DHL Express Türkiye, güçlü kurum kültürünün temel yapı değerleri olan çeşitlilik, kapsayıcılık, fırsat eşitliği yaklaşımı doğrultusunda nesiller arası etkileşimi ve iletişimi daha üst seviyeye taşımak için DHL-Z Tersine Mentorluk Programı’nı hayata geçirdi. Program kapsamında şirketin üst yönetim ekibi geleneksel mentorluk ilişkisinden farklı olarak yeniden öğrenci rolünü üstleniyor ve yeni bir bakış açısı kazanma imkânına sahip oluyor. Sosyal ve teknolojik yetkinlikleriyle bilinen Z kuşağını temsilen bu çalışma için gönüllü olan kişiler arasından seçilen dokuz mentor da liderleriyle daha yakın iletişim kurma, görüş ve önerilerini paylaşma fırsatı yakalıyor. Bu yıl ilki yapılan program altı ay sürecek ve ilerleyen dönemde yeni seçilecek mentor ve yönetici eşleşmeleriyle devam edecek.
DHL-Z Tersine Mentorluk Programı’nın nesiller arası iletişimi artırmak, tecrübe ve genç neslin bakış açısını harmanlamak ve kurum içinde bağları daha da güçlendirmek için çok önem verdikleri bir proje olduğunu söyleyen DHL Express Türkiye CEO’su Mustafa Tonguç, sözlerine şöyle devam etti: “ Bizim için çalışanlarımız öncelikli sorumluluğumuzdur. Onların kendilerini mutlu, rahat, güvende hissettiği bir ortam sağlamak ve onları dinlemek her zaman önceliğimiz oldu. Çalışanlarımızın arasında açık iletişimin olmasını, birbirlerinin deneyimlerinden her alanda yararlanmalarını çok önemsiyoruz. DHL-Z Tersine Mentorluk Programı’nı da bu alanlarda daha da güçlenmek, yeni tecrübeler edinmek ve hem çalışanlarımız hem de kurumumuz adına maksimum değer yaratmak için hayata geçirdik. Genç arkadaşlarımıza ithaf ettiğimiz bu programın ilk toplantısını, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı haftasında yapmış olmaktan da ayrıca büyük mutluluk duyduk. Farklı deneyimler elde edeceğimiz bu programın tüm katılımcılar için oldukça ilham verici bir süreç ve sadece bireyler için değil aynı zamanda şirketimiz için de bir gelişim aracı olacağına yürekten inanıyorum.”