Frost&Sullivan açıklamasında yer verilen, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika'yı kapsayan ''Orta-Ağır Hibrit ve Elektrikli Ticari Araç Pazarının Stratejik Analizi'' başlıklı çalışmada, 2020 yılında küresel olarak üretilen tüm orta-ağır ticari araçların yaklaşık yüzde 7'sinin hibrit/elektrikli güç aktarım sistemlerine sahip olacağını ileri sürülüyor. Bu durum özellikle orijinal ekipman üreticileri (OEM) ile tedarikçi kısmında rakiplerin artmasının beklendiği transit otobüs segmenti için geçerli olacak.
Sektörün önünde duran engeller hakkında ise Lakshminarasimhan, ''Şu an pazarda en büyük zorluk, teknolojinin yüksek başlangıç maliyeti ve hibrit/elektrikli araçların başta uzun mesafe nakliye hareketi olmak üzere çok çeşitli ticari araç hizmet döngülerini destekleyememesidir. Yeni oluşan pil teknolojisi ve sıvılaştırılmış petrol gazı ve basınçlı doğal gazla (LPG/CNG) çalışan ticari araçlar gibi gelişmekte olan teknolojilerin yarattığı rekabet, hibrit ve elektrikli ticari araçların pazara daha hızlı girmesini engelliyor'' ifadelerini kullandı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |