Sikayetvar.com tarafından bu yıl 4.’sü düzenlenen ve bir yıl boyunca elde edilen 400 bin verinin incelenmesiyle belirlenen Achievement in Customer Excellence 2019 (A.C.E Awards) ödüllerinde BMW bir kez daha "Otomotiv Üst Segment Sektör Birinciliği" ödülünün sahibi oldu.
Şikayetvar.com tarafından Ankara’da düzenlenen, 21 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası 38 markanın temsilcileriyle hazır bulunduğu törende BMW, kendi alanında ödül alan marka olmayı başardı. Her yıl kullanıcıların katıldığı anketler üzerinden elde edilen veriler doğrultusunda ‘Müs?teri Deneyim Endeksi’ adını verdiği ve en iyi müşteri deneyimi sağlayan firmaları belirleyen Sikayetvar.com, A.C.E Awards ile markaların başarılarını tescilliyor.
“En İyi Müşteri Deneyimini Yaşatan Firmaları” belirlemeyi amaçlayan araştırma, şikayetlerden elde edilen veriler ışığında, firmaların müşterilere dönüş hızı, şikayet çözüm süreci, çözüm hızı, sonuçtan memnuniyet ve teşekkür oranlarını esas alarak bir değerlendirme yapıyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |