“LASTİKLERİMİZ YOL KOŞULLARI VE SÜRÜCÜLERİN İHTİYAÇLARINI KARŞILAMAK ÜZERE GELİŞTİRİLDİ”
Söyleşimizden satır başları;
“Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçisi Continental olarak ileri teknoloji ürünlerimizle müşterilerimizin yanında yer alıyoruz. Geliştirdiğimiz teknolojilerimizle lastik verimliliğinin artmasını ve güvenli sürüş deneyimini hedefliyoruz. Bu anlamda son dönemlerde geliştirdiğimiz iki teknolojiden ilki lastiğin içerisine doğrudan monte edilen bir basınç ve ısı ölçüm sistemi olan ContiPressureCheck™. ContiPressureCheck™, lastiğe kauçuk konteynırlarda yerleştirilen sensörlerden çıkan verilerin merkezi kontrol ünitesine iletilerek daha sonra kabin içi ekran veya telematik çözümlere yansıtılmasıyla anlık bilgilendirme sağlıyor. Lastik değiştirildiğinde sensörler kauçuk konteynırından çıkarılarak yeni lastikte tekrar kullanılabiliyor. Pil ömrü altı yıl ve km olarak yaklaşık 600.000 km olan ContiPressureCheck™, araçlara uyumlu halde sunuluyor. Lastik sensörlerinden gelen sinyaller, araçta bulunan ve bilgiyi analiz edip değerlendiren, ardından da ya sürücü kabininde görüntüleyen ya da bağlı bir telematik sisteme gönderen bir merkezi kontrol ünitesine iletiliyor. Böylece sürücü, lastik basıncı ve ısısından anlık olarak haberdar olabiliyor. ContiPressureCheck™, yakıt maliyetlerinden tasarruf etmeye ve işletme maliyetlerinin azalmasına yardımcı oluyor. Yakıt verimliliğini artırarak, kaplama için karkasın değerinin korunmasına yardımcı olan sistem hem lastik ömrünü hem de güvenliği artırarak, lastikten kaynaklı yolda kalma riskini de ortadan kaldırıyor.”
“Hayati Önem Taşıyan Veriler Her An İzlenebiliyor”
“Diğer ürünümüz ise Ar-Ge destekli yeni nesil dijital izleme sistemi olan“ContiConnect™”. ContiConnect™”, filolardaki tüm araçların lastik basıncı ve sıcaklığı gibi hayati önem taşıyan verileri her an izleyebilmeye olanak tanıyor. Etkili bir uzaktan izleme çözümü olan ContiConnect™ Yard, filo parkına girer girmez lastikle ilgili oluşan veya oluşabilecek sorunların tespiti ve çözümünü filo yöneticilerine aktarıyor. Bu sayede filo araçlarındaki lastiklerin uzun vadede arıza yapmasının önüne geçiliyor, lastik değişim sürelerini maksimuma çıkarıyor ve karkas kaplanabilirliğini artıyor. Bu sistem Continental'in daha geniş kapsamlı bir lastik veri hizmetleri sağlayıcısı olmasının başlangıç noktası olarak nitelendiriyor. Continental olarak geliştirdiğimiz ContiConnect teknolojisiyle dijital lastik izleme platformu ile premium lastik üreticisinden çözüm sağlayıcısı olmaya doğru büyük bir adım atmış oluyoruz. Bu anlamda lastik sektöründeki uzun yıllara dayanan tecrübemizi, kamyon veotobüs lastiklerinden başlayarak, sensörlerden gelen verilerle zenginleştiriyoruz.”
“Continental, Otomotiv Sanayisinin Lider Teknoloji Tedarikçilerinden Biri”
“İnovasyon tarihi 150 yıl öncesine uzanan Continental, otomotiv sanayisinin lider teknoloji tedarikçilerinden biridir. İlk kış kamyon lastiğimizi 1937 yılında geliştirdik. Dünyanın dört bir yanındaki fabrikalarımızda farklı kullanım alanları için kamyon ve otobüs lastikleri üretiyoruz. Lastiklerimiz farklı araçlar, yol koşulları, müşteriler ve sürücülerin ihtiyaçlarını karşılamak üzere geliştirildi. Geliştirilen ilk kamyon lastiğinden bugüne, profesyonel lastik yönetimi için yenilikçi çözümler üretmek amacıyla lastik ve tamamlayıcı hizmetlerimizi sürekli olarak geliştirdik ve geliştirmeye de devam ediyoruz.YaptığımızAr-Ge çalışmalarında da güvenlik ve iyi performans kilit bir rol oynuyor. Continental olarak tüketicilerimizin can güvenliğini ilk sıraya koyuyoruz. Başlattığımız Vision Zero stratejimiz doğrultusunda sıfır ölüm, sıfır yaralanma ve sıfır kazayı amaçlıyoruz; bu doğrultuda çalışmalarımızı yapıyoruz. Alman mühendisliğini ileri teknolojiyle birleştiriyoruz. Tüm lastiklerimizi dünya çapında en yüksek kalite standartlarında olmaları, maksimum güvenlik sağlamaları ve mükemmel sürüş dinamikleri ile en iyi performansı sergilemeleri için teknolojik yeniliklerimizle güncel tutuyoruz. Tüm mevsimlerin yol şartlarına özel olarak geliştirdiğimiz lastiklerimize fren diskinden lastik üretimine kadar tüm süreçleri titizlikle planlıyoruz. Aynı zamanda sürücülerin can ve mal güvenliğinden yakıt ekonomisine, sürüş konforundan çevresel sürdürülebilirliğe kadar birçok noktada avantaj elde edebilmesi için uygun lastik kullanımının oldukça önem arz ettiğinin farkındalığıyla iş süreçlerimizi yönetiyoruz. Bu bilgi dahilinde de kışın zorlu yol şartlarına özel olarak geliştirdiğimiz lastiklerimizle sürücülerimizin yanında yer alıyor ve her yeni lastik modelimizle iyi bir performans yakalamaları için çalışıyoruz.”
