Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
29 Mayıs 2024 Çarşamba - 11:18

Yüksel Lojistik Yeni Yatırım ve Atılımlarına Devam Ediyor!

Mersin Lojistik ve Taşımacılık Fuarı’nda bir araya geldiğimiz Yüksel Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Kemal Yüksel; verdikleri hizmetleri ve altyapılarını okuyucularımız için paylaştı. Geçtiğimiz dönem MAY Shipping adı altında kurmuş oldukları deniz yolu şirketiyle de kapıdan kapıya teslim noktasında tüm hizmetleri tamamlamış olduklarını ifade eden Yüksel, yatırımlarla büyümeye devam edeceklerini söyledi.

Yüksel Lojistik Yeni Yatırım ve Atılımlarına Devam Ediyor!

“Mersin’de Dört, İstanbul’da, İzmir’de ve İskenderun’da Şubemiz Bulunuyor”

“MAY Shipping İsminde Deniz Yolu Şirketimizi Kurduk”

 

1968 yılında kurulan ve eski ismi Varan Nakliyat olan Yüksel Lojistik’in 1994 yılında yeni kurumsal kimliğine kavuştuğunu belirten Yüksel, bölgelerinde söz sahibi firmalardan biri olduklarını ifade ederek verdikleri hizmetleri ve altyapılarını okuyucularımız için aktardı; “Mersin merkez olmak üzere Mersin’de dört, İstanbul’da, İzmir’de ve İskenderun’da şubemiz bulunuyor. Dış ticarete yönelik müşterilerimizin o bölgelerde operasyonel ihtiyaçları olduğu için biz de liman şehirlerini tercih ettik. Yurtiçi taşımacılık ve uluslararası kara taşımacılığı yapıyoruz. Aynı zamanda son dönemde MAY Shipping isminde deniz yolu şirketimizi de kurduk. Üretim yerinden son tüketiciye ulaşana kadar bütün lojistik hizmetleri vermekteyiz. Özmal 40’a yakın tırımız bulunuyor. Bunların içerisinde; frigorifik ve tenteli tırlarımız, konteyner taşıyan dorselerimiz, kapaklı dorselerimiz ve hatta panelvanlarımız var. Bütün hizmetleri bünyemizde bulunduruyoruz. Ulusal arenada ve hatta uluslararasında söz sahibi olacak bir firma olmak için bizden sonra gelen neslimizle de beraber çaba sarf ediyoruz.”

 

“Avrupa’nın Her Yerine Taşımacılık Yapıyoruz”

“Avrupa Dönüşlerinde 3. Ülke Taşımacılığı Gerçekleştiriyoruz”

 

Konuşmasına devam eden Yüksel taşımacılık yaptıkları bölgeleri ise şöyle açıkladı; “Avrupa’nın her yerine taşımacılık yapıyoruz. Avrupa dönüşlerinde ise Kazakistan, Türkmenistan, Irak, İran, Ermenistan gibi 3. ülke taşımacılığı gerçekleştiriyoruz. Çıkış noktamız ise Türkiye ve Avrupa.”

 

“Geçtiğimiz Sene Filomuza 10 Adet Thermo King Tır İlave Ettik”

“10 ve 13,5 Dönüm Olmak Üzere İki Noktada Konteyner Sahası Açtık”

 

Geçtiğimiz sene yatırımlarına devam ettiklerini ifade eden Yüksel şunları söyledi; “Geçtiğimiz sene filomuza 10 adet Thermo King tır ilave ettik. Geçtiğimiz sene uluslararasına bir adım atma niyetindeydik ve bunu başardık. Aynı zamanda deniz yolu şirketimizi kurarak, ona ağırlık verdik. Bunları gelen talepler doğrultusunda gerçekleştirdik. Müşterilerimiz bizden kapıdan kapıya teslim noktasında hizmet beklemeye başladı, biz de bu hizmeti deniz yolu şirketimizi kurarak tamamladık. 10 ve 13,5 dönüm olmak üzere iki noktada konteyner sahası açtık. Deniz taşımacılığında ‘Biz de varız, söz sahibiyiz’ demek istedik. Ekipman ve makine yatırımları yaptık. Bizim sloganımız ‘Büyüyen Destek’. Yatırım yaptıkça büyüyoruz, müşterilerimiz de büyüyor.”

 

“MIP’nin Bir An Önce Nakliyecinin İhtiyaçlarına Cevap Verebilecek Büyüklükte Bir Yatırım Yapması Gerekiyor”

“Hükümetimizden de Yerel Yöneticilerimizden de Destek Bekliyoruz”

 

Mersin’in bölge itibariyle çok kritik ve stratejik bir noktada olduğunu ifade eden Yüksel sözlerini sonlandırırken şunları söyledi; “Ortadoğu’ya, Türki Cumhuriyetlere açılan bir kapı konumunda. Bu bölge kendi kendine de büyüyebiliyor. Ancak biz yerel idarecilerin de Mersin’in büyümesine katkı sağlamasını istiyoruz. Çünkü yerelde konteyner sahalarının oluşması anlamında, lojistik ve depolama alanı olarak işaretlenmiş yerlerin bir an önce imara açılması konusunda destekler bekliyoruz. Bunun dışında Mersin Uluslararası Liman İşletmeciliği’nin (MIP) bizim hızımıza yetişemediği noktalar oluyor. Bu anlamda baktığımızda MIP’nin bir an önce nakliyecinin ihtiyaçlarına cevap verebilecek büyüklükte bir yatırım yapması gerektiği ortaya çıkıyor. Şu anda limanın rıhtımının büyümesi projesi var. bu da Mersin limanımızı yaklaşık iki buçuk kat büyütecek. Biraz geç oldu ama inşallah önümüzdeki yıllarda başka şeyler konuşacağız. Mersin, Türkiye’nin lojistik merkezlerinden biri oldu, en önemlisi olacak umuyoruz. Mersin bir lojistik kenti. Şehrimizin bu kabına sığmayan hüviyetine hükümetimizden de yerel yöneticilerimizden de destek bekliyoruz.”

 

 
Araç Muayenesinde Yeni Dönem!
 
Wielton Türkiye Teslimatlarını Ara Vermeden Sürdürüyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Kamyon ve Kamyonet Arasındaki Fark Nedir?
Kamyon ve kamyonetler, işlevsel olarak birbirlerine çok benzemektedirler. ...
Ford F-Max Donanımları
Ford F-Max model araçlarda bulunan standart ve opsiyonel donanımlar neler? Hepsi haberimizde…
Ford Trucks Artık Her Yükte Deniz Ticari Araçlar ile Birlikte!
Deniz Ticari Araçlar yıllar süren tecrübe ve kalitesini Ford Trucks çatısı ...
 
UND Başkanı Şerafettin Aras Sektörün Tüm Sorunlarının Çözümü için Detaylı Bir Çalışma Sürecinde
UND Yönetim Kurulu Başkanı Şerafettin Aras uluslararası nakliye sektöründe ...
Adana’daki Tarım İşçisi Taşıyan Minibüs Kazası
Asıl sorun "Navigasyon" değil “denetimsizlik”
Kalkınma Yolu: İpekyolu’nun Tamamlayıcısı Bir Proje
Ortadoğu coğrafyasında 20 yılı aşkın bir süredir yaşanan siyasi gelişmeler ...
 
''Helal Sana Başkan!''
Hangi başkan dediğinizi duyar gibi oluyorum. Bir şehrin seçilmiş yeni ...
Dota Logistics YYS ile Hızına Hız Kattı!
Dota Logistics ihracatın daraldığı ve lojistiğin bir nebze hız kestiği ...
Federasyon Olmak İçin Kamyoncular Ne Yapıyor?
Türkiye Tırcılar, Kamyoncular ve Şoförler Federasyonu 850 bine ulaşan ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyonumnewslkwbusdikkatfahrerşoförsrcsondakika