“Dünyanın ilk 10 akü üreticisi arasında yer almak” vizyonu ile faaliyetlerini sürdüren İnci Akü, 2010 yılında Turquality programına dâhil oldu ve 2011 yılında Global Markalaşma Projesi çalışmalarına başladı. Turquality programıyla hem yurt içi hem global pazarda başarılar elde eden İnci Akü, yıllardır istikrarlı bir şekilde sürdürdüğü markalaşma çalışmaları ile Ortadoğu, Afrika ve CIS pazarlarında Türk markası olarak satışlarını arttırıyor. Geleceğin uzun ömürlü enerji depolama teknolojilerini geliştiren İnci Akü, toplam satış gelirlerinin yüzde 60’ını 4 kıtadan 75 ülkeye yaptığı ihracattan elde ediyor.
“Türkiye’den bir dünya markası çıkarmak için çalışıyoruz. İnci Akü markasıyla ihracat yaptığımız 75. ülkemiz Batı Afrika ülkesi Gine oldu” diyen İnci Akü Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Göksel Paker, “Turquality kapsamında gerçekleştirdiğimiz özverili çalışmalar ve ortak fikirler global rekabette daha da güçlenmemizi ve etkinliğimizi arttırmamızı sağladı. 2013 yılında yüzde 24 büyüme gerçekleştirerek hedefimizin üzerinde bir başarı elde ettik” dedi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |