Geliştirilmiş formülü ile yenilenen BP Ultimate Euro Diesel, tek depoyla 42 km’ye kadar daha fazla yol yapma imkanı sağlıyor. BP Türkiye tarafından BP Ultimate Euro Diesel’in gelişmiş özellikleriyle ilgili bilgi vermek amacıyla düzenlenen basın toplantısına markanın yeni yüzü olan Mustafa Sandal da katıldı. Yenilenen BP Ultimate Euro Diesel, farklı marka-model araçlar üzerinde yapılmış test sonuçlarına göre 42 km'ye kadar daha fazla yol gitme avantajı sunuyor. BP, ürün geliştirmek üzere sürdürülen Ar-Ge çalışmalarına 2012 yılında yaklaşık 700 milyon dolar yatırım yaptı ve BP Ultimate Euro Diesel’in yeni formülü de bu Ar-Ge çalışmaları kapsamında Almanya’da bulunan Global Akaryakıt Teknoloji Merkezi tarafından geliştirildi.
BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürü Richard Harding, BP Türkiye Akaryakıt Pazarlama Müdürü Deniz Güloğlu ve ünlü sanatçı Mustafa Sandal’ın katılımlarıyla 12 Nisan 2013’te Swissotel’de düzenlenen basın toplantısında konuşan Richard Harding, Türkiye’nin BP için en önemli 5 pazar arasında yer aldığını belirterek, “Büyüme odaklı stratejimiz doğrultusunda faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. 2013 yılında da BP ailesine 40 yeni istasyon katılacak. Müşterilerimize daha da fazla odaklanırken uluslararası faaliyetlerimizden elde ettiğimiz en iyi bilgileri ve deneyimi Türkiye’ye getirmeye devam edeceğiz. BP Ultimate Eurodiesel ürünümüz bu çerçevede kazandığı yeni performans ile inanıyoruz ki müşterilerimizin kaliteli ürün arayışlarına bir çözüm olacak. BP olarak daha fazlasını yapmaya devam etmek konusunda kararlıyız!” dedi
BP Türkiye Akaryakıt Pazarlama Müdürü Deniz Güloğlu ise yaptığı konuşmada, BP Ultimate Euro Diesel’in özellikleri hakkında bilgi verdi. Güloğlu şunları söyledi;’’ BP’nin tüm dünyada akaryakıt alanında ulaştığı en yüksek teknolojiden yararlanarak geliştirdiği BP Ultimate Euro Diesel’i Türkiye pazarında bulundurmanın gururunu yaşıyoruz. BP Ultimate Euro Diesel üstün temizleme gücü ile sıradan dizel yakıtlara kıyasla önemli oranda güç ve performans katkısı sağlamanın yanı sıra 42 km’ye kadar daha fazla yol yapma imkanı sağlıyor.’’
Güloğlu, ürünlerin müşterilerin yakıttan beklentilerine yönelik araştırmalar baz alınarak geliştirildiğini belirtti ve şöyle devam etti; “Müşteri araştırmalarında ‘yakıttan beklentiniz nedir?’ diye sorduğumuzda şu cevapları aldık, ‘Kalite, performans, yakıt ekonomisi ve bakım masraflarının azalması’. Bu taleplere karşı bulduğumuz çözüm ise “temizlik”. İşte bizim Global Teknoloji ekibimiz de bu noktadan yola çıkarak, BP Ultimate Yakıtlarını araç motorlarını maksimum seviyede temizleyecek şekilde tasarladılar.”
Güloğlu, bu projede Mustafa Sandal ile çalışmaktan büyük memnuniyet duyduklarını belirterek, “Mustafa Sandal olumlu enerjisi ve heyecanı ile kampanyamıza büyük katkı sağlayacak” dedi. BP Ultimate Euro Diesel’in iletişim çalışmalarında rol alan sanatçı Mustafa Sandal ise, “Bu kampanyanın bir parçası olmaktan ve BP ailesine katılmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum. İşbirliğimiz uzun soluklu olacak. Ürünlerini zaten kullandığım, sevdiğim bir marka ile çalışmak benim için çok heyecan verici” dedi.