Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa, Lassa markası için KeyFruit tarafından yaratılan hareketli banner kampanyasıyla 11. Altın Örümcek Web Ödülleri kapsamında “Halkın Favorisi” seçildi. “Sağlamsa Lassa” sloganı üzerine kurgulanan eğlenceli banner uygulamasında iki taraftar grubu karşılıklı tezahüratta bulunuyor.
Brisa, Interactive Media Council tarafından bu yıl 7.’si düzenlenen Uluslarası İnteraktif Medya Ödülleri (IMA)’dan da iki ödülle dönmüştü. İnternet üzerinden lastik satış ve bakım hizmeti sunmak üzere hayata geçirilen ve Türkiye lastik sektöründe bir ilk olan
www.lastik.com.tr uygulamasıyla IMA kapsamında “e-ticaret” kategorisinde “Best in Class – Sınıfının En İyisi” ödülüne layık görülen Brisa; kullanıcıların gezip gördüğü yerlere ait fotoğraflarını ve videolarını ekleyip çevresiyle paylaşmasına olanak sağlayan, Türkiye'nin ilk sosyal seyahat platformu olan Tripin ile de, yine Uluslarası İnteraktif Medya Ödülleri’nde “Lifestyle” dalında “En İyi Uygulama” ödülüne sahip olmuştu.
Brisa’nın ödül alan banner uygulaması aşağıdaki linkten izlenebilir: