Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
9 Eylül 2021 Perşembe - 12:14

Karaismailoğlu, "2035 Yılına Kadar 3 Bin 726 Kilometre Daha Otoyolunu Hayata Geçireceğiz"

Ulaştırma ve Altyapı Adil Karaismailoğlu, 2023 yılında bölünmüş yol uzunluğunu 29 bin 500 kilometrenin üzerine çıkarmayı hedeflediklerini söyledi ve “Yap-İşlet-Devret modeliyle 2035 yılına kadar toplam 13 proje ile 3 bin 726 kilometre daha otoyolunu hayata geçirmeyi planlıyoruz” dedi.

Karaismailoğlu,  2035 Yılına Kadar 3 Bin 726 Kilometre Daha Otoyolunu Hayata Geçireceğiz

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Karayolları Genel Müdürlüğü’ne bağlı işyerlerine ilişkin 19. Dönem Toplu İş Sözleşmesi imza töreninde konuştu.

İmzalanan toplu iş sözleşmesinin 19 bin 500’ün üzerindeki işçiyi yakından ilgilendirdiğini belirten Karaismailoğlu, “Türkiye, bulunduğu jeo-politik konum itibarıyla, Avrupa’yı Asya’ya bağlayan, Akdeniz, Karadeniz, Ortadoğu ve Kafkasların kavşağında transit geçiş noktasında yer alan en önemli ülkedir. O nedenle, son 19 yılda gerçekleştirdiğimiz yatırımlarımızla, dünya ticaretinde söz sahibi olmak üzere stratejik işlere imza atıyoruz” dedi.

Türkiye’yi küresel lojistik güç yapmak, taşımacılıkta lider konuma ulaştırmak adına tüm ulaşım modlarını uluslararası standartlara ulaştırmak için yoğun bir şekilde çalıştıklarını kaydeden Karaismailoğlu, bu çabanın en büyüğünü de işçilerin gösterdiğini vurguladı.

PANDEMİ SÜRECİNİ GELİŞMİŞ BİRÇOK ÜLKEDEN DAHA İYİ YÖNETTİK

Tüm dünyada olduğu gibi, Türkiye’ de de pandemi şartlarının yoğun bir şekilde yaşandığına dikkati çeken Ulaştırma Bakanı Karaismailoğlu, şu değerlendirmelerde bulundu:

“Salgın, doğal afet ve krizlere rağmen ‘sosyal devlet’ olmanın gereği olarak, zarar gören işletmeler ve işçi kardeşlerimize sosyal ödemelerimiz artarak devam etti. Özellikle vurgulamak isterim ki, pandemi sürecini gelişmiş birçok ülkeden çok daha iyi yönettik. Ülkemize emeğiyle değer katan işçimizin yanında olduk. Her zaman olduğu gibi, pandemide de işçi ve işveren temsilcilerimizle diyalog mekanizmalarını hep açık tuttuk. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı olarak, tüm ülke sathındaki 2 bin 532 karayolu projesi şantiyemizde, Sağlık Bakanlığı’nın öngördüğü tedbirleri uyguladık ve çalışmalarımızı sorunsuz devam ettirdik. Bu süreçte, ülkemizin ekonomik olarak büyümesinde, kalkınmasında ve projelerimizin söz verdiğimiz tarihte bitirilmesinde sizlerin desteğini her zaman arkamızda hissettik.”

BÖLÜNMÜŞ YOL UZUNLUĞUNU 28 BİN 260 KM’NİN ÜZERİNE ÇIKARDIK

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı olarak AK Parti hükümetleri döneminde 1 trilyon 115 milyar liralık ulaştırma ve haberleşme yatırımı gerçekleştirdiklerinin altını çizen Karaismailoğlu, yatırımlardaki yüzde 62 oran ve 668,2 milyar liralık tutar ile aslan payını karayollarının aldığını söyledi.

Ulaştırma Bakanı Karaismailoğlu, “Son 19 yılda, bölünmüş yol uzunluğumuzu 6 bin 100 kilometreden 28 bin 260 kilometrenin üzerine çıkardık” dedi ve sözlerine şöyle devam etti: 

“Hedefimiz; 2023 yılında bölünmüş yol uzunluğumuzu 29 bin 500 kilometrenin üzerine çıkarmak. Bin 714 kilometre olan otoyol uzunluğumuza, bin 809 kilometre daha ekleyerek, 3 bin 532 kilometreye ulaştırdık. Yap-İşlet-Devret modeliyle 2023 yılına kadar toplam 6 proje ile 620 kilometre ve 2035 yılına kadar toplam 13 proje ile 3 bin 726 kilometre daha otoyolu hayata geçirmeyi planlıyoruz. 2003 öncesi 311 kilometre olan toplam köprü ve viyadük uzunluğumuzu 708 kilometreye çıkardık. Tünel uzunluğumuzu 50 kilometreden 617 kilometreye yükselttik.”

Kuzey Marmara ve Ankara-Niğde Akıllı Otoyollarını hizmete açmanın gururunu yaşadıklarını ifade eden Karaismailoğlu, Tekirdağ Malkara-Çanakkale Otoyolu ve Çanakkale Köprüsü inşaatının hızla ilerlediğinin altını çizdi.

GEÇİT VERMEYEN DAĞLARI TÜNELLERLE, DERİN VADİLERİ VİYADÜKLERLE AŞTIK

Geçit vermeyen dağları tünellerle, derin vadileri viyadüklerle aştıklarına vurgu yapan Ulaştırma Bakanı Karaismailoğlu, “Biz hep ‘halka hizmetin hakka hizmet olduğu’ düsturuyla çalıştık. Kulaklarımızı boş sözlere tıkadık. Yolumuzu, halkımıza iş ve aş sağlayacak, gençlerimizin geleceğine ışık olacak çalışmalara çevirdik. Böylece 19 yılda birçok mega projeyi hayata geçirdik. Biz işçi kardeşimizden aldığımız güçle; Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nü, Ankara-Niğde Otoyolu’nu, Beğendik Çayı Botan Köprüsü’nü, Hasankeyf Köprüsü’nü, Kuzey Marmara Otoyolu’nu, Kömürhan Köprüsü’nü, Osman Gazi Köprüsü’nü, Tohma Köprüsü’nü, Zigana Tünelleri’ni yaptık. Allah’ın izniyle sırada 1915 Çanakkale Köprüsü var” diye konuştu.

Yapılan yolların ve köprülerin, istihdamı, üretimi, ticareti, kalkınmayı, hatta eğitim, kültür ve sanat faaliyetlerini canlandırdığını kaydeden Ulaştırma Bakanı Karaismailoğlu, “Akarsu gibi geçtiği yerlere canlılık katıyor.  Yollarımız, ülkemizin ihracatına ve büyümesine katkı sağlıyor” ifadelerini kullandı.

 
Sektörün Tüm Soğutma İhtiyaçları İçin Carrier
 
Prometeon Tyre Group'tan, Kocaeli'de Yeni Ar-Ge Merkezi Yatırımı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
19. Lojistik Koordinasyon Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
Ulaştırma Hizmetleri Genel Müdürlüğünce yürütülen Lojistik Koordinasyon ...
Bakan Karaismailoğlu; "Üretilen Ürünler THY Tarafından Yüzde 35 İndirimli Taşınacak"
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Türkiye'nin havadan kurduğu ...
Almanya Schengen Vize Başvurularında Talep Edilen Evraklar Güncellendi
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Almanya Schengen Vize başvurularında ...
 
Mercedes-Benz Eeconic’in Tamamen Elektrikle Çalıştırma Denemeleri Sürüyor
Mercedes-Benz Trucks, bir dizi yoğun test ile batarya-elektrikli eEconic’in ...
Domates, Biber, Patlıcan…
Başlığa bakıp bu ne diyor diyenlere açıklayım. Efendim şöyle; bozulabilir ...
Türkiye’nin İlk Hibrit Lokomotifleri Körfez Ulaştırma’ya Teslim Ediliyor
Tüpraş’ın demir yolu taşımacılığındaki iştiraki Körfez Ulaştırma, İsviçreli ...
 
Slovenya’ya Girişte Uygulanan Covid-19 Kısıtlamalarından Muaf Olma Süresi Uzatıldı
UND, Slovenya’ya girişte uygulanan COVID-19 kısıtlamalarından muaf olma ...
Kazakistan İhracat, İthalat ve Lojistik Çalışmaları Devam Ediyor
Türk Cumhuriyetleri ülkeleri içerisinde yer alıp yüzölçümü bakımından ...
Slovenya, Macaristan ve Çekya Geçiş Belgelerinde Son Durum
UND, Slovenya transit geçiş belgelerinin tükendiğini, Çekya transit geçiş ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncusondakikatreylerdikkatKamyonlkwkamyonumsrcşoför