Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
6 Ekim 2009 Salı - 00:00

Stil, Uyum ve Performans Yeni Scania R- Serisinde Buluştu

Scania, yeni bir görünüm kazandırdığı R-serisi araçlarında yenilenen dış kabinde akıcı bir STİLİ, kabin içerisinde müşteri talepleri göz önünde bulundurularak yatak sistemi de dahil olmak üzere birçok ince ayrıntının UYUMUNU, standart olarak sunulan Opticruise sistemi ile PERFORMANSI bir araya getirdi.

Stil, Uyum ve Performans Yeni Scania R- Serisinde Buluştu

 

Scania, yeni bir görünüm kazandırdığı R-serisi araçlarında yenilenen dış kabinde akıcı bir STİLİ, kabin içerisinde müşteri talepleri göz önünde bulundurularak yatak sistemi de dahil olmak üzere birçok ince ayrıntının UYUMUNU, standart olarak sunulan Opticruise sistemi ile PERFORMANSI bir araya getirdi.

2004 yılında gerçekleştirilen tanıtımının ardından dünya genelinde sunulduğu farklı pazarlarda toplam 200 bin adet satılan R-serisi yenilenirken, daha dinamik bir görüntüyü sınırsız konforla birleştirdi. 2010 yılında Türkiye pazarına sunulacak araçların aynı şekilde talep görmesi bekleniyor.

Daha keskin bir tasarım ile estetik bir görüntü kazandıran pencere hattından ve yandan başlayarak tampona kadar uzanan yatay hatlar ile akıcı bir stile sahip olan dış kabin, yeni dizayn edilen ön ızgara biçimi ile radyatör ve motor bölmesine daha fazla hava girişi sağlıyor.

Kişiselleştirilmiş kabin içi

Müşteri taleplerini göz önünde bulundurarak tasarlanan yeni R-serisi sürücü kabininde, güvenlik, konfor, yeterli depolama, kullanışlılık ve görsel çekiciliğin artırıldığı ince detaylara önem verildi. İç tasarımda kullanılan malzeme kalitesi artırılırken, renklerin seçiminden ergonomik tasarıma kadar bir çok ayrıntı, kabindeki çalışma, dinlenme ve yatak gibi farklı çalışma ortamı ve yaşam alanının kişiye özel olmasına olanak veriyor.

Scania yeni R-serisinde genişliği ayarlamak için çekyat özelliği olan 155 mm kalınlığında katlanabilir, yaylı, kalın ve rahat bir yatak seçeneği sunuyor. Yatak ayarı sürücü bölümünde herhangi bir değişiklik yapmadan, hatta yatağın üzerinde otururken bile sürücü arzusuna göre ayarlanabilir. 

Sürüş keyfi Yeni Scania Opticruise ile artıyor

Otomatik vites sistemi, çeşitli yollarla sürücülere ve operatörlere yardımcı olurken, aynı zamanda sürüş rahatlığı, hızı kontrol etme ve vites değiştirme ihtiyacını ortadan kaldırmasının yanı sıra, sürücünün sadece aracı kullanmaya odaklanmasına ve trafiğe daha fazla dikkat etmesine olanak sağlıyor.

Yıllar süren birçok adım sonucunda geliştirilmiş piyasadaki ilk otomatik vites değiştirme sistemlerinden bir tanesi olan Scania Opticruise, yenilenen R serisinde, otomatik şanzıman veya debriyajlı sistem olarak iki farklı versiyonda sunuluyor.

Opticruise, bir debriyaj pedalı olmadan bile tam debriyaj kontrolü sunan ilk sistem olarak dikkat çekerken, tamamen yenilenen vites değiştirme sistemi ile sürüşü daha da kolay bir hale getiriyor. Otomatik debriyaj, vites değiştirmeler sırasında kısa bir süre boşa alınarak değiştirmeleri daha hızlı ve daha yumuşak hale getirirken, elektronik koruma, debriyaj aşınmasını en aza indirmekte, böylece servis bakım tasarrufu sağlıyor.

