Michelin Grubu çatısı altında profesyonel lastik ve araç bakım hizmeti veren Euromaster, bu yıl 6’ncısı düzenlenen Euromaster Ulusal Franchise Toplantısı kapsamında çalışanları, bayileri ve tedarikçileriyle buluştu.
Motto, "Gelişime Devam"...
Geçen yıl hayata geçirilen çalışmaların ayrıntılarına yer verilen toplantıda, bu yıla ilişkin hedef ve stratejiler paylaşıldı. “Gelişime Devam” sloganıyla gerçekleştirilen toplantıda konuşan Euromaster Türkiye Genel Müdürü Jean Marc Penalba, “Türkiye potansiyeline her zaman güvendiğimiz bir ülke oldu. Bize güvenen franchiseelerimizden, iştiraki olduğumuz Michelin Grubu’ndan, iş ortaklarımızdan ve müşterilerimizden aldığımız güçle; perakende ve filo müşterilerimiz tarafında öncelikli olarak tercih edilen servis ağı olmayı hedefliyoruz. Tüm bunlarla birlikte Türkiye’deki büyümemizi sürdürmeyi ve servis noktası sayımızı beş yıl içinde 200’e çıkartmayı hedefliyoruz” dedi.
“Servis Noktası Sayımızı Beş Yıl İçinde 200’e Çıkartacağız”
2017 ve 2018 yıllarında toplamda 50 yeni servis noktasının açılışını gerçekleştirdiklerini belirten Penalba, “Türkiye potansiyeline her zaman güvendiğimiz bir ülke oldu. Bize güvenen franchiseelerimizden, iştiraki olduğumuz Michelin Grubu’ndan, iş ortaklarımızdan ve müşterilerimizden aldığımız güçle; perakende ve filo müşterilerimiz tarafında öncelikli olarak tercih edilen servis ağı olmayı hedefliyoruz. Tüm bunlarla birlikte Türkiye’deki büyümemizi sürdürmeyi ve servis noktası sayımızı beş yıl içinde 200’e çıkarmayı hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |