonomisine katkıda bulunuyor. Yüksek performanslı lastiğin rafine soğutma sistemi aynı zamanda dengeli hakimiyet özellikleri ve genel olarak daha uzun bir kullanım ömrü için ısının daha hızlı giderilmesini sağlıyor. Ventus S1 evo2 SUV Bahar 2014 itibariyle 30 ila 60 serilerinde 17 ile 22 inç arasında 30 boyutta ve 225 ila 315 arasında lastik sırtı genişliklerinde satışa hazır olacak.

Hankook Ventus S1 evo2 SUVteknik özellikleri:
 
1.    İdeal bir lastik temas alanı sayesinde özellikle eşit biçimde dağıtılmış zemin basıncı için Çoklu Lastik Sırtı Çapı ve çift katmanlı rayon karkasa sahip DTM tarafından geliştirilmiş lastik sırtı.Kemer paketi için ultra hafif ancak dirençli çelik tel materyali
kullanılmak suretiyle önemli ölçüde azaltılmış ağırlık:
-  En zorlu koşullar altında bile dinamik hakimiyet
-  Yüksek hızlarda olağanüstü sürüş dengesi
-  Daha yüksek sürüş konforu ve düşük dönme gürültüsü
-  İyileştirilmiş performans, özellikle çapraz ıslak yolda kayma özelliğinde

2.    Kesintisiz yüksek çekiş için ilhamını DTM’den alan 3 katmanlı blok tasarım-  Kesintisiz yüksek çekiş ve frenleme performansı için temas alanını arttırmayı amaçlayan dış sırt bloklarının merdiven şekilli tasarımı. 

3.   Islak yolda frenleme performansı, kilometre performansı ve yuvarlanma
               direncini optimize etmek için son teknolojiye sahip lastik sırtı bileşimi:
-  Islak yolda fren performansını daha fazla arttırmak için
    özel olarak tasarlanan stiren-polimer
 
-  Aşınma özelliklerini ve ısı aşındırması direncini
    iyileştiren optimize edilmiş molekül bağ sistemi.
 
4.   İyileştirilmiş ısı düzenlemesi için gelişmiş soğutma sistemi ve aerodinamik lastik duvar:
-  Ana olukların lastik sırtı tabanında bulunan ve yüzeyde genişleyen soğutma kanatları daha tutarlı bir hakimiyet performansı için kesintisiz ısı azaltımı sağlar.
 - Özellikle lastiğin omuz alanında ısı birikimini azaltmak için dış lastik sırtı bloklarında ve yan duvar içinde bulunan iki aşamalı oluklar yoluyla soğutan mikro türbülanslar.
            
 
 
 
 
 
5.    Araç Hizalanma Göstergesi

-      Sürücülere her iki lastik omzundaki aşınmayı karşılaştırarak tekerlek hizasını kendi başlarına kontrol etmeleri için basit ve pratik bir seçenek sunar.      
      
6.   Mevcut ebatlar:
-     Ventus S1 evo2 SUV dizisi 30 ila 60 serilerinde 17’den 22 ince kadar
      değişen 30 boyuttan ve 225’ten 315’e kadar değişen lastik sırtı genişliklerinden oluşur.

 
Hankook Lastikleri Hakkında
Hankook Lastikleri otomobil, kamyonet, spor arazi araçları, karavanlar ve otobüslerin yanı sıra motor sporları (pist yarışı/ralliler) için de yenilikçi, yüksek kaliteli ve yüksek performanslı radyal lastik üreten, dünyanın en büyük ve en hızlı gelişen lastik üreticilerinden biridir.
Tüketicilere mükemmel bir kalite ve sürüş keyfi sunmayı amaçlayan Hankook Lastikleri, Kore, Almanya, ABD, Çin ve Japonya’da yer alan global AR&GE merkezleri ile araştırma ve geliştirmeye sürekli olarak yatırım yapmaktadır. Lider otomobil üreticilerinin, Avrupa pazarları ve Avrupa Orijinal Ekipman ihtiyaçları doğrultusunda sipariş edilen lastikler şirketin Hanover/Almanya’da yer alan bölgesel Teknik Merkezinde geliştirilmektedir. Üretim, Haziran 2007’de hizmete açılan ve sürekli olarak genişletilen Rácalmás/Macaristan’daki modern Avrupa üretim alanında gerçekleştirilmektedir. Halihazırda 2700’den fazla çalışan, yolcu otomobilleri, kamyonetler ve spor arazi araçları için yılda yaklaşık on üç milyon lastik üretmektedirler. 2014/15’te en son üretim biriminin tamamlanması üzerine fabrikanın üretim kapasitesi yılda yaklaşık 19 milyon lastiğin üzerine çıkacaktır.
Hankook Lastikleri Avrupa genel merkezleri Almanya’nın Frankfurt am Main şehri yakınlarındaki Neu-Isenburg’da yer almaktadır. İmalatçı Avrupa’da Almanya, BK, Fransa, İtalya, İspanya, Hollanda, Macaristan, Rusya, Türkiye, İsveç ve Polonya’da şubeler yoluyla hizmet vermektedir. Hankook ürünler, bölgesel distribütörler aracılığıyla yerel marketlerde doğrudan satılmaktadır. Hankook Lastikleri dünya çapında yaklaşık olarak 20.000 çalışana sahiptir ve 180’den fazla ülkede ürünlerini satmaktadır. Uluslararası arenada lider konumda bulunan otomobil üreticileri orijinal ekipmanları için Hankook tarafından üretilen lastikleri tercih etmektedir. Şirketin global satışlarının yüzde 30’dan fazlası Avrupa ve Bağımsız Devletler Topluluğunda gerçekleştirilmektedir.
 
Daha fazla bilgi için lütfen www.hankooktire-press.com veya www.hankooktire-eu.com adresini ziyaret ediniz.
 

Etiketler:
 
Boeing ve Anne Çocuk Eğitim Vakfı Erken Çocukluk Eğitim Becerilerinin Gelişimini Destekliyor
 
Kamuoyu açıklaması; “Acınızı paylaşıyoruz, kalbimiz sizinle”
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Marco Witmann’ın lastik seçimi, ona ilk DTM zaferini getirdi;
Marco Wittmann Hockenheim’da DTM sezonunun ilk birinciliğini kazandı. ...
Hankook, 2014 yılının ilk çeyreğinde istikrarlı bir ciro elde etti
Lastik üreticisi Hankook, 2014 yılının ilk çeyreğinde dünya çapında 1,67 ...
Iveco Venezuella'daki Üretimine Ara Verdi
Devam eden döviz kur krizi Venezüella endüstrisinde önemli parça ve malzemelerin ...
 
Kadın Pilot Formula 1'de Yer Almak İstiyor
Kolombiyalı 20 yaşındaki Tatiana Calderón FIA Formula 3 Avrupa Şampiyonası’ndaki ...
Daimler ve Bosch, ortak şirket kurdu
Daimler ve Bosch, elektrikli araçlara motor üretmek için ortak şirket ...
Düşük Hız Limitleri İçin Lobi Faaliyetleri
 
Çevreci Mack 2007' ye Hazır
Spacva-Ljubljana Arasında Yeni Ro-La Hattı Devreye Giriyor
EPA Hidrolik Hibrit Dizel Posta Kamyonlarını Tanıttı
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
trucktreylersrckamyonumKamyonlkwdikkatsondakikanews