Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
NEKO
28 Nisan 2017 Cuma - 15:21

SAF-HOLLAND, Türkiye'de Üretime Başladı

Ticari araçlar sektöründe dorse, çekici ve otobüs uygulamalarının lider tedarikçilerinden SAF-HOLLAND, Türkiye’deki ilk üretim tesisini hizmete açtı. Almanya merkezli şirket, 5 milyon Euro’luk yatırım ile Türkiye’deki pazar payını arttırmak üzere Düzce’de üretime başladı.

SAF-HOLLAND, Türkiye de Üretime Başladı

Ticari araçlar sektöründe dorse, çekici ve otobüs uygulamalarının lider tedarikçilerinden SAF-HOLLAND, Türkiye’deki ilk üretim tesisini hizmete açtı. Almanya merkezli şirket, 5 milyon Euro’luk yatırım ile Türkiye’deki pazar payını arttırmak üzere Düzce’de üretime başladı.
 
Yıllık ortalama 1 milyar 42 milyon Euro’luk satış hacmi ve 3 bin 200’ün üzerinde istihdam kapasitesiyle, dorse, çekici ve otobüsler için aks bağlantılı sistemler ve bileşenlerinin lider üreticilerinden SAF-HOLLAND, Düzce’deki yeni üretim tesisinin kapılarını açtı. Tesisin açılışı; SAF-HOLLAND CEO’su Detlef Borghardt,    EMEA Bölge Başkanı Alexander Geis ve SAF-HOLLAND Türkiye Genel Müdürü Bilal Azizoğlu’nun ev sahipliğinde kamu ve özel sektörden üst düzey katılımla gerçekleşti.  
 
SAF-HOLLAND ürün ailesi, treyler ve semitreyler için komple aks grupları, dorse ayakları ve king pin gibi kritik ürünlerin yanı sıra çekiciler için beşinci teker, ağır kamyon ve otobüsler için havalı süspansiyon sistemleri gibi çözümleri kapsıyor.
 

Komşu pazarlara Türkiye merkezli ihracat hedefliyoruz
2020 yılı stratejileri doğrultusunda Türkiye’nin kendileri için önemine değinen SAF-HOLLAND CEO’su Detlef Borghardt açıklamasında; “SAF-HOLLAND olarak 2020’ye kadar belirlediğimiz büyüme stratejimizde yeni pazarların önemi büyük. Dünya geneline bakıldığında, sunduğumuz her ürün grubunda ilk üç tedarikçi arasında yer almaktayız. Avrupa’da aks sistemlerinde genel pazar payımız yüzde 40’ların üzerindedir. Türkiye’deki araç üretimine bakıldığında ise yüzde 25’lik bir pazar payına sahibiz. Türkiye’deki pazar payımızı arttırabilmek, müşterilerimize daha yakın olmak, ürün ve hizmetlerimizi hızlı sunabilmek, orta vadede de komşu pazarlara Türkiye merkezli ihracat yapmak üzere yeni tesisimizi faaliyete geçiriyoruz. Türkiye, bizim için Avrupa ve Ortadoğu pazarları arasında önemli bir köprü ve bu bölgede yaptığımız yatırım doğrultusunda büyük fırsatlar  görüyoruz” dedi.
 
Yeni fabrika ile Türkiye’deki ürün çeşitliliği arttırılacak
Taşımacılık sektöründe yükselen maliyetlere dikkat çeken SAF-HOLLAND EMEA Bölge Başkanı Alexander Geis, yaptığı açıklamada; “SAF-HOLLAND olarak ürünlerimizin tasarım ve üretiminde kalite ve dayanıklılık açısından yüksek mühendislik becerisine sahibiz. Müşterilerimizin içinde bulunduğu rekabetçi koşullar ve ihtiyaçları doğrultusunda kaliteden ödün vermeden, daha hafif ve bakım gideri düşük ürünler üretiyoruz ki bu da yakıt tüketimini ve kilometre başına maliyeti azaltıyor. Türkiye’de aks sistemleri ile üretime başlayacağız. Uzun vadede üretim yelpazemizi genişleterek çekici araçlar için beşinci teker gibi ürünlerin de üretimini Türkiye’de gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Eş zamanlı olarak Türkiye’deki satış sonrası hizmetler ve servis ağı yapılanmamıza da yatırım yapmaya devam edeceğiz” diye belirtti.
 
35 bin aks üretimi yapılacak
Yeni fabrikaları ile ilgili detaylı bilgi veren SAF-HOLLAND Türkiye Genel Müdürü Bilal Azizoğlu konuşmasında; “10 bin metrekaresi kapalı, 3 bini açık olmak üzere toplam 13 bin metrekarelik bir alan üzerine fabrikamızı kurduk. 90’lı yıllardan bu yana ülkemizde ürünleri kullanılan ve 2011 itibariyle Türkiye’de resmi olarak faaliyete geçen SAF-HOLLAND’ın ekonomiye şimdi de üretici olarak katkı sağlamasından büyük mutluluk duyuyoruz. SAF-HOLLAND Grup’un yüksek kalite standartlarında üretim yapacağımız tesisimizde orta vadeli planlarımız dahilinde hedefimiz, iki yıla kadar 35 bin adet aks üretmek. Türkiye’deki pazar payımızı arttırarak komşu pazarlara ihracat yapmak ana hedeflerimiz arasında. Fabrikamızı, başta Ortadoğu olmak üzere, Afrika, Rusya, Güney Afrika ve hatta ihtiyaç halinde Orta Avrupa’ya ürün sağlayacak bir merkez haline getirmeyi planlıyoruz” diye açıkladı. 

 
Michelin 2017'de Büyümesini Sürdürdü
 
Lufthansa Cargo'dan Utikad ve Üyelerine Ödül Yağmuru
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
AYDİLEK: 2. EL ARACIN KURUMSAL BİR MARKADAN TEMİN EDİLMEMESİ RİSKTİR!
Güvenlik, konfor, tasarım, yakıt tasarrufu, geniş ve güvenilir servis ...
Nükte Otomotiv: Her Sattığımız Aracın Arkasındayız
Ticari araç grubunda sıfır ve 2. El araç alım-satım ve takas hizmetleriyle ...
2. El’de Uluslararası Marka: MAN TopUsed
30'dan fazla ülkede, 36 MAN TopUsed markasıyla; kamyon ve otobüs başta ...
 
Sektörde Öncü Kuruluş: Tamer İlhan Tır Pazarı
2. El kamyon, çekici, dorse ve kamyonet pazarında lider marka Tamer İlhan ...
2. El, Ford Trucks İle Güvence Altında
Ford Trucks, son yıllarda büyük önem kazanan 2. El sektörüne 2015 yılında ...
Özel Röportaj
Türkiye Otobüsçüler Federasyonu(TOFED) Genel Başkan Yardımcısı Mustafa ...
 
Akaryakıt deyip geçmeden, dilerseniz bir de bunlara göz atalım
Yaptığımız yemeklere, salatalarımıza koyduğumuz yağların ya da inşaatlarda, ...
İnşaatın Güçlü Oyuncuları
İnşaat sektörü Türkiye’nin son yıllarda lokomotif sektörleri arasında ...
​Filo Yönetiminde Çözüm Ortağınız: TIRSAN Telematik
Uydu sistemi üzerinden semi-treyler takip sistemi olan Tırsan Telematik, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
fahrerkamyonumkamyoncutrucksrc haberler türkiyelkwtreyler