“Kış Lastiklerinin Hava Basıncını Düşürmek Yanlış ve Güvenlik Zafiyetine Neden Olabilecek Bir Uygulamadır”
“Diş derinliği azalmış lastikler fiziksel özellikleri nedeniyle beklenen performansı göstermezler ve bu lastiklerin kullanımı oldukça risklidir. Aynı zamanda yol tutuşunu kaybettikleri için de trafikte toplam can ve mal güvenliği için sorunlar ve riskler oluşturabilirler. Kış lastikleri için halk arasında yaygın bir uygulama olan hava basıncını düşürmek lastiğin yol ile temas yüzeyini azaltan, yanlış ve güvenlik zafiyetine neden olabilecek bir uygulamadır. Kamyon ve otobüs için aks başına düşen maksimum yükü belirleyip, uygun hava basıncını uygulamak gerekir. Lastiklerin hava basınçları, lastik ve hava şartları soğuk olduğunda (en az 3 saat dinlenmiş lastik) ve her seyahat öncesi ya da en az 2 haftada bir kontrol edilmelidir. Hava şartlarının zorlu olduğu noktalarda her 10°C değişimin basınçta 0,3-0,4 bar farklılığa neden olacağını unutmamak lazım.”
“Lastiğin Kış Lastiği Özelliği Taşıdığından Emin Olmak Gerekir”
“Continental olarak dünyanın dört bir yanındaki fabrikalarımızda farklı kullanım alanları için kamyon ve otobüs lastikleri üretiyoruz. Lastiklerimiz farklı araçlar, yol koşulları ve sürücülerin ihtiyaçlarını karşılamak üzere geliştiriliyor.Aynı şekilde kış lastiği tercih edilirken araç, yol koşulları ve sürücünün ihtiyacına dikkat edilmeli. Lastiğin kış lastiği özelliği taşıdığından emin olmak gerekir. Bir lastikte M+S ve 3PMSF işaretinin beraber bulunması veya sadece 3PMSF işaretinin olması kış lastiği özelliği taşıması için yeterlidir. Kış lastiğini kullanmak için kar yağması beklenmemelidir. Kış lastiği hava sıcakları 7 derecenin altına düştüğünde kullanılması gereken lastiktir. Hamur yapısı bu sıcaklıklarda en iyi hizmeti vermek için tasarlandığından, kar lastiği olarak değil kışın kullanılacak lastik olarak değerlendirilmelidir. Unutulmamalıdır ki ağır vasıta grubu için ülkemizde uygulanan kış lastiği yönetmeliğine göre çeker aksta M+S özellikli, 4mm diş derinliği üzerinde lastik olması yeterlidir. Bu anlamda doğru lastik tercihi için yetkili bir servise danışılmasını öneriyoruz. Continental olarak Türkiye genelindeki yetkili satıcı ağımızla sürücülerimizin sorularına yanıt vererek doğru lastik tercihi konusunda yönlendiriyoruz.”
“Ödeme Kolaylığı Sunuyoruz”
“Continental olarak her kış olduğu gibi bu kış döneminde de 31 Aralık 2020 tarihine kadar 150 TL’ye varan indirim fırsatı bulunuyor. Ayrıca sürücülere indirim kampanyalarından yararlanmanın yanı sıra anlaşmamızın bulunduğu bankalar aracılığıyla ödeme kolaylığı da sunuyoruz. Kampanya hakkında daha detaylı bilgi almak isteyen sürücüler resmi internet sitemizden ve sosyal medya hesaplarımızdan bize ulaşabilir.”
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |