Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
22 Şubat 2014 Cumartesi - 12:55

MÜŞTERİ HİZMETLERİ ÖDÜLÜ OPET’E

OPET, iş dünyasının performansını değerlendiren Uluslararası Stevie Ödülleri’nde "En İyi Müşteri Hizmetleri" ve "Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon" alanında iki ödüle layık bulundu. Stevie ödüllerinde daha önce de iki ödül kazanan OPET, başarısını uluslararası alanda bir kez daha tescillemiş oldu.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ ÖDÜLÜ OPET’E

Türkiye’de akaryakıt sektöründe sekiz yıldır üst üste "Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Marka" unvanını koruyan ve yeni nesil müşteri memnuniyetindeki iddiasını “Kusursuza Yolculuk” sloganı ile sürdüren OPET’e, Uluslararası Stevie Ödülleri’nden iki ödül daha geldi. Satış ve Müşteri Hizmetleri alanında düzenlenen 8’inci Stevie Ödülleri’nde 260 kişiden oluşan bir jüri değerlendirme yaptı. ‘En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı’ kategorisi ile ‘Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon’ kategorisinde 1500’ün üzerinde başvuru arasından, OPET iki ayrı ödüle layık bulundu. Las Vegas’ta yapılan törende, OPET Pazarlama ve İletişimden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler ödülü Stevie Awards Başkanı Michael P. Gallagher’ın elinden aldı. 

Törenin ardından bir açıklama yapan Güler, şunları söyledi: “Sektörümüzde tüketicinin en memnun kaldığı marka olarak müşteri beklentilerini anlamaya çalışmak, talepleri ve olası şikayetleri önceden tahmin etme kabiliyetinde olmak bize başarıyı getiriyor. Kusursuza Yolculuk prensibimiz; OPET çağrı merkezi hizmetleri, istasyon hizmetleri ve online hizmetlerden oluşan koşulsuz memnuniyet anlayışımız ile öne çıkıyor. OPET Çağrı Merkezimiz 7/24 hizmet sunarak tüm çağrıları titizlikle değerlendiriyor ve eksiksiz teknik altyapısı ile çözüm üretiyor. Müşterilerimizin aldığı hizmetten memnun kalıp kalmadığını öğrenip, görüş ve yorumlarını kayıt altına alıyoruz ve bu bilgileri değerlendiriyoruz. OPET’in tüm istasyonları; ürün ve hizmet kalitesi, istasyon düzeni, güleryüzlü ve güvenilir bir ortam sunulması, ‘Temiz Tuvalet Kampanyası’ kapsamında hijyenik tuvaletleri ve engelli tuvaletleri ile yüksek standartlara sahip. Bu standartlarımızı korumak ve daha da yükseltmek için sürekli denetim yapıyoruz. Tüm bayi ağımıza ve çalışanlara düzenli olarak hizmet odaklı eğitimler veriyoruz. Müşteri memnuniyetinde birinciliği kalıcı hale getiren bir şirket olarak, ülkemize olan sorumluluğumuzu, sosyal sorumluluk projelerine hız kesmeden devam ederek yerine getiriyoruz.”

"Kusursuza Yolculuk"umuz sürüyor

OPET, ‘Kusursuz Hizmet Programı’ ile müşterilerine en iyi hizmeti sunmayı hedefliyor. Program dahilinde sektörde ilk defa alışverişten sonra tüketicilerin cep telefonlarına SMS gönderiliyor ve “Verilen hizmetten memnun musunuz?” diye soruluyor. Yanıt olarak “’hayır’ şeklinde SMS gönderilirse anında çağrı merkezine düşüyor. Çağrı merkezi, telefonla müşteriyi arıyor ve neden memnun olmadığına dair bilgileri alıyor. Problem her ne ise o istasyondaki yetkiliye anında iletiliyor. Bu uygulama, istasyonlardaki kiosklarda  da kartını okutan müşterilere aynı şekilde  sağlanıyor.

OPET, geçtiğimiz Ekim ayında açıklanan Uluslararası Stevie Ödüllerinde de; Enerji Kategorisi’nde “Yılın Şirketi” olarak ilk üçe girmiş; Yılın Sağlık, Güvenlik ve Çevre Programı kategorisinde ise “Temiz Tuvalet Kampanyası” ile ödüle layık bulunmuştu. 

 
ONUR AİR'E TALİP ÇIKTI
 
HIZ LİMİTİ 82 KM OLACAK
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
ONUR AİR'E TALİP ÇIKTI
Türk Hava Kurumu, sıkıntılı dönem yaşayan Onur Air’e talip oldu. Onur ...
RO-RO ŞİRKETİ KURULUYOR
Çetrefilli nakliye sorunlarından bunalan Türk nakliyecileri ortak karar ...
KAMYON PAZARI %8 DARALDI
2013 yılı değerlendirmelerine göre kamyon pazarı 2012 yılına kıyaslan ...
 
AKAR LOJİSTİK TIRSAN'LARINA KAVUŞTU
Akar Lojistik 50 adetlik Tırsan Brandalı Maxima semi-treyler siparişinin ...
Samsun Lojistik Üs Olacak
Yönetim Kurulu üyeleri ile birlikte Samsun’a iki günlük inceleme gezisi ...
CONTİNENTAL'E YILIN LASTİĞİ ÖDÜLÜ
Tire Technology International dergisi tarafından lastik üreticilerini ...
 
ANADOLU ISUZU'DAN YERLİ D-MAX
Türkiye, dünyanın en çok talep gören pick-up’larının başında gelen Isuzu ...
MAN 2013'DE 2 BİN 59 KAMYON SATTI
MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Satış ve Pazarlama Direktörü Eren Gündüz, ...
ÇARESİZLİK TAŞIMACIYA ANTEN TAKTIRDI
Uluslararası taşımacılar Avrupa’ya yapılan seferlerdeki engellemeler ve ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
error code: 524
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler Kamyondikkatşoförsondakikakamyoncutürkiyefahrertreyler