Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
26 Nisan 2023 Çarşamba - 14:44

Bora Transport Logistic Yönetim Kurulu Üyesi Elif Özge Gülcüler; '2022 Yılında Taşıma Sayımız Yüzde 25 Arttı, 2023 Yılında da Yatırımlarımıza Devam Edeceğiz'

1994 yılında İstanbul’da Tayfun Gülcüler tarafından kurulan Bora Transport, başta Yunanistan olmak üzere tüm Balkan ülkelerine komple, grupaj ve Multi-modal taşımacılık hizmetleri sunuyor. Güneşli’de bulunan merkez ofisi ve Çatalca’da yerleşik deposu ile hizmetlerini sürdüren Bora Transport’un filosunda ise 45 tenteli dorsesi ve 38 çekicisi bulunuyor. Kamyonum Dergisi’nin bu ayki sayısında mikrofonumuzu Bora Transport Logistic Yönetim Kurulu Üyesi Elif Özge Gülcüler’e yönelttik.

Bora Transport Logistic Yönetim Kurulu Üyesi Elif Özge Gülcüler;  2022 Yılında Taşıma Sayımız Yüzde 25 Arttı, 2023 Yılında da Yatırımlarımıza Devam Edeceğiz

Gündeme dair yorumlarını aldığımız Elif Özge Gülcüler yaşanan tüm sorunlara rağmen Türkiye taşımacılık sektörünün uzun vadede olumlu bir tablo çizdiğinin altını çizdi. Konuşmasında ayrıca işlerini severek ve sahiplenerek yaptıklarını ifade eden Gülcüler önceliklerinin müşteri memnuniyetlerini kalıcı hale getirmek olduğunu ifade etti.

“Türkiye Taşımacılık Sektörü Uzun Vadede Olumlu Bir Tablo Çiziyor”                                             

Sözlerine pandeminin etkilerinden sonra yaşanan Ukrayna-Rusya savaşı nedeniyle tedarik zincirinde değişimler yaşandığına değinerek başlayan Gülcüler; “Küresel ekonomideki durgunluk, artan enerji fiyatları, savaş nedeniyle ticaret rotalarındaki değişimler ve sınır kapılarındaki uzun kuyruklara bağlı gerilemelere rağmen Türkiye’nin taşımacılık sektörünün uzun vadede olumlu bir tablo çizdiği söylenebilir. Sektörümüz her daim dinamik ve kendini geliştiren bir sektör. Yaşamın her alanında, her yerinde lojistik var; dolayısıyla ilerlemesi kaçınılmazdır.” dedi.

“2022 Yılında Taşıma Sayımız Yüzde 25 Arttı”

“Yatırımlarımıza 2023 Yılında da Devam Edeceğiz”

2022 yılında yaşanan küresel konteyner krizinin karayolu işlerini olumlu yönde etkilediğini dile getiren Gülcüler; “Taşıma sayımız yüzde 25 artış gösterdi. 2022 senesinde 5 adet çekici 12 adet dorse yatırımı gerçekleştirdik.” dedi ve devamında 2023 yılı değerlendirmelerinde bulundu; “2023 senesinde küresel kriz ve ülkemizde gerçekleşecek seçimden dolayı belirsiz bir ortam ile karşı karşıyayız Bora Transport olarak yenilikleri takip ederken, gelişime açık bir vizyon ile yolumuza devam ediyoruz. Bu sebeple yatırımlarımıza bu sene de devam edeceğiz.”

“Batı Trakya’da Toplanan Yardımların Deprem Bölgelerine Ulaştırılmasını Sağladık”

Sözlerine 6 Şubat Depremine değinerek devam eden Gülcüler şöyle konuştu; “6 Şubat Pazartesi günü, sabaha karşı etkisi ve kapladığı coğrafya bakımından son yüzyılın en büyük depremi ile uyandık. Derin bir acı yaşıyoruz. Bu süreçte acıyı paylaşma, yardımlaşma ve dayanışma ruhumuzun ne kadar güçlü olduğunu gördük. Her birimiz bir şeyler yapabilme, bir yerinden tutabilme çabası içinde yerimizde duramadık. Bizler de bu süreçte Batı Trakya’da toplanan yardımların tırlarımıza yüklenmesiyle, bunların ivedilikle bölgeye ulaştırılmasını sağladık.”

“Deprem, Her Türlü Müdahale Senaryosu Hazır Olması Gereken Bir Süreç”

“Deprem, ne kadar inanılmaz bir afet olduğunu bizlere bir kez daha gösterdi.” diyen Gülcüler sözlerini bundan sonra yapılması gerekenlere değinerek sürdürdü; “ Deprem çok iyi hazırlanılması gereken, her türlü müdahale senaryosu hazır ve çalışılmış olması gereken bir süreçtir. Canları ancak etkili bir lojistik planlaması kurtaracaktır. Bu sebeple deprem lojistiği çok önemli bir alandır. Hangi bölgedeki depreme, hangi kamu kurumu veya kuruluşunun nasıl müdahale edeceğinin planlamalarının hazır olması, afet görev emirlerinin ulaştırılması, herkesin deprem toplanma bölgelerine ve görev alanlarına acilen aktarılması gerekmektedir.”

“STK’lar ve Gönüllülerin Deprem Sonrası Süreçte de Etkin Rol Almalarını Sağlamak Gerekiyor”

“Üstümüze Düşen Sorumluluğu İmkanlarımız Dahilinde Devam Ettireceğiz”

“Yaşadığımız depremde kamu ve yerel kurum ve kuruluşların yanında STK’lar ve ülkemizin gönüllü gücü hızla harekete geçerek arama-kurtarma ve yardım faaliyetlerinde önemli bir rol üstlendi.” diyerek sözlerine devam eden Gülcüler ekledi; “ Deprem yaralarının sarılması için sosyal, ekonomik ve psikolojik bir seferberlik gerekiyor. Sivil Toplum Kuruluşlarımızın ve gönüllü gücümüzün depremin akut evresindeki üstün gayret ve çabalarının deprem sonrası yaraların sarılmasında da devamı büyük öneme sahip. STK’lar toplumsal fayda sağlamak, toplumsal hayatı geliştirmek, toplumsal sorunlara çözüm bulmak ve bu sorunların sebeplerini ortadan kaldırmak gibi amaçlar için çalışmaktadır. STK’lar ve gönüllülerin bu özellikleriyle deprem sonrası süreçte oldukça etkin rol almalarını sağlamak ve buna yönelik çalışmaları hızlandırmak gerekiyor. Bu süreci hep birlikte aşacağımıza ve yaralarımızı birlikte saracağımıza inancımız sonsuzdur. Bora Transport olarak bundan sonraki süreçte de üstümüze düşen sorumluluğu imkanlarımız dahilinde devam ettireceğiz.”

“Sınır Kapılarındaki Uzun Beklemeler Bizlere Müşteri Memnuniyetsizliği Olarak Yansımakta”

“YYS’li Firmalara Tanınan Geçiş Önceliği YYS Sahibi Olmayan Firmalar İçin Uzun Bekleyişlere Sebep Olmakta”

Konuşmasına lojistik sektörünün yaşadığı sorunlara değinerek devam eden Gülcüler şöyle açıkladı; “Lojistik sektörünün tartışmasız en büyük sorunu; sınır kapılarındaki uzun bekleyişlerdir. Bu zaman kaybı ve müşterilere verilen terminlerin gerçekleşmemesi bizlere müşteri memnuniyetsizliği olarak yansımaktadır. Bunun yanında YYS sahibi firmalara tanınan geçiş önceliği ise YYS sahibi olmayan firmalar için uzun bekleyişlere neden olmaktadır. Bu ayrıcalığın tehlikeli maddeler, bozulabilir gıda ve yanıcı maddeler dışında başka bir taşımada kullanılmaması gerekir.”

“Geçiş Belgelerinde Yaşadığımız Sıkıntılar Kronik Bir Sorundur”

“Geçiş Belgelerinin Yeteri Kadar Temin Edilmesini Talep Ediyoruz”

Diğer bir sorunun ise; geçiş belgelerinin bitmesi ve bu belgelerin temin edilene kadar yaşanan sınır kapıları beklemeleri olduğunu dile getiren Gülcüler; “Geçiş belgesi sorunu her yıl birçok kez kronik olarak karşılaştığımız bir sorundur ancak müşterilere anlatılması maalesef oldukça zor. Talebimiz karşılıklı anlaşmalar neticesinde geçiş belgelerinin yeterli olarak temin edilmesi ve yıl içinde defalarca aynı sorun yüzünden müşteri kayıpları, sefer kayıpları yaşamamamız yönündedir.” dedi.

“Tır Şoförlerimizin Alınan Vize Başvuruları İptal Ediliyor”

“Tır Şoförlerinin Vize Süreçlerinin Kolaylaştırılması Gerekiyor”

Konuşmasında yaşanan vize sorununa da değinen Gülcüler şöyle konuştu; “Son olarak yaşadığımız sorunlardan bir diğeri ise; tır şoförlerinin uzun süre önce alınan vize başvuru randevularının iptal edilmesi ve ticari yük taşınması için talep edilen vize randevularının uzun zaman sonralarına verilmesidir. Tır şoförlerinin vize süreçlerinin kolaylaştırılması ve çözüme kavuşturulmasını rica ediyoruz.”

“İşimizi Severek ve Sahiplenerek Yapıyoruz”

“Önceliğimiz, Müşteri Memnuniyetimizi Kalıcı Hale Getirmek”

Son olarak bir aile firması olduklarının ve işlerini severek ve sahiplenerek yaptıklarını dile getiren Gülcüler sözlerini şöyle bitirdi; “Önceliğimiz her zaman işimizi doğru yapmak, müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak ve bu memnuniyeti kalıcı hale getirmektir. Bu doğrultuda sektörümüzdeki yenilikleri takip ederek, gelişmeleri firmamıza entegre etmeye gayret ederek ve tabi ki çok çalışarak yolumuza devam ediyoruz.”

 

 

Öykü İmset/Kamyonum

 

 
Scania Bayi Ağı, UCR Otomotiv ile Daha da Güçleniyor
 
TürkTraktör’den Üretim ve İhracat Rekoru
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Yeni, Yine, Yeniden AB mi?
Şunun şurasında Türkiye’nin belki de önümüzdeki yüz yıllık dönem için ...
Orta Koridor’da Kritik Kararlar!
Türkiye'den başlayıp Orta Asya üzerinden Çin'e uzanacak Trans-Hazar Uluslararası ...
Otonom Sürüşte Dünya Liderliğine Imagry ve Otokar İmzası!
Imagry CEO’su Eran Ofir; “Otonom Sürüş Yapay Zeka’nın En Gelişmiş Uygulaması ...
 
Nevşehir’in İlk Kadın Otobüs Şoförü Ceylan Gömeç; ''Mesleğin Hayalinse Gerisi Teferruattır!''
8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü kapsamında bir diğer konuğumuz; Ceylan ...
'Git Evlen, Evinin Kadını Ol Dediler! Ben De Söz Dinlerim(!) Hem Tırcı Oldum, Hem De Tırcı Eşim Oldu!'
8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü Kapsamında bugünkü konuklarımızdan biri ...
TÜM-KON Konteyner ve Lojistikçiler Derneği Başkanı İsmet Atalay; "Aklımız ve Vicdanımız Afet Bölgelerinde Kaldı"
Dosyamız kapsamında bu kez mikrofonumuzu TÜM-KON Konteyner ve Lojistikçiler ...
 
LTF Treyler Yönetim Kurulu Başkanı ve Güney Eksport Yönetim Kurulu Üyesi Latif Şimşek; 'Bu Tarz Felaketlere Hazır Olma Çabası Göstermeliyiz'
Deprem röportajları kapsamında mikrofonumuzu bu kez Adana’da bulunan LTF ...
"Lojistik Sektörü Afet Politikasının Paydaşı Olmalı"
İMSAN Group Yönetim Kurulu Üyesi, İMS Lojistik Genel Müdürü Mustafa İmrak, ...
Best Uluslararası Nakliyat Genel Müdürü Ahmet Yayman; Kapıkule’de Eşitlik Sağlansın; İlk Giren İlk Çıksın
Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan’ın sorularını yanıtlayan ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
srcfahrerbusnewskamyoncusondakikalkwtreylertürkiye