Citroën’e özgü tasarım yaklaşımları kadar faydalı teknolojileri ile öne çıkan bu iki model, tüm bu unsurları akılcı bütçelere sığdırarak ön plana çıkıyor. C segmentinin gelecekteki öncüsü olacak C4 Cactus, bugüne kadar alışılagelmiş otomobil ekipmanlarını sorgulamamıza neden olacak yeni bakış açıları ve başka hiçbir otomobilde bulunmayan Airbump hava kapsülleri ile dikkat çekiyor.
Mirror Screen teknolojisi ile otomobil içi mobil iletişimde yeni bir çağ başlatacak olan Yeni Citroën C1 ise, akıllı cep telefonlarının sahip olduğu tüm uygulamaların ön konsolunda bulunan 7’’ lik dokunmatik tablet ekran üzerinden de kullanılabilmesini sağlayarak iletişimi kesintisiz kılıyor.
Citroën fuarda ayrıca sınıfında tek Hydractive III+ süspansiyon özelliğini sunan C5 Cross Tourer, Çin pazarı için yine Çin’de üretimine başlayan DS 5LS ve DS3 Cabrio’nun Racing versiyonunu tanıttı. WTCC’de ilk kez yarışacak olan C-Elysee markanın sportif duruşunu sergilerken, 2010 yılından bu yana 420 bin adetten fazla satan DS ailesi Fabourg Pack versiyonu ile sergide yerini aldı.