Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
5 Aralık 2024 Perşembe - 15:38

Petek Uluslararası Nakliyat CEO’su Doğukan Yılmaz 2024 Yılı Lojistik Sektörünü Değerlendirdi

Petek Uluslararası Nakliyat CEO’su Doğukan Yılmaz, 2024 yılı değerlendirmelerini okuyucularımız için paylaştı.

Petek Uluslararası Nakliyat CEO’su Doğukan Yılmaz 2024 Yılı Lojistik Sektörünü Değerlendirdi

2024 yılında araç filolarına, dijital takip sistemlerine ve yapay zeka destekli rota optimizasyon araçlarına yatırım yaptıklarını belirten Yılmaz, aynı zamanda çalışanlarının yetkinliklerini artırmak için çeşitli eğitim programları düzenlediklerini de söyledi. Lojistik sektörünün 2024 yılı için ise “Hem fırsatlar hem de zorluklarla dolu bir yıl oldu.” diyen Yılmaz taşımacılık hacmi, dönemsel olarak düşüşler gösterse de, bölgesel iş birliklerinin ve lojistik koridorlarının güçlenmesinin sektörü ayakta tuttuğunu ifade etti. Yaşanan zorlukları başlıklar altında toplayan Yılmaz bunları; küresel ekonomik zorluklar, sınır kapıları ve TIR kuyrukları ve vize alımlarında yaşanan sorunlar olarak sıraladı.  “Lojistik sektörüne sağlanan teşvikler faydalı olsa da sektörün ihtiyaç duyduğu tüm alanları kapsamıyor” ifadelerini kullanan Yılmaz, yeşil lojistik, teknolojik dönüşüm, istihdam ve finansal-operasyonel konularda teşviklerin artırılması gerektiğine vurgu yaptı. Yabancı yatırımların, lojistik sektörünün büyümesi ve globalleşmesi açısından oldukça kritik bir öneme sahip olduğunu söyleyen Yılmaz, ancak bunların doğru düzenlemelerle yönlendirilmesi ve yerel firmalara zarar vermeden sürdürülebilir bir yapıya kavuşmasının büyük önem taşıdığını belirtti.

“Petek Uluslararası Nakliyat Üç Nesildir Lojistik Sektöründe Faaliyet Gösteren Bir Aile Şirketidir”

“Şirketimiz Avrupa’dan Asya’ya Uzanan Geniş Bir Lojistik Ağıyla Sektörün Önde Gelen Aktörlerinden Biri Haline Gelmiştir”

“Hizmetlerimiz Müşterilerimize Özel Lojistik Çözümleri de Kapsamaktadır”

Sözlerine ilk olarak Petek Uluslararası Nakliyat’ı okuyucularımız için tanıtarak başlayan Yılmaz şunları söyledi; “Petek Uluslararası Nakliyat, köklü bir geçmişe sahip, üç nesildir lojistik sektöründe faaliyet gösteren bir aile şirketidir. Türkiye’nin Karadeniz Bölgesi’nden başlayan bu yolculuk, yıllar içinde uluslararası bir boyut kazanmış ve şirketimiz Avrupa’dan Asya’ya uzanan geniş bir lojistik ağıyla sektörün önde gelen aktörlerinden biri haline gelmiştir.

Şirketimiz, uluslararası ve yurt içi lojistik hizmetleri sunarak, müşterilerimizin tedarik zincirlerini daha verimli hale getirmelerine katkı sağlamaktadır.

Özellikle karayolu taşımacılığında uzmanlaşan Petek Uluslararası Nakliyat, tamamen modern teknolojiyle donatılmış araç filosu ve uzman kadrosuyla faaliyet göstermektedir.

Hizmetlerimiz sadece yük taşımacılığını değil, aynı zamanda müşterilerimize özel lojistik çözümleri de kapsamaktadır. Bu çözümler arasında rota optimizasyonu, gümrük işlemlerinde rehberlik ve yüklerin güvenliğini sağlamak için ileri düzey takip sistemleri bulunmaktadır.

Global büyüme hedeflerimiz doğrultusunda inovasyona önem veriyor ve sürdürülebilirliği ön planda tutuyoruz. Çevre dostu taşımacılık çözümleri ve enerji verimliliğini artırmaya yönelik projelerle sektörde fark yaratmayı amaçlıyoruz. Müşteri memnuniyeti, kalite ve güvenilirlik ilkelerinden asla taviz vermeden, sektördeki lider konumumuzu daha da ileriye taşımayı hedefliyoruz.”

“Çevre Dostu, Yakıt Tasarrufu Sağlayan ve İleri Teknolojilerle Donatılmış Araçları Filomuza Kattık”

“Dijital Takip Sistemlerine ve Yapay Zeka Destekli Rota Optimizasyon Araçlarına Yatırım Yaptık”

“Çalışanlarımızın Yetkinliklerini Artırmak İçin Çeşitli Eğitim Programları Düzenledik”

2024 yılının, şirketlerinin hem kapasite hem de teknoloji açısından önemli yatırımlar gerçekleştirdiği bir yıl olduğunu ifade eden Yılmaz bu yatırımları okuyucularımız için sıraladı;

“Gelişimimizi sürdürülebilir bir şekilde devam ettirmek adına şu yatırımları gerçekleştirdik:

•             Filo Genişlemesi ve Modernizasyonu: Çevre dostu, yakıt tasarrufu sağlayan ve ileri teknolojilerle donatılmış araçları filomuza kattık. Bu yatırım, hem operasyonel verimliliğimizi artırdı hem de karbon ayak izimizi azaltma hedefimize katkı sağladı.

•             Dijital Dönüşüm: Operasyonel süreçlerimizi daha şeffaf ve verimli hale getirmek için dijital takip sistemlerine ve yapay zeka destekli rota optimizasyon araçlarına yatırım yaptık. Bu sayede teslimat sürelerini minimize ederken, müşterilerimize daha fazla değer sunduk.

•             Eğitim ve İnsan Kaynağı Yatırımları: Çalışanlarımızın yetkinliklerini artırmak için çeşitli eğitim programları düzenledik. Özellikle şoförlerimiz için ileri sürüş teknikleri ve uluslararası taşımacılık mevzuatı konularında eğitimler gerçekleştirdik.”

“2024 Yılı, Lojistik Sektörü İçin Hem Fırsatlar Hem de Zorluklarla Dolu Bir Yıl Oldu”

“Taşımacılık Hacmi, Dönemsel Olarak Düşüşler Gösterse de, Bölgesel İş Birliklerinin Ve Lojistik Koridorlarının Güçlenmesi Sektörü Ayakta Tuttu”

“2024 Yılında Alternatif Rotalar Geliştirdik, Dijitalleşme Yatırımlarımızı Artırdık ve Operasyonel Süreçlerimizi Daha Dayanıklı Hale Getirdik”

Lojistik sektörünün 2024 yılını değerlendiren Yılmaz konuşmasının devamında şunları söyledi; “2024 yılı, lojistik sektörü için hem fırsatlar hem de zorluklarla dolu bir yıl oldu. Küresel ekonomik dalgalanmalar ve jeopolitik gelişmeler, sektör üzerinde doğrudan etkiler yarattı. Taşımacılık hacmi, dönemsel olarak düşüşler gösterse de, bölgesel iş birliklerinin ve lojistik koridorlarının güçlenmesi sektörü ayakta tuttu.

Öne çıkan bazı gelişmeler şunlardır:

•             Küresel Ekonomik Zorluklar: 2024 yılı, özellikle Avrupa ve Asya pazarlarında ekonomik daralma ile karşılaşılan bir dönem oldu. Bu durum, taşımacılık talebini etkilerken lojistik firmalarının maliyetlerini daha etkin yönetme gerekliliğini ortaya koydu.

•             Dijitalleşme ve Teknoloji Kullanımı: Lojistik firmalarının, operasyonel süreçlerini daha etkin hale getirmek için dijital araçlara yaptığı yatırımlar hız kazandı. Bu gelişmeler, teslimat sürelerini kısaltırken müşteri memnuniyetini artırdı.

•             Sınır Kapılarındaki Sorunlar: Avrupa rotalarındaki uzun TIR kuyrukları ve bekleme süreleri, lojistik operasyonlarında ciddi gecikmelere neden oldu. Bu durum, firmaları alternatif rotalar geliştirme ve süreçlerini optimize etme yönünde harekete geçirdi.

Petek Uluslararası Nakliyat olarak, bu zorlukları aşmak için esnek bir strateji benimsedik. Alternatif rotalar geliştirdik, dijitalleşme yatırımlarımızı artırdık ve operasyonel süreçlerimizi daha dayanıklı hale getirdik.”

 

“Sınır Kapılarındaki Beklemelerin Çözümü İçin Dijital Gümrük Sistemlerinin Yaygınlaştırılması ve Sınır Kapılarındaki Altyapının Güçlendirilmesi Gerekiyor”

“Vize Alımlarında Sektörel İş Birlikleri ve Hükümet Düzeyindeki Çalışmalar Büyük Önem Taşımaktadır”

“2024 yılı, lojistik sektörünün küresel çapta pek çok zorlukla karşılaştığı bir yıl oldu.” diyen Yılmaz bunları şöyle açıkladı;

•             Küresel Ekonomi: Ekonomik durgunluk, taşımacılık sektörünü olumsuz etkileyen önemli bir faktördü. Ancak bölgesel lojistik iş birlikleri, bu etkileri hafifletme konusunda önemli bir rol oynadı.

•             Sınır Kapıları ve TIR Kuyrukları: Özellikle Avrupa’ya ve Asya’ya geçişlerde yaşanan uzun bekleme süreleri, lojistik süreçlerinde zaman kaybına ve maliyet artışına neden oldu. Bu sorunun çözümü için dijital gümrük sistemlerinin yaygınlaştırılması ve sınır kapılarındaki altyapının güçlendirilmesi gerekiyor.

•             Vize Alımları: Şoförlerimizin vize alım süreçlerinde karşılaştığı zorluklar, taşımacılık operasyonlarının sürekliliğini zaman zaman sekteye uğrattı. Bu konuda sektörel iş birlikleri ve hükümet düzeyindeki çalışmalar büyük önem taşımaktadır.”

“Altyapı, Mevzuat ve Gümrük İşlemleri Alanında Bazı İyileştirmelere İhtiyaç Duyulmaktadır”

Türkiye’nin altyapı, mevzuat ve gümrük işlemleri üzerine değerlendirmelerde de bulunan Yılmaz şunları söyledi; “Türkiye, lojistik sektörünün gelişimi açısından stratejik bir konumda bulunuyor. Ancak altyapı, mevzuat ve gümrük işlemleri alanında bazı iyileştirmelere ihtiyaç duyulmaktadır:

  • Altyapı Yatırımları: Yolların ve sınır kapılarındaki lojistik merkezlerin modernizasyonu, sektördeki büyüme için kritik öneme sahiptir.
  • Mevzuatın Basitleştirilmesi: Lojistik firmalarının daha etkin çalışabilmesi için bürokratik engellerin azaltılması ve dijital sistemlerin yaygınlaştırılması gereklidir.
  • Gümrük İşlemleri: Gümrük süreçlerinin hızlandırılması ve dijital entegrasyonun artırılması, taşımacılık süreçlerini olumlu yönde etkileyebilir.”

“Teşvikler Faydalı Olsa da Sektörün İhtiyaç Duyduğu Tüm Alanları Kapsamıyor”

Lojistik sektörüne sağlanan destek ve teşviklerle ilgili görüşlerini okuyucularımız için paylaşan Yılmaz; “Lojistik sektörü, global ticaretin bel kemiğini oluşturan bir yapıdadır ve ülkeler arası ticaretin etkin bir şekilde sürdürülebilmesi için stratejik bir öneme sahiptir. Mevcut teşviklerin belirli konularda faydalı olduğu gözlemlense de, sektörün ihtiyaç duyduğu tüm alanları kapsamadığını düşünüyoruz.

