Hiçbir kamuflaj uygulanmamış iki yeni Volvo FM, 4 Mart’ta Avrupa’nın pek çok ülkesini kapsayan bir tura çıktı. Volvo Kamyon, bu tur esnasında yeni Volvo FM’i yollarda gören herkesi yeni kamyonun fotoğraflarını çekerek www.volvotrucks.com/paparazzi adresinde paylaşmaya davet etti ve yarışmanın en iyi ‘paparazzilerinin’ ödüllendirileceğini açıkladı.
Başarılı bir yarışma
Volvo Kamyon Basın Testleri Direktörü ve yarışmanın proje lideri Jeff Bird, Paparazzi kampanyası ile ilgili yaptığı açıklamada, “Düzenlediğimiz bu yarışma, iki hafta gibi kısa bir sürede mümkün olan en fazla sayıda insanın yeni FM’i görmelerini sağlamanın en iyi yoluydu. 470.000’den fazla kişi yarışmayı online olarak takip etti” dedi.
Yarışmada çekilen ilk fotoğraf ile yarışmanın düzenlendiği 18 ülkenin her birinden gelen en iyi fotoğraf, yarışma kapsamında ödüllendirilecek. Yarışmayı kazanan fotoğrafların sahipleri, İsveç'in Göteborg kentinde yeni Volvo FM ile yapılacak özel bir test sürüşünü de kapsayan bir geziye katılmaya hak kazanacaklar.