 

Scania Opticruise, Scania’nın 8-12 ve 12+2- vitesli şanzımanları ile birlikte kullanılabilmekte olup, 12+2 seçeneğinde Overdrive sistemi ile birlikte de sunulabiliyor. Sistemde ekstra performans için yeni bir verimli güç modu bulunuyor. Opticruise sistemi kontrol düğmelerinin tümü direksiyonun sağındaki vites değiştirme ve Retarder kontrol fonksiyonları ile aynı kolda yer alıyor.

Daha fazla yakıt-Daha uzun mesafe

Scania, yeni R-serisi 4x2 çekicilerde maksimum yakıt kapasitesini bin 500 litreye kadar yükseltiyor. Yeni şasi düzeni, şasi yanlarında daha büyük yakıt tankları için yer bırakmakta, böylece daha uzun bir çalışma mesafesi sağlıyor. Daha düşük sürtünme direnci ve aktarma organlarındaki geliştirmeler daha fazla yakıt tasarrufunun yolunu açıyor.

Şasi sonuna yerleştirilebilen akülerle yeni yakıt tankı alternatiflerinin birlikteliği fazladan genişlik, derinlik ve uzunluk özelliği ile işletmecilerin yakıt kapasitesini en çok kullanılan yollara göre tasarlamasına olanak veriyor.

4x2 çekicilerde emisyon teknolojisine bakmaksızın, isteğe bağlı olarak bin 500 litreye, 6x2 çekici üniteler de ise arkaya monte edilen aküler sayesinde yakıt kapasitesini yüzde 50’ye kadar artırılabiliyor. 

“Scania Sürücü Desteği”

Scania yakın dönemde araçlarında standart hale gelecek olan bu yenilikçi sistemi, sürücü eğitimleri sırasında elde edilen becerilerin devam ettirilmesi amacıyla tasarlamıştır. Sistem, gerçek zamanlı destek sistemi olmakla birlikte, profesyonel kamyon sürücülerinin kendi sürüş tarzlarını iyi yönde geliştirebilmek için ipuçları ve geri bildirimler veriyor.

 

 

 

 

 
SAVA?dan Dört Mevsim Lastiği
 
Yeni Trafik Kanunu Meclise Geliyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
SAVA?dan Dört Mevsim Lastiği
Lastikte Avrupa kalitesini uygun fiyata sunan SAVA, yeni ADAPTO ile ürün ...
Otokar?ın Yeni Minibüsü, Şehirlerde Hayatı Değiştiriyor
Toplu taşımacılıkta efsane minibüsler üreten Otokar, minibüsün ...
Mercedes-Benz?den Yılın En Büyük Filo Satışı
Mercedes-Benz Türk, 2009 yılının tek seferde en büyük kamyon ...
 
Mercedes-Benz Türk, Selden Zarar Gören Müşterilerinin Yanında
Mercedes-Benz Türk, 9 Eylül 2009’ da Trakya ve İstanbul’ ...
Biyo-DME?li Volvo Kamyonlar Deneme Sürüºünde!
Volvo Kamyon 2010’da Bio-DME ile ilgili kapsamlı deneme sürüºleri ...
Continental Lastikleri: ?Türkiye Taşımacılık Sektöründe İz Bırakacağız?
Continental Türkiye, pazar payını ikiye katlama hedefine yeni nesil ...
 
Mercedes-Benz Axor'u Tercih Edenler Kazanıyor
Eylül ayı başında 4 adet 1840LS Euro 5 çekici alan Serdar ...
MAN Türkiye Üst Yöneticiliğine Yeni CEO
Renault Premium Uzunyol Testin Galibi
Kilometre başına 67,78 Sent gibi düşük bir maliyetle Renault ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
fahrertrucktreylerşoförkamyonumdikkatlkwtürkiyesondakika