Lojistik sektörüne daha kapsamlı ve etkili teşvikler sağlanması, sadece sektöre değil, ülke ekonomisine de uzun vadede büyük katkılar sunacaktır.” dedi.

“Yeşil Lojistik, Teknolojik Dönüşüm, İstihdam ve Finansal-Operasyonel Konularda Teşvikler Artırılmalıdır”

“Kapsamlı Teşvik Programlarının Ülkemizin Global Ticaretteki Pozisyonuna da Büyük Katkılar Sunacağına İnanıyoruz”

Artırılması gereken teşvikleri de paylaşan Yılmaz bunları şöyle sıraladı;

•             Yeşil Lojistik: Karbon emisyonlarını azaltmak için çevre dostu araçların kullanımı teşvik edilmelidir. Örneğin, elektrikli veya hibrit tırlar için vergi indirimleri ve finansman kolaylıkları sağlanabilir. Ayrıca lojistik firmalarının enerji verimliliği sağlayan sistemlere yatırım yapması desteklenmelidir.

•             Teknolojik Dönüşüm: Lojistik süreçlerde dijitalleşme ve otomasyonun artması, operasyonel verimliliği ve müşteri memnuniyetini artıracaktır. Bu bağlamda, dijital altyapı projelerine devlet destekleri artırılabilir.

•             İstihdam: Şoförlerden operasyonel yöneticilere kadar geniş bir iş gücü istihdam eden sektörde, özel teşvikler sunulmalıdır. Kadın şoförler ve gençlerin sektöre katılımını artıracak projeler desteklenebilir.

•             Uluslararası Operasyonlar: Lojistik firmalarının uluslararası alanda rekabet edebilirliğini artırmak adına finansal ve operasyonel destekler sağlanmalıdır.

Bizler, Petek Uluslararası Nakliyat olarak, lojistik sektöründe yenilikçi ve faydalı projelerde yer almaktan her zaman mutluluk duyarız. Sektörün ihtiyaçlarına yönelik geliştirilecek kapsamlı teşvik programlarının sadece lojistik firmalarına değil, ülkemizin global ticaretteki pozisyonuna da büyük katkılar sunacağına inanıyoruz. Bu tür projelerin, sektörde yenilikler getireceğine ve pek çok kazanım sağlayacağına olan inancımız tamdır.

Gelecekte bu projelerde aktif bir rol oynamak ve sektöre değer katmaya devam etmek en büyük hedeflerimizden biridir.”

“Lojistik Sektörü, Kadın İstihdamı Konusunda Maalesef Hâlâ Hak Ettiği Seviyede Değil”

“Kadınların Sektöre Katılımı Arttıkça, Sektörün Dinamizmi ve İnovasyon Kapasitesi de Gözle Görülür Şekilde Yükselmektedir”

“Kadın Şoförlere Yönelik Mesleki Eğitim ve Kariyer Geliştirme Destekleri Sunmayı Planlıyoruz”

Sektördeki kadın istihdamını da değerlendiren Yılmaz; “Lojistik sektörü, kadın istihdamı konusunda maalesef hâlâ hak ettiği seviyede değil. Ancak kadınların sektöre katılımı arttıkça, sektörün dinamizmi ve inovasyon kapasitesi de gözle görülür şekilde yükselmektedir. Petek Uluslararası Nakliyat olarak, kadın çalışanlarımızın sektörde daha aktif rol almasını destekliyoruz. Özellikle kadın şoförlerin sektöre kazandırılmasına yönelik farkındalık projelerine önem veriyor ve bu konuda cesaretlendirici adımlar atıyoruz.

Kadınların iş dünyasındaki özverili, detaycı ve çözüm odaklı yaklaşımları, lojistik gibi yoğun ve zorlu bir sektörde ciddi bir değer yaratmaktadır.

Şirketimizde kadın çalışanlarımızın sadece şoförlük alanında değil, operasyonel ve yönetim kadrolarında da daha fazla yer alması için özel teşvik programları geliştiriyoruz. Ayrıca, kadın şoförlere yönelik mesleki eğitim ve kariyer geliştirme destekleri sunmayı planlıyoruz.

