Doğuş Otomotiv Scania-Krone-Meiller Genel Müdürü Tolga Senyücel, Scania ile 2008 yılı ilk üç ayında bir önceki yıla göre daralan pazarda, yüzde 5’lik bir büyüme kaydettiklerini açıkladı.
Doğuş Otomotiv Scania-Krone-Meiller Genel Müdürü Tolga Senyücel ile Doğuş Otomotiv’in distribütörlüğünü yürüttüğü ticari araç markalarından Scania, Krone ve Meiller markalarının satış, satış sonrası hizmetler ve pazarlama müdürlerinin katıldığı basınla sohbet yemeği Doğuş OtoMotion İstanbul’da gerçekleştirildi. Yemeğe Krone Satış Müdürü Mert Benli, Scania Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Özkan Muti, Scania Filo Satış Müdürü Harun Göktaş, Scania Satış ve Lojistik Müdürü Selçuk Aksakal, Meiller Satış Müdürü Özgür Taşkın ile Scania, Krone ve Meiller Pazarlama Müdürü Çağla Gül Şenkardeş katıldı.
Türkiye ağır ticari araç pazarına en kaliteli ürünleri sunma ve müşterilerin her türlü ihtiyacını karşılama gayreti içinde olan Doğuş Otomotiv, bu amaçla Avrupa’nın önde gelen ağır ticari araç markası Scania, Avrupa’nın en büyük treyler üreticilerinden Krone ve Avrupa’nın en büyük damper üreticisi Meiller’in distribütörlüğünü yürütüyor. 2008 yılı ilk üç aylık sonuçlarına göre Scania daralan pazarda payını arttırma başarısı gösterirken, satılan her dört araçtan biri de “Scania” logosu taşımaya başladı.
Türkiye pazarına girmesinin üzerinden çok kısa bir süre geçmesine rağmen yatırım kararı alan ve Haziran ayı itibarıyla üretime başlayacak olan Meiller Damperleri için 2008 yılında 400–600 adet satış rakamları hedefliyor.
“Hedeflerimizi tutturduk”
Doğuş Otomotiv Scania-Krone-Meiller markaları Genel Müdürü Tolga Senyücel toplantıda yaptığı konuşmada 2007 yılı genel bir yavaşlama ile başlamasına rağmen ağır ticari araç pazarının yüksek rakamlarla kapandığını hatırlatarak “Genel pazar bazı firma temsilcilerinin tahmin ettiği rakamların çok üzerinde kapandı. Doğuş Otomotiv olarak bizlerin hedefleri planlandığı yönde gelişti. TAID verilerine göre yüzde 8.7’lik pazar payı ile kapattığımız 2007 yılının ardından 2008 yılının ilk üç ayında gerçekleştirdiğimiz satışlar ile yüzde 12’lik bir pazar payı elde ettik. ” dedi.
Doğuş Otomotiv Genel Müdürü Tolga Senyücel, Krone treyler için yaptığı değerlendirmede ise 2007 yılında Treyler pazarının yedi bin civarında kapandığını hatırlatarak Krone için 2008 yılı satış hedefini bin olarak açıkladı. Planlarını pazarda oluşabilecek satış rakamları üzerine kurduklarını belirten Senyücel, 2008 yılı için ürün teminin de zorluk çekmeyeceklerini de sözlerine ekledi.
Doğuş Otomotiv Genel Müdürü Tolga Senyücel, Avrupa’nın en büyük damper üreticisi olan Meiller ile 2007 yılında sekiz aylık bir sürede pazarda yer aldıklarını hatırlatarak “70 adetlik bir satış gerçekleştirmiştik. Bu seneki hedefimiz ise 400 ile 600 adet arasında Meiller Damper satışı yapmak. 2008 yılı Nisan ayı sonunda satış rakamımız 60’a çıkacak. Meiller Damper Fabrikamız Haziran ayı içinde açılacak. Bu fabrikada üretilecek modeller ile sene sonunda hedeflediğimiz rakamlara ulaşacağımıza inanıyoruz” dedi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |