Hilux’ın lider olmasını sağlayan yüksek satış rakamları, aynı zamanda 2017 yılının 9 ayında segmentinin en çok satış elde eden modeli olmasını sağladı. Böylece Hilux, bu başarısıyla beraber Toyota’nın 45 bin 209 adetlik satışında önemli bir rol oynamaya devam etti.
Satışa sunulduğu 1968 yılından bu yana ise, global pick-up pazarında 18 milyon adedin üzerine satış elde etti. Türkiye pazarında yeni 2.4 litrelik motorla satışa sunulan Hilux, düşük yakıt tüketimi ve verimli performansıyla da öne çıkıyor.
Dayanıklılık konusunda standartları belirleyen pick-up haline gelen model, aynı zamanda 2.4 litre hacmindeki motoruyla daha düşük Motorlu Taşıtlar Vergisi’yle de avantajı sağlıyor. Zorlu koşulların altından başarıyla çıkmasıyla bilinen, teknolojik özellikleri, sofistike tasarımı ve yüksek off-road yetenekleriyle SUV tarzı sürüş konforu yaşatan Hilux, başarısını Türkiye’deki satış rakamlarıyla da pekiştiriyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |