Türkiye’ye getirdiği “Güven Sözleşmesi” kavramı ile bir ilke imza atan DARTY, satış öncesinde olduğu gibi satış sonrasında da müşterilerinin yanında olmayı bir gelenek haline getiriyor. Bu amaçla 28 araçlık bir servis filosuna sahip DARTY, bu filo sayesinde satış sonrası ücretsiz eve teslim, anında montaj ve kullanıcı eğitimi, arıza sonrası ürünü kapıdan teslim alma ve lojistik gibi hizmetleri sorunsuz bir şekilde yerine getiriyor.
Satış sonrası hizmetlerle ilgili bilgi veren DARTY Türkiye mağazalarının CEO’su Nedim Esgin, “Bugün elektronik perakende sektörüne baktığımız zaman kendi araç filosuyla müşterinin ayağına giden başka bir firma bulunmuyor. Güven Sözleşmesi’nde olduğu gibi bu hizmet de sadece DARTY’de yer alıyor. Araçlarımız her gün İstanbul, Ankara, İzmir ve İzmit’te 7 gün sabah 10’dan akşam 24’e kadar yüzlerce eve hizmet götürüyor. Yaptığımız hesaplamalara göre araçlarımız ayda 100 bin kilometreyi aşan bir yol yapıyor yani başka bir ifadeyle her ay dünyayı üç kez dolaşıyorlar” dedi.
Güven sözleşmesi çerçevesinde hizmet veren DARTY, Türkiye genelindeki 13 mağazasında küçük ev aletlerinden beyaz eşyaya kadar 200 kategoride 350’den fazla markaya ait 6000’den fazla ürün sunuyor. DARTY’nin web mağazası www.darty.com.tr’den de bir tıkla kolayca alışveriş yapılabiliyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |