Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
3 Ekim 2024 Perşembe - 09:59

'Güvenlik, Kalite ve Özen Bizim Farkımız Olarak Özetlenebilir'

Norm Elektronik Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Tan; Kamyonum Dergisi okuyucularına yönelik şoförler için büyük öneme sahip olan park klimaları, park ısıtıcıları ve buzdolaplarıyla ile ilgili bilgiler verdi. İşin odağına güvenlik, kalite ve özeni koyduklarını belirten Tan, ürünlerinin öne çıkan özelliklerini de okuyucularımız için paylaştı.

 Güvenlik, Kalite ve Özen Bizim Farkımız Olarak Özetlenebilir

             

Norm, “Yalnızca Ağır Vasıta Sektörüne Konsantre Olmuş” Bir Mühendislik, Tasarım ve Üretim                 Şirketidir.”

Ağır vasıta sektörüne yönelik ürünlerini tanıtarak sözlerine başlayan Tan şöyle devam etti; “Norm, “yalnızca ağır vasıta sektörüne konsantre olmuş” bir mühendislik, tasarım ve üretim şirketidir. Ürünlerimiz; Takograf, park klimaları, park ısıtıcıları, araç buzdolapları, klima kontrol üniteleri, araç görüntüleme sistemleri, EMI filtre ve uzaktan kumanda/immobilizerler olarak sıralanabilir.”

“Park Klimaları, Aracın Motorundan Bağımsız Olarak Doğrudan Aküden Beslenen Elektrikli Cihazlardır”

“Araç Çalışmadan Konforlu Bir Sıcaklık Kontrolü Sağlanması Aynı Zamanda Çevreci Bir Çözüm Demektir”

Park klimalarına ilişkin bilgiler vererek sözlerine devam eden Tan; “Park klimaları özellikle son 2-3 yıldır ülkemizde çok popüler ve müşterilerin olumlu yönünde dikkatini çeken ürünlerdir. Park klimaları ile ilgili 2000’li yılların başından beri yani uzun zamandır dünyada sürdürülen Ar-Ge çalışmaları, 2020 yılında bu ürünlerin endüstriyel olarak üretilebilmesi ve kullanılabilir hale gelmesiyle sonuçlanmıştır.

Park klimaları, aracın motorundan bağımsız olarak doğrudan aküden beslenen elektrikli cihazlardır. Araç hareket halindeyken ya da park halindeyken kullanılabilir. Araç hareket halindeyken kullanıldığında, aküden beslendikleri için aracın performansı olumsuz bir şekilde etkilenmeyeceği gibi, önemli ölçüde yakıt tasarrufu sağlanmaktadır.

Sürücü, park halinde dinlenirken aynı zamanda aracın içini serinletmek istediğinde eğer bir park klimasına sahipse, aracın çalıştırılmasına gerek yoktur. Dolayısıyla, bu cihazlar araç park halindeyken kullanıldıklarında, sessizlik, titreşimsiz bir ortam, güvenlik, konfor ve yine yakıt tasarrufu sağlamaktadır. İşte bu yüzden ürünün ismi park kliması olarak anılmaktadır.

Yine bu gerekçeyle, aracında zaten standart kliması bulunan araç sahibi ya da sürücüler park klimasına ihtiyaç duymaktadır. Araç çalışmadan konforlu ve tasarruflu bir sıcaklık kontrolü sağlanması aynı zamanda çevreci bir çözüm demektir.

Park klimaları; optimum koşullar altında sürücü kabininde dinlendirici molalar ve dinlenme süreleri imkânı sağlar. Ayrıca dinlenmiş sürücünün farkındalığını artırır ve böylece yolda daha fazla güvenlik sağlar. Bu cihazlar, elektrikli kompresörleri bulunan ve soğutma performanslarını mümkün olan en düşük güç tüketimine otomatik olarak ayarlamayı hedefleyen kapalı devreli bağımsız klima sistemleridir.