Kadınların sektöre katılımı sadece cinsiyet eşitliği açısından değil, lojistik sektörünün daha sürdürülebilir ve inovatif hale gelmesi açısından da önemlidir. Bu bağlamda, kadınların lojistik sektörüne dahil edilmesi için sektör genelinde daha fazla bilinçlendirme kampanyaları yapılmalıdır.” dedi.

“Yabancı Yatırımlar, Lojistik Sektörünün Büyümesi ve Globalleşmesi Açısından Oldukça Kritik Bir Öneme Sahiptir”

“Yabancı Yatırımların Doğru Düzenlemelerle Yönlendirilmesi ve Yerel Firmalara Zarar Vermeden Sürdürülebilir Bir Yapıya Kavuşması Büyük Önem Taşımaktadır”

Yabancı yatırımların, lojistik sektörünün büyümesi ve globalleşmesi açısından oldukça kritik bir öneme sahip olduğunu belirten Yılmaz, bu yatırımların, sektöre finansman, ileri teknoloji, uluslararası bilgi birikimi ve operasyonel uzmanlık kazandırarak firmaların daha rekabetçi hale gelmesine olanak sağladığını belirtti. Yılmaz konuyla ilgili sözlerine şunları ekledi; “Ancak bu yatırımların doğru düzenlemelerle yönlendirilmesi ve yerel firmalara zarar vermeden sürdürülebilir bir yapıya kavuşması büyük önem taşımaktadır.

 Yabancı yatırımların lojistik sektörüne katkıları şunlardır:

•             Teknolojik Gelişim: Yabancı yatırımcıların sektöre kazandırdığı yeni teknolojiler, taşımacılık süreçlerinin hızlanmasını ve verimliliğin artmasını sağlar. Örneğin, akıllı depo sistemleri, dijital izleme araçları ve yapay zeka destekli rota optimizasyon sistemleri, sektörde ciddi bir dönüşüm yaratabilir.

•             Küresel İş Birlikleri: Uluslararası yatırımcılarla yapılan iş birliği, Türk lojistik firmalarının global pazarlara erişimini kolaylaştırır ve rekabet gücünü artırır.

•             Ekonomik Güçlenme: Yabancı sermaye, sektöre taze bir ekonomik kaynak sağlayarak, lojistik firmalarının kapasite artırımı ve altyapı yatırımlarını gerçekleştirmelerine olanak tanır.

 Ancak bu yatırımların, yerel lojistik firmalarının zarar görmemesi adına, stratejik bir şekilde yönlendirilmesi gerekmektedir. Yabancı yatırımların yerel sektörde yarattığı rekabet ortamı, iş süreçlerini iyileştirmek için önemli bir fırsattır. Ancak bu süreçte, yerli firmaların haklarının korunması ve desteklenmesi için de belirli düzenlemelerin yapılması gereklidir.

Petek Uluslararası Nakliyat olarak, yabancı yatırımların sektörümüze getireceği yeniliklere ve fırsatlara açık bir duruş sergiliyoruz. Ancak bu yatırımların sektörde dengeli bir rekabet ortamı oluşturması için iş birliği ve diyalog kanallarının açık tutulması gerektiğini savunuyoruz. Hem yerel hem de uluslararası paydaşlarla çalışarak lojistik sektörünü daha ileriye taşımayı hedefliyoruz.”

“2025 Yılı, Lojistik Sektörü İçin Dijitalleşme, Sürdürülebilirlik ve Uluslararası İş Birliklerinin Daha da Önem Kazandığı Bir Yıl Olacak”

“2025 Yılında Hem Teknolojik Hem de Operasyonel Anlamda Bir Dönüşüm Yılı Yaşamayı Hedefliyoruz”

2025 yılı öngörü ve hedeflerini paylaşan Yılmaz şöyle konuştu; “2025 yılı, lojistik sektörü için dijitalleşme, sürdürülebilirlik ve uluslararası iş birliklerinin daha da önem kazandığı bir yıl olacak. Küresel ticaretin hızlanması ve bölgeler arası lojistik koridorlarının güçlenmesiyle birlikte, sektörümüzün büyük fırsatlarla karşı karşıya olacağını öngörüyoruz.

2025 yılı için ana hedeflerimiz:

•             Yeni Güzergahlar ve Operasyonel Genişleme: Şirket olarak, mevcut Avrupa-Asya koridorlarına ek olarak, özellikle Kuzey Avrupa bölgesinde yeni güzergahlar açmayı planlıyoruz. Bu bölgeler, artan ticaret hacmiyle büyük potansiyel taşıyor.

•             Filo Modernizasyonu: Çevre dostu teknolojilere sahip yeni nesil araçlarla filomuzu genişleteceğiz. Elektrikli ve hibrit araçlara yapılacak yatırımlarla hem operasyonel maliyetleri düşürmeyi hem de karbon emisyonlarımızı azaltmayı hedefliyoruz.

•             Dijitalleşme ve Teknoloji Kullanımı: Operasyonel süreçlerimizi daha etkin hale getirmek için dijital takip sistemlerini ve yapay zeka tabanlı rota optimizasyon araçlarını yaygınlaştıracağız. Müşteri deneyimini artıracak yeni nesil izleme ve raporlama araçlarına yatırım yapmayı sürdüreceğiz.

•             Lojistik Merkezlerinin Artırılması: Türkiye’nin farklı bölgelerinde, özellikle liman ve sınır kapılarına yakın konumlarda yeni lojistik merkezler açmayı planlıyoruz. Bu merkezler, yüklerin daha hızlı transferini sağlayacak ve operasyonel esnekliğimizi artıracaktır.

•             Uluslararası İş Birlikleri: Avrupa ve Asya ülkelerindeki lojistik partnerlerimizle ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz. Bu iş birlikleri, hem ticaret hacmimizi artıracak hem de daha geniş bir coğrafyada etkin hizmet sunmamızı sağlayacaktır.

•             Kadın İstihdamına Odaklanma: Şirketimizde kadın çalışanların oranını artırarak, sektörde fark yaratan bir kurum olmayı amaçlıyoruz. Kadın şoförlerin sayısını artırmak ve bu alandaki engelleri kaldırmak için özel projeler geliştireceğiz.

Petek Uluslararası Nakliyat olarak, 2025 yılında hem teknolojik hem de operasyonel anlamda bir dönüşüm yılı yaşamayı hedefliyoruz. Geleceğe yönelik bu hedeflerimizle, lojistik sektöründe liderlik konumumuzu daha da güçlendirerek, müşterilerimize en kaliteli hizmeti sunmaya devam edeceğiz.”

“Gelecekte Sektöre Yön Verecek Projelerde Aktif Bir Şekilde Yer Almayı Hedefliyoruz”

“Gelecek Yıllarda Hem Türkiye’nin Lojistik Alanındaki Liderliğini Pekiştirmek Hem de Global Pazarda Daha Büyük Bir Oyuncu Olmak İçin Çalışacağız”

Yılmaz sözlerini sonlandırırken şunları söyledi; “Lojistik sektörü, küresel ticaretin devamlılığı ve ekonomik kalkınmanın temel taşıdır. Bu bilinçle, Petek Uluslararası Nakliyat olarak, gelecekte sektöre yön verecek projelerde aktif bir şekilde yer almayı hedefliyoruz. Üç nesildir taşıdığımız bilgi birikimi ve tecrübeyi yenilikçi çözümlerle birleştirerek, müşterilerimize değer katan hizmetler sunmaya devam edeceğiz.

İleriye dönük vizyonumuz ve mesajlarımız:

•             Dijitalleşme ve Sürdürülebilirlik: Teknolojinin sektöre sunduğu fırsatları en etkin şekilde kullanarak, operasyonlarımızı dijitalleştirmeyi ve karbon ayak izimizi minimize etmeyi sürdüreceğiz. Çevre dostu lojistik uygulamaları konusunda lider bir rol üstlenmek istiyoruz.

•             Uluslararası Ölçekte Büyüme:

Türkiye’nin lojistik sektöründeki stratejik konumunu daha da ileri taşımak için yeni uluslararası iş birlikleri ve güzergahlar geliştireceğiz. Orta Asya, Balkanlar ve Kuzey Avrupa gibi potansiyel bölgelere daha güçlü bir şekilde odaklanarak, global bir marka olma yolunda ilerleyeceğiz.

•             Kadın ve Genç İstihdamına

Destek: Lojistik sektöründe kadınların ve gençlerin daha fazla yer almasını sağlamak adına sosyal sorumluluk projeleri geliştirmeyi sürdüreceğiz. Bu projelerin, sektörde çeşitliliği artırarak daha dinamik ve yenilikçi bir çalışma ortamı yaratacağına inanıyoruz.

•             Müşteri Odaklılık: Her zaman müşteri memnuniyetini birinci öncelik olarak görerek, operasyonel süreçlerimizi müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre tasarlamaya devam edeceğiz. Esnek ve hızlı çözümler sunarak, sektörde fark yaratmayı sürdüreceğiz.

Petek Uluslararası Nakliyat, yalnızca bir lojistik firması olmanın ötesinde, sektöre değer katan bir çözüm ortağı olmayı hedeflemektedir. Gelecek yıllarda hem Türkiye’nin lojistik alanındaki liderliğini pekiştirmek hem de global pazarda daha büyük bir oyuncu olmak için çalışacağız. Bu yolculukta, sektördeki paydaşlarımızla birlikte sürdürülebilir ve inovatif bir geleceğe katkıda bulunmayı en önemli sorumluluğumuz olarak görüyoruz.

Lojistik sektörünün geleceğine dair umutluyuz ve sektörümüzde yaratılacak her türlü faydalı projede yer almaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz. Birlikte çalışarak daha güçlü bir lojistik ekosistemi inşa edebileceğimize inanıyoruz.”

 

 
Tırsan ve ZF İş Birliklerini Güçlendiriyor: 30 Yıllık İşbirliği Yeni Bir Anlaşmayla Genişletildi
 
AYS Lojistik ‘’Yine Schmitz Cargobull’’ Dedi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Akar Lojistik Genel Müdürü Enver Deliktaş 2024 Yılı Lojistik Sektörünü Değerlendirdi
Akar Lojistik Genel Müdürü Enver Deliktaş, yıl değerlendirmesinde bulunurken, ...
Nükte Trailer Yönetim Kurulu Üyesi İsmail Nükte Türk Treyler Sektörünü Değerlendirdi
Nükte Trailer Yönetim Kurulu Üyesi İsmail Nükte Türk treyler sektörünü ...
"Türkiye’nin Öncü Firmalarından Biriyiz"
Mutlular Transport Yönetim Kurulu Üyesi ve Logista Global Yönetim Kurulu ...
 
"Müşteriler Kaliteyi Tercih Ediyor"
Seyit Usta Treyler Genel Müdür Yardımcısı Alp Arslan, hem hafif hem dayanıklı ...
"Afrika Kıtasına Açılmayı Hedefliyoruz"
Logitrans Fuarında Kamyonum Dergisi mikrofonuna konuşan Hastrailer İhracat ...
Alp Özler Lojistik ile ‘Yükünüz Her Daim Güvende’!
Alp Özler Lojistik yeni başladığı uygulama ile kalite standartlarını bir ...
 
"Yabancı Sermaye Türkiye’ye Yatırım Yapsın Ancak Bu Kontrollü ve Kontrol Türk Sermayesinde Kalacak Şekilde Olsun"
İmsan Group Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa İmrak 2024 yılı lojistik sektörü ...
Otokar Atlas 11 Özellikleri
Atlas kamyon ailesinin üyesi ATLAS 11 hem üst düzey sürüş konforu hem ...
40 Yıla Dayanan Otomotiv Geçmişiyle VSB Başer Grup, Otomotivde Artık Bir Marka!
VSB Başer Grup Otomotiv Genel Müdür Yardımcısı Murat Başarır; 40 yıla ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
treylerlkwkamyonum haberler türkiyesrcfahrersondakikaşoför