Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
2 Ekim 2024 Çarşamba - 14:44

Hedefimiz; Daha Fazla Büyümek, Daha Çok Yurtdışı İrtibat Ofisi Açmak ve Daha Fazla Ciro Yapmak

Batı Innovative Logistics Satış Direktörü Onur Alioğulları, verdikleri hizmetlerden altyapılarına tüm detayları Kamyonum Dergisi okuyucuları için aktardı. “Bizim avantajımız eski ve köklü olmamızdan geliyor” diyen Alioğulları, ciro ve kişi adedi olarak da sürekli olarak büyüme gösteren bir firma olduklarının altını çizdi.

Hedefimiz; Daha Fazla Büyümek, Daha Çok Yurtdışı İrtibat Ofisi Açmak ve Daha Fazla Ciro Yapmak

“250 Sigortalı Çalışan İstihdam Ediyoruz”

1992 yılı kuruluşlu Batı Group’un hizmet alanlarını açıklayan Alioğulları şöyle konuştu; “Yüzde 100 Türk sermayeli bir şirketiz. 2024 itibariyle 250 sigortalı çalışan istihdam ediyoruz. Türkiye, Almanya, İtalya ve bu sene açılan Amerika ofislerimiz bulunuyor. Aynı zamanda tüm liman şehirlerinde ve liman şehirlerine bağlı sanayi şehirlerinde ofisleri, satış ve operasyon ekipleri bulunan, uluslararası denizyolu ve havayolu lojistik firmasıyız.”

“Türkiye’de IATA Belgesine Sahip Olan İlk Lojistik Firmalarından Bir Tanesiyiz”

“Bizim Avantajımız Eski ve Köklü Olmamızdan Geliyor”

Sözlerine devam eden Alioğulları şunu söyledi; “Türkiye’de IATA belgesine sahip olan ilk lojistik firmalarından bir tanesiyiz. Direkt organizatörlerle bu iyi yapıyoruz, havayolu ofislerimiz ve depolarımız bulunuyor. Aynı zamanda denizyolunda da tüm armatörlerde teminat mektubu bulunan, çok eski işbirliklerine dayanan ortaklıkları bulunan bir lojistik firmasıyız. Biz müşterimize iki şeyi sorarız; Maliyet mi? Teslimat süresi mi? Havayolu teslimat süresi açısından ithalat ve ihracatçı için çok avantajlı. Havayolu ile çok kısa sürede varış yapan çözümler sunabiliyoruz. Denizyolu ise havayoluna göre daha az maliyetli olduğu için termin süresi uzun olan yüklerde tercih sebebi. Biz bunu Türkiye’de yapan ilk firmalardan bir tanesiyiz. Bizim avantajımız eski ve köklü olmamızdan geliyor. Ayrıca bir diğer avantajımız dünya çapında çok kıymetli networklere sahip acentelerimizin bulunması ve bu acentelerle yaptığımız iş birlikleri vasıtasıyla da dünyanın her yerinden her yerine anahtar teslim proje işlerini taşıyor olmamız.”

“Eski Bir Proje Lojistiği Firmasıyız”

“Dünyanın En Büyük Gemileriyle Taşımalar Gerçekleştiriyoruz”

Piyasada aynı zamanda çok eski bir proje lojistiği firması olarak bilindiklerini ifade eden Alioğulları devam etti; “Çok farklı anlaşmalarımız var. Örneğin; Avrupa’da. Bu noktada dünyanın en büyük gemileriyle taşımalar gerçekleştiriyoruz. Avrupa hem ihracat hem ithalat anlamında çok büyük bir pazar. Senelerdir ürün bazında yürüttüğümüz çok ciddi işlerimiz var. Bu bizi zorlamıyor, aksine biz bu pastadan ne kadar büyük bir dilim alabiliriz ona bakıyoruz. Kendimizi bu noktada geliştiriyoruz. Yurtdışında özellikle Almanya’da marketlerle anlaşmalı olarak çok ciddi gıda ihracatı yapıyoruz. Lastik ihracatı yapıyoruz. Yaklaşık 10 senedir Türkiye’den Avrupa’ya giden lastik ihracatını çok büyük bir oranda taşıyoruz. Ürün bazında çok ciddi anlaşmalarımız var. Rekabet de bizi her zaman güçlendiriyor.”

“Ciro ve Kişi Adedi Olarak Sürekli Büyüyen Bir Firmayız”

“Hedefimiz; Daha Fazla Büyümek, Daha Çok Yurtdışı İrtibat Ofisi Açmak ve Daha Fazla Ciro Yapmak”

Gelecek hedeflerinden bahsederek sözlerini sonlandıran Alioğulları şunları söyledi; “Ciro ve kişi adedi olarak sürekli büyüyen bir firmayız. Dolayısıyla önümüzdeki sene de bundan farklı olmayacak. 250 çalışan çok şey hayal ettiriyor önümüzdeki yıllar için. Dolayısıyla hedefimiz; daha fazla büyümek, daha çok yurtdışı irtibat ofisi açmak ve tabi ki daha fazla ciro yapmak. Tüm yatırımlarımızı bunlar için yapıyoruz. Kendi personelini yetiştiren bir fimayız. Bu noktada rakiplerimizden ayrışıyoruz. Kolay değil ama bizi birkaç nokta ileriye götürecek şey; bağlı bulunduğumuz stratejilerimiz.”

 

 
Çinli Otomotiv Firması Türkiye'de Üretim Yapacak
 
Aralarında Tıp Mezunu da Olan 40’a Yakın Arkadaşımızı Şoför Olarak Bünyemize Kattık
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Kamyon Şoför Koltukları Nasıl Olmalı?
Kamyon şoförleri uzun saatler boyunca direksiyon başında kalarak, büyük ...
Ölümlü Kazalar Artıyor, Hız Sınırlayıcıları Neden İptal Ediliyor?
Frenteknik Şirket Sahibi Alpay Lök, Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni ...
Türkiye’de Tek, Dünyada 3. Firmayız
Sektörde 51. Yılını dolduran Şahin Tanker’i okuyucularımız için anlatan ...
 
"Üretimde Son Yılların Rekorunu Kırdık"
Coşkunlar Karoser Firma Yetkilisi Ahmet Coşkun, Kamyonum Dergisi Genel ...
Küresel Lojistikte Alternatifler ve Yeni Koridorlar
Özellikle pandemiyle birlikte küresel ticaretin kalbini lojistik sektörünün ...
Treyler Soğutma Sistemleri: Taşımacılıkta Soğuk Zincirin Güvencesi
Türkiye’de lojistik ve taşımacılık sektörü, özellikle gıda ve ilaç gibi ...
 
Çin'in Türkiye İlgisi Artıyor mu?
Son yıllarda Çin’in Türkiye’deki varlığı giderek daha belirgin hale geliyor. ...
E-Ticaret ve Lojistiğin 15 Büyük Firması
En iyi lojistik hizmet sağlayıcılar, işletmelerin satın alma sonrası müşteri ...
Şoförümüzün Yurtdışında Sıkıntısı Bitmiyor
Türk kamyon şoförleri, uluslararası taşımacılık faaliyetlerinde önemli ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
dikkatkamyonculkwtürkiyekamyonumfahrerbusKamyon haberler