Park klimalarına dair aşağıdaki başlıklar akılda kalıcı olacaktır;

  • Konfor
  • Yakıt tasarrufu
  • Hızlı ve güvenli soğutma
  • Düşük işletme maliyeti
  • Ekonomik fiyatlar
  • Kolay montaj” dedi.

“Ürünlerin “Soğutma Kapasitesi”, “Hava Sirkülasyon Gücü” ve “Akım Talepleri” Değişkenlik Gösterebilmektedir”

“Ülkemizde Daha Yüksek Soğutma Kapasiteli Ürünler Tercih Edilmektedir”

Park klimalarının farklı özellikleri ve kullanım alanları hakkında bilgiler vererek sözlerine devam eden Tan şu açıklamayı yaptı; “Ülkemizde ve dünyada çeşitli marka ve modellerde park klimaları piyasaya arz edilmektedir. Marka ve modellere bağlı olarak ürünlerin “soğutma kapasitesi”, “hava sirkülasyon gücü” ve “akım talepleri” değişkenlik gösterebilmektedir.

Ürünler arasındaki farklar, cihazlardaki tasarım yaklaşımları, içlerinde kullanılan malzemeler ve kalite unsurlarına göre farklılıklar göstermektedir. Örneğin Avrupalı üreticiler, kendi coğrafyaları aşırı sıcak olmadığından tasarımlarında daha düşük soğutma kapasiteleri tercih ediyorlar.

Ülkemizin son kullanıcıları iklim koşullarımız gerekçesiyle daha yüksek soğutma kapasiteli ürünleri tercih etmektedir.

Park klimalarındaki en önemli unsurlar; soğutma kapasitesi, istikrarlı işletim açısından doğru bir tasarım, kaliteli malzemelerle yapılmış üretim ve düşük akım talebidir. Yani park klimanız serinleme ihtiyacınıza tam olarak cevap verebilmeli ancak aracınızın aküsünü tasarruflu kullanmalı, aküyü hızla tüketmemelidir. Ayrıca kesintisiz ve yaygın servis hizmeti alabilmelisiniz.

Ürünlerin kullanım alanları son derece geniştir; çekici ve kamyonlar, iş makinaları, karavanlar, kabinli traktörler, askeri araçlar, özel amaçlı araçlar ve marin grubu olarak isimlendirebileceğimiz deniz taşıtları ilk akla gelenler…”

“Park Klimaları Sürücünün Sıcak Havalarda Ortam Soğutmasına İmkân Veren, Yakıt Tasarrufu Sağlayan, Güvenli ve Çevre Dostu Ürünlerdir”

Park klimalarının şoförlerin hangi ihtiyaçlarına cevap verdiğini de konuşmasında aktaran Tan;Park klimaları sürücünün sıcak havalarda konforlu bir kabin ya da ortam soğutmasına imkân veren, yakıt tasarrufu sağlayan, güvenli ve çevre dostu ürünlerdir. Aynı zamanda sağladıkları konfor ve fonksiyonlarla kıyaslandığında fiyatı ekonomik ve montajı kolay cihazlardır.

Bilindiği üzere lojistik sektöründe çalışan sürücü kardeşlerimiz son derece zor koşullarda çalışan emekçilerdir. Sürücülerimizin, iş makinası operatörlerinin ve onlara destek olan personelin, yüksek sıcaklıklara maruz kalarak çalışması, öncelikle insani çalışma koşullarına aykırıdır. Aynı zamanda bu emekçilerimizin sağlıkları korunmalı, işveren tarafında ise aşırı sıcaklara bağlı iş kayıpları mümkün olduğunca engellenmelidir. Park klimaları sözü edilen bu işlevleri, ekonomik ve çevreci özellikleriyle birlikte yerine getirmektedir.” ifadelerini kullandı.

“Klimalarımız Park Modunda Aracın Aküsünü Bitirmeden 12-15 Saat Kesintisiz Çalışabilmektedir”

“Arıza Oranlarımız, Rakip Ürünlerle Kıyaslanamayacak Kadar Düşük”

Ürünlerinin avantajlı yönlerini okuyucularımız için paylaşan Tan şunları ekledi; “Norm, piyasaya girmeden derinlemesine araştırmalar yapmıştır. İhtiyaçlar, fonksiyonlar, şikayetler ve beklentiler, fiyat performans kriterlerine göre dikkatle analiz edilmiştir. Böylece ortaya çıkan tasarımlar ve ürün gamı, müşterilerimizin ihtiyaçlarına eksiksiz cevap verme ve şimdiye kadar tespit edilen şikayetlerin giderilmesine yönelik bir seyir izlemiştir.

Lika ve Genos markalarıyla piyasaya sunduğumuz park klimalarının üstünlükleri;

            - Çalışırken çok az akım çekmektedir,

             - Park modunda aracın aküsünü bitirmeden 12-15 saat kesintisiz çalışabilmektedir.

- Ürünlerimiz piyasadaki en sessiz çalışan park klimalarındandır,

- Dış ünitelerimiz aerodinamiktir.

- Araç içi ünite, montaj çerçeveleri ve renkler, araçların renk ve çizgilerine uyumludur.

- Kolay kullanılabilir,

- Kolay monte edilir.

- Arıza oranlarımız, rakip ürünlerle kıyaslanamayacak kadar düşüktür.”

“En Büyük Sorun; Yüksek Akım Talepleri Yüzünden Araçların Akülerinin Hızla Tükenmesiydi”

Takılı Park Klimalarının Büyük Çoğunluğunun Arıza Oranları Yüzde 10 İla Yüzde 35 Arasında”

“Bizim Park Klimalarımızın Arıza Oranları ise Binde 6 Oranına Yakın Seyretmektedir”

Ürünlere yönelik en sık rastlanan sıkıntılar ve arızaları açıklayan Tan;Piyasaya girmeden yaptığımız araştırmalardan söz etmiştim. Bu araştırmalar esnasında park klimaları konusunda karşımıza çıkan en büyük sorun; yüksek akım talepleri yüzünden araçların akülerinin hızla tükenmesiydi.

Bu yüzden hem araç zarar görüyor hem de klimanın soğutma fonksiyonu ortadan kalktığı için son kullanıcı beklenen faydadan mahrum kalıyordu. Aslında bize göre bu durum kabul edilemez bir problem kategorisindeydi. Gözlemlerimiz, piyasadaki ürünlerin çoğunun 3-5 saat içinde aküyü bitirdiği şeklindeydi. Maalesef geçen yıllarda takılmış ve halen kullanılan birçok park klimasının en büyük sorunu bize göre hala yüksek akım talebine bağlı bu problemdir.

Ayrıca düşük maliyetli ürün imal edebilmek gayesiyle, klimalarda kullanılan kritik komponentlerin uygunsuz/ucuz olarak seçilmesi, genel anlamda kalite problemlerine sebep olmaktadır.

Klimalardaki en kritik malzemeler; kompresör, kondanser, evaporatör, fanlar, borular, elektriksel düzenlemeyi yapan invertör devresi ve diğer elektronik devrelerdir. Uygunsuz ve ucuz malzeme seçimleri sebebiyle bahsedilen önemli parçalara bağlı birçok yüksek oranlı arıza tespiti, gözlemlerimiz arasındadır.

Arıza detayına girmeden sizinle bazı sayısal veriler paylaşmanın konuya açıklık getireceğini düşünüyorum. Yine tespitlerimize göre piyasada takılı park klimalarının büyük çoğunluğunun arıza oranları yüzde 10 ila yüzde 35 arasında seyretmektedir. Bu oranlar gerçekten çok yüksek olup, otomotivde kullanılan parçaların kabul edilebilir arıza oranı binde 6 seviyesinde olmalıdır.

Arıza oranlarının yüksek olması, Asya’da imalatı yapılan ürünleri ithal eden çok sayıda tedarikçinin, mühendislik, tasarım ya da kalite bilgisi/tecrübesi olmadan, bu işe kalkışmış olmasından kaynaklanmaktadır.

Üstelik bahsi geçen bu tedarikçilerin bir servis teşkilatı olmadığını, servis hizmeti ve yedek parça konusunda gereken sorumluluklara uygun davranmadıklarını, hatta mevzuatımız gereği zorunlu olan 2 yıl garanti hizmetini dahi vermekten imtina ettiklerini söylemek gerçekçi olacaktır.

Tabii işini iyi yapan güvenilir ve kaliteli ürünler sağlayan tedarikçileri tenzih ederek bu bilgileri paylaştığımı hatırlatmam gerekir.

Bizim park klimalarımızın arıza oranları otomotiv standartlarına uygun, yani binde 6 oranına yakın seyretmekte olup, bu oranın daha aşağı çekilmesi için gerekli ürün geliştirme çabalarımız devam etmektedir.

Otomotiv sektöründeki 27 yıllık tecrübemiz, araba fabrikalarına OEM ürün tedariki sağlamanın bize öğrettiği titizlik ve bilgi birikimi Şirketimizi avantajlı kılmaktadır.” dedi.

“Ülke Çapında Yaygın Servis Ağımız Sayesinde Kolayca Servis Hizmeti ve Yedek Parçaya Ulaşılabilir”

Servis hizmetleriyle ilgili konuşan Tan, Norm’un çok uzun yıllardır hizmet veren köklü bir şirket olduğuna değinerek şunları söyledi; “Takograf servislerimiz Sanayi Bakanlığı tarafından onaylı, iş yeri ölçüleri standartlara uygun, servis çalışanları eğitimli yetkin işyerleridir. Servis hizmetlerimizin erişilebilir ve sürdürülebilirliği, güçlü bir servis ağına sahip olmamızdan kaynaklanmaktadır.

Son kullanıcı, ülke çapında yaygın servis ağımız sayesinde kolayca servis hizmeti ve yedek parçaya ulaşma şansına sahiptir.

Servislerimizin iletişim bilgilerine internet sitemizden ya da doğrudan bizi arayarak erişmek mümkündür.

  • Müşterilerimiz web sitemiz ya da doğrudan bizi aramak suretiyle ürünlerimize ulaşabilirler.” diyen Tan şöyle devam etti; “Eğer isterlerse, klimalarımızı elektronik ortamda satış yapan bazı mecralardan satın alıp, önereceğimiz bir yetkili serviste araçlarına monte ettirebilirler.”

“Müşterilerimize Tavsiyemiz, Park Klimalarını Ürünün Arkasında Durabilecek Bir Tedarikçiden, En Az İki Yıl Garantili ve Faturalı Olarak Satın Almalarıdır”

Park kliması konusunda son kullanıcı kalite bilincinin özellikle 2024 yılında yükseldiğini memnuniyetle gördüklerini ifade eden Tan; “Maalesef bunun sebebi geçmiş yıllarda yaşanan teknik sıkıntılardır. Müşterilerimize tavsiyemiz, park klimalarını ürünün arkasında durabilecek bir tedarikçiden, en az iki yıl garantili ve faturalı olarak satın almalarıdır. Bizim ürünlerimizin piyasada rekabetçi fiyatlarla alınabileceğini hatırlatmakla birlikte, son kullanıcıların sadece fiyat odaklı olmamalarını, markayı, üreticiyi ya da ithalatçıyı iyi araştırmalarını, özellikle klimanın çektiği akımın yüksek olmasından kaçınmalarını tavsiye ederim.”

 

“Park Isıtıcıları Aracın Motorundan Bağımsız ve Sıvı Yakıtla Çalışan İlave Isıtma Cihazlardır”

“Zamanlama ya da Uzaktan Erişim Özelliği ile Sürücü Araca Binmeden Bir Süre Önce Çalıştırılarak Ön Isıtma Sağlayabilir”

     Konuşmasının devamında park ısıtıcıları hakkında bilgi veren Tan şunları söyledi; “Park ısıtıcıları aracın motorundan bağımsız ve sıvı yakıtla çalışan ilave ısıtma cihazlardır. Kullanıcılar araçlarında bir ısıtma sistemi olmasına rağmen bu ürüne ihtiyaç duyarlar. Uzun yıllardır araçlarda kullanılmaktadır. Aracın kendi yakıt deposundan ya da kendi deposundan aldığı yakıtın (motorin ya da benzin) cihaz içinde yer alan yanma odasında yakılmasıyla elde edilen ısının ortama üflenmesi prensibiyle çalışmaktadır. Zamanlama ya da uzaktan erişim özelliği ile sürücü araca binmeden bir süre önce çalıştırılarak ön ısıtma sağlayabilir. Böylece cam buzlanması problemini giderebilir ve soğuk bir araca binmek yerine önceden ısıtılmış bir araca binilebilmesine imkân sağlar. Yine park halinde aracın çalıştırılmasına gerek kalmadan ortamın set edilen sıcaklıkta sabit tutulmasını sağlar. Sıcak havalarda yalnızca hava sirkülasyonu sağlayarak konforu artırabilir. Ürün çalışma prensipleri marka ve modellere bağlı olarak genellikle birbirine benzemekle birlikte park ısıtıcıları; tasarımı, üretiminde kullanılan malzeme, elektronik kontrol devresi ve yazılım özelliklerine göre çeşitli kalite seviyelerinde piyasada yer almaktadır.      

Park ısıtıcılarının kullanım alanı oldukça geniştir.

Kamyon ve çekiciler, karavanlar, binek otomobiller, hafif ticari araçlar, minibüsler, askeri araçlar, özel amaçlı araçlar ve marin grubu olarak isimlendireceğimiz çeşitli deniz araçlarında kullanılabilir.

“Isıtma İşlemi Sırasında Çok Az Yakıt Tükettikleri İçin Aynı Zamanda Tasarruf da Sağlarlar”

 Park ısıtıcılarının, soğuk havalarda sürücü araca binmeden aracı önceden ısıtarak konfor sağladığını belirten Tan, dinlenme ve molalarda, aracın çalışmasına gerek kalmadan ortamı ısıttıklarını açıkladı. Bu ürünlerin araç çalışırken de kullanılabileceğini ifade eden Tan, ısıtma işlemi sırasında çok az yakıt tükettikleri için aynı zamanda tasarruf da sağladıklarına değindi.

“Güvenlik, Kalite ve Özen Bizim Isıtıcılarımızın Farkı Olarak Özetlenebilir”

Piyasaya girmeden yaptıkları araştırmalarda, halen kullanılan ürünlerin avantajları ve problemlerini dikkatle analiz ettiklerini ifade eden Tan şöyle devam etti; “Lika ve Genos Markalarıyla piyasaya arz edilen ısıtıcılarımızda, güvenlik konusu ön plandadır. Çünkü sonuçta ısı elde edilebilmesi için aracın içinde teknik anlamda ateş yakıldığı gerçeği unutulmamalıdır. Ateşle birlikte yanma sonrası ortaya çıkabilecek zararlı gazlar tehlikeli olabilir. Bunun için öncelikle yanma odası kalitesinin yüksek tutulmasına özen gösterilmiştir. Yakıt pompası, yakıt hortumu ve kullanılan borular yüksek kalitelidir.

Kızdırma bujisi ve fan motoru üst kaliteli malzemelerden seçilmiştir. Isıtıcılarımız sessiz çalışmaktadır. Ürünlerde kullanılan sensörlerin, oldukça hassas ve elbette kaliteli olduğu bir tasarım yaklaşımı benimsenmiştir. Ayrıca ürünlerin elektronik kontrol ünitesi ve diğer elektronik tasarımına özen gösterilmiştir.

Ürünlerimiz 12V- 24V besleme gerilimiyle çalışma, 2- 5 kW ısıtma gücü seçeneklerine sahiptir.

“Güvenlik”, “kalite” ve “özen” bizim ısıtıcılarımızın farkı olarak özetlenebilir.”

“Ürün Geliştirme Faaliyetlerimizle Her Zaman Daha İyisini Yapmak Çabası İçinde Olmaya Devam Edeceğiz”

Isıtıcılarda yanma odası, fan motoru, buji ve yakıt pompası arızalarına sıklıkla rastlandığını belirten Tan; “Ayrıca elektronik kontrol üniteleri de arızalanmaktadır. Bunların en büyük sebebi, ürün tasarımındaki uygunsuzluklar ve kullanılan malzemelerin maliyet endişesiyle uygun olmayan seçimlerinden kaynaklıdır. Park klimasında olduğu gibi tedarikçilerin bazıları, tamamen düşük fiyatlı ürün getirerek rekabet etmek amacı ile bu işe girmiş görünüyorlar. Bahsi geçen bu firmaların teknik alt yapılarının olmaması sorunlu ürün miktarını maalesef artırıyor. 

Bizim ürünlerimizde bu problemlerden kaçınmak için tasarımda, üretim süreçlerinde ve malzeme seçimlerinde çeşitli ve ciddi önlemler alınmıştır. Ürün geliştirme faaliyetlerimizle her zaman daha iyisini yapmak çabası içinde olmaya devam edeceğiz.” dedi.      

 “Park Isıtıcısı, Seçimi Dikkatle Yapılması Gereken Kritik Bir Üründür”

 “Park ısıtıcısı, seçimi dikkatle yapılması gereken kritik bir üründür.” diyen Tan şöyle devam etti; “Aracınızın içinde sıvı yakıtla yanan ateş sayesinde elde edilen ısıyla çalışan bir cihazdan söz ediyoruz. Müşterilerimizin sadece fiyat odaklı olmamasını önemle tavsiye ediyorum. Bazı çok ucuz ısıtıcıları teknik olarak incelediğimiz için bu konunun altını çizmek istedim. Ürünün güvenliği, tedarikçi şirketin teknik alt yapısı ve servis teşkilatı dikkate alınarak tercih yapılmasının çok önemli olduğunu düşünüyorum.”

“Buzdolaplarında Kalite Konusunda Çok İddialıyız”

Buzdolaplarıyla ilgili konuşan Tan ürün özelliklerini şöyle açıkladı; “Buzdolaplarımız 35,45 ve 55 L olarak üç tiptir. Kalite konusunda çok iddialı olduğumuzu söylemeliyim. İki ayrı bölmeden oluşan kompresörlü buzdolaplarımız, istenirse bir bölmesi -22 C dondurucu, diğer bölümü buzdolabı olarak kullanılabilmektedir. Yine kullanıcının tercihine göre her iki bölme dondurucu ya da buzdolabı olarak kullanılabilmektedir. Ürün üzerindeki elektronik kontrol paneli ile kolay bir kullanım sağlanmıştır. Bölümler ayrı ayrı kontrol edilebilmektedir. Buzdolaplarımız araç çakmaklığından basit olarak elektrik beslemesi alabilmekte, adaptörü vasıtası ile istendiğinde 220 V ile kullanılabilmektedir.”

 Özellikle pandemi döneminde sürücülerin açık restoran bulmakta zorlandığını ve araç buzdolaplarının öneminin bu dönemde daha iyi anlaşıldığını söyleyen Tan yine yurtdışına seyahat eden araçlarda kültürel ve dini sebeplerden kaynaklı beslenme problemi konusunda araç buzdolaplarının bir çözüm sağladığını belirtti. Tan, her ne amaçla olursa olsun, özellikle uzun yol yapan sürücülerimizin yaz-kış yiyecek ve içeceklerini muhafaza etmesi için araç içinde bir buzdolabı olmasının ihtiyaç olarak değerlendirildiğini ifade etti.

“Genos Marka Araç Buzdolaplarımız, Isı Yalıtımında, Tasarım ve Malzeme Kalitesi ile Dayanıklılıkta Öne Çıkmaktadır”

Buzdolaplarının alternatif markalı ürünlere göre öne çıkan özelliklerini paylaşan Tan şunları söyledi; “Genos markası ile piyasaya arz edilen araç buzdolaplarımız, rakiplerine göre kalın ve güçlü gövde mekanik tasarımı ile ısı yalıtımında ve dayanıklılıkta öne çıkmaktadır. Buzdolaplarımız; şık endüstriyel tasarımı, yön değiştirebilen çift kapakları ve ayrı ayrı kontrol edilebilen bölmeleri, kolay kullanılabilen iyi tasarlanmış dijital kontrol paneli ile müşterilerimizin beğenisine sunulmuştur.

Buzdolabı imalatını yaptırdığımız fabrika Hollandalı dünyaca tanınmış bir markanın üretimini de yapmaktadır.”

“Müşterilerimiz web sitemiz ya da doğrudan bizi aramak suretiyle buzdolaplarımıza ulaşabilirler.” diyen Tan devam etti; “Eğer isterlerse, buzdolaplarımızı elektronik ortamda satış yapan bazı mecralardan satın alıp, montaj gerektirmeyen bu ürünü araçlarına yerleştirebilirler”.

 

 

 

 
''Türkiye’de 250 Bine Yakın Aracın Takibini Yapıyoruz''
 
Depolama Sektörü, 2030’da 1.6 Trilyon Dolara Ulaşacak
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
''Türkiye’de 250 Bine Yakın Aracın Takibini Yapıyoruz''
Verdikleri hizmetleri Kamyonum Dergisi okuyucuları için anlatan Seyir ...
Kısa Vadede Uluslararası Taşımacılığa Girmeyi Planlıyoruz
Murat Çay Lojistik Yönetim Kurulu Üyesi Başak Çayır firmaları ve verdikleri ...
Aralarında Tıp Mezunu da Olan 40’a Yakın Arkadaşımızı Şoför Olarak Bünyemize Kattık
Cengizhan Lojistik Genel Müdürü Yaşar Eren şirketlerini ve verdikleri ...
 
Hedefimiz; Daha Fazla Büyümek, Daha Çok Yurtdışı İrtibat Ofisi Açmak ve Daha Fazla Ciro Yapmak
Batı Innovative Logistics Satış Direktörü Onur Alioğulları, verdikleri ...
Kamyon Şoför Koltukları Nasıl Olmalı?
Kamyon şoförleri uzun saatler boyunca direksiyon başında kalarak, büyük ...
Ölümlü Kazalar Artıyor, Hız Sınırlayıcıları Neden İptal Ediliyor?
Frenteknik Şirket Sahibi Alpay Lök, Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni ...
 
Türkiye’de Tek, Dünyada 3. Firmayız
Sektörde 51. Yılını dolduran Şahin Tanker’i okuyucularımız için anlatan ...
"Üretimde Son Yılların Rekorunu Kırdık"
Coşkunlar Karoser Firma Yetkilisi Ahmet Coşkun, Kamyonum Dergisi Genel ...
Küresel Lojistikte Alternatifler ve Yeni Koridorlar
Özellikle pandemiyle birlikte küresel ticaretin kalbini lojistik sektörünün ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
lkwfahrertrucksondakikakamyoncusrctürkiyekamyonumşoför