Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
16 Aralık 2015 Çarşamba - 10:49

İZMİR’İN YÜKSELEN DEĞERİ BÜYÜKKARCI OTOMOTİV

Türkiye’nin göz bebeği İzmir’de Ford Trucks’ı temsil eden Büyükkarcı Otomotiv her zaman daha iyiyi ve en iyiyi hedefleyen bir bayi. İş ortaklarına tek çatı altında satış, ikinci el, lastik ve sigorta hizmetleri vermekle kalmıyor, satış sonrasında da onları yalnız bırakmıyor.

İZMİR’İN YÜKSELEN DEĞERİ BÜYÜKKARCI OTOMOTİV

Türkiye’nin göz bebeği İzmir’de Ford Trucks’ı temsil eden Büyükkarcı Otomotiv her zaman daha iyiyi ve en iyiyi hedefleyen bir bayi. İş ortaklarına tek çatı altında satış, ikinci el, lastik ve sigorta hizmetleri vermekle kalmıyor, satış sonrasında da onları yalnız bırakmıyor. Bu dosyamızda İzmir’in göz bebeği Büyükkarcı Otomotiv’i ziyaret ettik. ‘Ford Trucks Servis Günleri’ kapsamında bizleri ağırlayan bayide katılım oldukça fazla ve müşteriler de verilen hizmetten olabildiğince memnundu. Büyükkarcı Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tümay Büyükkarcı ile gerçekleştirdiğimiz söyleşimizde Büyükkarcı Grup’un hizmetleri ve misyonuyla ilgili bilgi alırken, Servis Yönetmeni Murat VURAL bizler için çok önemli konulara değindi; “Dikkat, her arıza garanti kapsamına girmeyebilir!”



“Müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını tek çatı altında karşılayabiliyoruz”
 
Büyükkarcı Grup üç şirketin birleşiminden oluşmuş bir yapıdır. Büyükkarcı Otomotiv çatısı altında; Ford Trucks bayiliği, EMF Büyükkarcı çatısı altında; Lassa, Bridgestone ve Bandag lastik hizmetleri ve Büyükkarcı Sigortada da sigorta çalışmaları yürütülüyor. Ticaret faaliyetlerine Soma’da başlayan firmamız, ben ve kardeşim Turgay Büyükkarcı ortaklığıyla yürütülüyor.

Önceleri başka bir ağır ticari markanın Manisa bayiliğini yapıyorduk, İzmir’e gelişimiz ise Ford Trucks ile beraber oldu. 1998 yılından beri ağır vasıta sektöründe Büyükkarcı Otomotiv olarak çalışmalarımız bulunuyor. Bu sektörü seviyoruz! Büyükkarcı Grup altında yer alan üç şirketimiz de ağır ticari müşterisine yönelik. Akaryakıt hariç; satış, servis, yedek parça, ikinci el, lastik kaplama, sigorta anlamında ağır ticari müşterilerimize hizmet verebiliyoruz. Bizim her daim hedefimiz; müşterilerimizin her ihtiyacına tek çatı altında cevap verebilmekti ve bunu da gerçekleştirdik. Önceleri sadece satış ile başlayan hikayemize, firmamıza her sene yeni bir ürün ekleyerek devam ettik. Son olarak da Otokar üstyapı bayiliğini bünyemize kattık. Yani ağır ticari müşterilerimize, tek çatı altında akaryakıt hariç her hizmeti sağlayabilecek duruma geldik.

“Hedefimiz; pazar payımızı daha da yükseltmek, kendimizle yarış halindeyiz!”
 
Ford Trucks bayisi olarak hikayemiz ise 2012 yılında İzmir’de hizmet vermeye başlamamıza dayanıyor. İzmir bölgesinde Aliağa, Kemalpaşa ve Işıkkent’te üç plazamızda çalışmalarımızı yürütüyoruz. 25 bin metrekare açık alan ve 12 bin metrekare kapalı alanı bulunan plazalarımızda müşterilerimize satış, servis, yedek parça, ikinci el ve lastik hizmeti veriyoruz. Soma dahil olmak üzere dört lokasyonumuzda  toplam 150 personelimiz bulunuyor. Şu anda Ford Trucks’ın İzmir’de satış, servis ve yedek parça hizmetlerini yürütüyoruz. Hedefimiz; İzmir’deki potansiyeli Ford Otosan adına değerlendirerek,  pazar payında daha da yükselmek. İki sene içerisinde büyük yol kat ettik, ancak bu bizim için yeterli değil. Daha da iyisini başarabilmek adına, ekip olarak fedakar bir şekilde çalışıyoruz. Kendimizle yarış halindeyiz.

“Müşterilerimizle her daim yakın ilişkiler kuruyor, verdiğimiz taahhütleri  yerine getiriyoruz”
 
Bölgelerin müşteri profilini değerlendirmek için, bölge insanının genel yansımasını göz önüne almak gerekir. Bir bölgede insanların genel yaşam tarzı neyse, aynı yaklaşım ticari ilişkilere de yansıyor. Hizmet verdiğimiz İzmir, Manisa, Çanakkale bölgelerinde genel olarak perakende satışlar gerçekleşir ve müşterilerimiz de markaya sadıktır. Kazandığımız müşterilerimizle, daha sonrasında da beraberliğimiz devam eder. Büyükkarcı Grup olarak bugüne kadar hep bir adım önde olabilmek için mücadele ettik. Örneğin; çok geniş bir müşteri datamız bulunuyor, bu datayı toparladık. Bugün aynı anda 10 bin kişiye SMS atabilecek pozisyondayız. Son altı aydır da, adres bankamızı daha verimli ve doğru kullanabilmek adına ileriye yönelik bir takım çalışmalara başladık. Bizim niyetimiz müşteriyle her daim daha yakın ve fazla iletişim kurabilmek. Bir markamızın müşterisini diğer markalarımıza da kazandırmak adına çalışmalar yapıyoruz. Ticari ilişkilerimizde müşterilerimize her yönden destek olup, onların buradan en iyi şekilde faydalanabilmelerine dikkat ediyoruz. Ayrıca müşterilerimizle sıcak ilişkiler kurmaya özen gösteriyoruz, onlara yakın durmaya özen gösteriyoruz. Taahhütlerimizi yerine getiriyoruz –ki bugüne kadar verdiğimiz taahhüdü yerine getirmediğimiz hiç olmadı. Müşterilerimizin isteklerine hakimiz ve istekleri doğrultusunda hareket ediyoruz.



“Ford Trucks’ın yatırımları yeni yılla beraber daha çok hissedilecek”
 
Ford Otosan’a bağlı olan Ford Trucks çok güçlü bir marka, biz bu gücün farkındayız ve müşterilerimize de gücümüzü hissettiriyoruz. Ford Trucks son üç senede çok ciddi yatırımlar yaptı. Bu yatırımların bir kısmı hissedilse de buzdağının görünmeyen kısmı yeni yılla beraber daha çok hissedilecek.

Ford Otosan her daim şeffaf bir firma olmuştur. Biz bayi olarak pazarla ilgili edindiğimiz bilgileri üst yönetime aktardığımızda bize her zaman çok büyük destek veriyorlar.  Ford Otosan- Ford Trucks artık global bir oyuncu olma yolunda; her geçen an pazar payını yukarıya çekiyor. Tüm bayi teşkilatı ve Ford Otosan yönetimi de desteğini bu yükselişten alıyor. Önümüzde yapmamız gereken daha çok iş var ve bunları harfiyen yerine getireceğiz.

Bölge olarak, Ford Trucks satışlarında etkili olan en büyük faktörler; KOÇ Grubu’na olan güven, Ford Trucks markasının bilinirliği, müşterilerin yapılan yatırımların farkında olması ve bayi olarak Büyükkarcı Otomotiv’in varlığı. Bu etkenleri sıraladığımız zaman müşteri tabi ki bizi tercih ediyor.

Ford Trucks markasının ülkenin yükselen değeri olması, bayilerine vermiş olduğu tam destek ve bu güzel sinerjinin geleceğe olan inancı ile hedeflerimize sağlam adımlarla ulaşarak aynı ivme ile pazar payımızı da yükselteceğimize inancımız sonsuz.


 
“Tüm olumsuzluklara rağmen 2015 yılı bizim için iyi geçti”
 
2015 yılı için bir değerlendirmede bulunmak gerekirse, Ford Trucks ve Büyükkarcı Otomotiv olarak 2014 yılına kıyasla satışlarımız daha da artmış durumda, senaryomuz bu satışların bu şekilde devam edeceği ve yılı böyle kapatacağımız yönünde. Bu sene içerisinde satışların artmasında en büyük etkenlerden bir tanesi kamu satışları oldu diyebiliriz. Bir diğer etken ise, 2016 yılı ile beraber Euro 6 normlarına geçecek olmamız. Bu geçiş de müşterilerimizi şimdiden alıma yönlendirdi. Türkiye’de yaşanan olumsuzluklara rağmen, yatırımlar devam ediyor ve bu yatırımlarla beraber araç sirkülasyonları da devam ediyor. Yani geçtiğimiz yıla göre bu yılı daha da üst seviyede sonlandıracağımızı düşünüyoruz. Belki ikinci seçimler olmasaydı yılı daha da üst seviyelerde kapatabilirdik. Ancak yaşanan istikrarsız havanın etkisiyle bir takım müşterilerimiz de alımlarını bekletiyorlar. Bu da tabi ki bizi etkiliyor.

“2016 yılında pazarın dengeleri değişecek!”
 
2016 yılı için ise kötü bir senaryomuz yok, pazarın daha da iyi olacağını düşünüyor ve umuyoruz. 2016 ile beraber Euro 6 normlarına geçiş satış adetlerini mutlaka değiştirecektir. Bize göre, 2016 yılı ile beraber markalar arasındaki pazar makas payları daralacaktır. Herkesin kendisine düşen payı yeniden dağıtılacaktır. Ancak asıl değişim ve bunun yansımaları pazarda 2017 ile beraber hissedilecektir.

Büyükkarcı Otomotiv Servis Yönetmeni Murat Vural, 22 yıldır Büyükkarcı çatısı altında çalışıyor. 2 yıldır da Servis-Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeni olarak görev alıyor. Ford Trucks ile beraber satış sonrası hizmetler departmanı ile de müşterilerine hizmet vermeye başlayan Büyükkarcı Otomotiv’in satış sonrası sağladığı hizmetler ile ilgili bizleri bilgilendiren VURAL, aynı zamanda satış sonrası garanti kapsamıyla ilgili de önemli bilgiler verdi.

Satış sonrası servis hizmetlerinde büyük bir potansiyel var. Önceleri sadece satış odaklı çalışırken, şimdi müşterilerimizi servis hizmetlerimizle de destekliyoruz. Bu hizmetimizle beraber servisin satışa desteğinin de yadsınamayacak kadar fazla olduğunu gördük. Servis hizmetlerimizde müşterilerimizle yakın temas sağladığımız için, müşterilerimiz ailemizin bir parçası gibi oluyorlar, müşteri değil ‘iş ortağımız’ haline geliyorlar. Araç yenilemeye karar verdiklerinde, bize gelip danışıyorlar, biz de böylece satışa destek veriyoruz.  Servisimizin bulunduğu Kemalpaşa bölgesi İzmir’in nakliye sektöründe yükselen bir trende sahip. Servisimize sıfırdan başlamamıza rağmen, şu an aylık 550 civarı araç servisimize giriyor. Bu rakamların önümüzdeki dönem 750-1000 adetlere ulaşmasını öngörüyoruz. Beklentimizin de üzerinde bir ivme kazanmış durumdayız.



7 Gün 24 Saat Kesintisiz Servis Hizmeti
 
Büyükkarcı Otomotiv olarak önceleri biz de nakliye sektöründe çalıştığımız için müşterilerimizin beklentilerine oldukça hakimiz. Servis hizmeti verdiğimiz araçlar ticari araçlar olduğu için servis hizmetinin daha da hızlı yapılması gerekiyor, çünkü sektörde vakit nakit durumunda. O nedenle biz de elimizden geldiği kadar hızlı bir şekilde müşterilerimize cevap vermeye çalışıyoruz.  Bunun çözümü adına randevulu sistemimizi oturtmaya başladık. Böylelikle müşterilerimiz servise daha gelmeden hazırlığımızı tamamlamış oluyoruz. Ayrıca acil durumlar için de bir ekibimiz bulunuyor. Bu ekibimiz herhangi acil bir durumda, araca hemen müdahale edebiliyor. Yolda kalan araçlarımız için ise Ford Trucks’ın müşterilerine sağlamış olduğu ‘Euro Servis’ hizmeti bulunuyor. Bu hizmet sayesinde de şoförlerimiz mağdur olmuyor ve 7 gün 24 saat sorun yaşamadan sıkıntılarını en kısa zamanda çözebiliyorlar.

DİKKAT, HER HASAR GARANTİ KAPSAMINA GİRMEZ!

Genel anlamda yanlış bir algı mevcut; garanti maalesef kasko ile karıştırılıyor. Aracında sıkıntı yaşayan şoförler hasarlı parçanın garanti altında değiştirileceğini düşünüyor ya da bu şekilde talep ediyorlar. Bizim için en önemli olan müşterilerimizin memnuniyeti olmasına rağmen, garanti kapsamına alınmayan hasarlı parçalar maalesef müşterimizi üzebiliyor. Ancak burada önemli olan müşterimizi ikna edebilmemiz ve parçanın neden garanti kapsamına alınmadığını açıkça anlatabilmemiz. Müşterilerimizin, şoförlerimizin servisimizden memnun ayrılması gerekiyor ki ilişkilerimizi koruyabilelim.
“Garanti, aracınızın her parçasını kapsar ancak hasarların garanti kapsamına alınabilmesi için bazı şartlar vardır. En büyük şart ise aracın periyodik bakımının yetkili servislerde, orijinal ekipmanlarla yapılmış olmasıdır.”
 
“Yetkili servislere gelin, uzun vadede tasarruf sağlayın!”
 
Garanti, aracınızın her parçasını kapsar ancak hasarların garanti kapsamına alınabilmesi için bazı şartlar vardır. En büyük şart ise aracın periyodik bakımının yetkili serviste, orijinal ekipmanlarla yapılmış olmasıdır. Bu konuyla ilgili olarak da Ford Trucks, yetkili servis kullanımını teşvik amacıyla müşterilerine bir takım avantajlar sağlıyor. Örneğin; ‘Sadakat Kampanyası’ adı altında bir çalışma mevcut. Bu kampanyayla beraber müşterilerimize %30’a varan ıskontolar sağlanabiliyor. Ayrıca ‘Ekobakım’ gibi paketlerle de müşterilerimiz mümkün mertebe destekleniyorlar. Aracın garanti kapsamında servis hizmeti alabilmesi için bir diğer şart ise hasarın kullanımdan kaynaklı olmaması. Bu tip hasarların tespiti için garanti uzmanımız aracı fotoğraflayıp, değerlendirmesini yapıyor. Bizim tereddüt ettiğimiz noktalarda ise Ford Otosan’ın servis mühendisliği biriminden destek alıyoruz. Onların da değerlendirmesi neticesinde eğer ki ürün bazlı bir problem varsa, Otosan değişimin garanti kapsamında yapılmasını uygun görüyor ve anında değişim gerçekleştiriliyor.

Debriyaj Balataları Risk Altında!
 
Garanti kapsamına alamadığımız ve kullanım hatalarından dolayı en çok hasara uğrayan ürün olarak debriyaj balatası diyebiliriz. Debriyaj balatası aşınan bir malzeme olduğu için belirli bir ömür vermek mümkün olmasa da normal değeri 100 bin, 200 bin kilometreye kadar çıkarken, özellikle şehir içi kullanımlarda bu değer şoförden kaynaklı olarak iki bin kilometreye kadar düşebiliyor. Ayrıca kullanımdan kaynaklı diferansiyeldeki aks kırılmasıyla da çok sık karşılaşıyoruz. Buna da; sert kalkış, aracın patinajda çalışması gibi nedenler yol açıyor.

Kullanımdan kaynaklı hasarların önlenebilmesi, daha verimli ve güvenli sürüşler için ise HED Akademi ile müşterilerimize destekte bulunuyoruz. Serviste karşılaştığımız hasarlardan şoförlerin hatalarını tespit edip, müşterilerimizle iletişime geçiyor, bu konuda eğitim desteği verebileceğimizi belirtiyoruz. İzmir’de bazı firmalarımızla bu şekilde çalışmalarımız bulunuyor.

Servis Yönetmeni Murat Vural’dan Şoförlerimize Tavsiyeler

Şoförlerimizin araçlarını verimli ve sorunsuz kullanmaları için önemli olan en önemli unsur, bakım aralıklarını aksatmamaları. Ayrıca firmaların yeni şoför alımlarında, personele mutlaka eğitim verilmeli ki araç doğru kullanılabilsin. Biz de iş ortaklarımıza HED Akademi ile beraber bu konuda destek olmaktan memnuniyet duyarız. Son olarak da yapılacak işe uygun araç satın alınması da oldukça önemli. Türkiye’de maalesef gerek ekonomik sebeplerden gerek alışkanlıklardan kaynaklı olarak araçlar doğru alanlarda kullanılamayabiliyor. Örneğin; yol kamyonu ile hafriyat işleri yapılabiliyor, bu durum da kırılmalara sebebiyet veriyor. Böyle durumlarda maalesef araçlar garanti kapsamına alınmıyor çünkü amacına uygun kullanılmamış oluyor. Bu aşamada da satış ekiplerimize büyük bir görev düşüyor. Firmaların satın alma departmanlarına kullanıma uygun, doğru araçları tavsiye etmeleri ve yönlendirmelerde bulunmaları gerekiyor.

“Servise gelen araçlardaki hasarların aylık oranda yüzde 10’a yakını kullanıcı hatalarından kaynaklanıyor”


 
FORD’DAN ŞOFÖRLERE GÜVENCE HİZMETİ: GARANTİ SÜRENİZİ BİR YIL DAHA UZATIN!

Müşterilerimizin garantiden daha uzun yararlanabilmeleri adına Ford Trucks’ın ‘Ford Güvence Hizmeti’ bulunuyor. Bu hizmetle beraber; fatura karşılığı müşterilerimizle yapılan sözleşme neticesinde araçların garanti süresi kilometre sınırı olmaksızın bir yıl daha uzuyor. Türkiye şartlarında böyle bir hizmeti, kilometre sınırı olmaksızın yapmak büyük bir atılımdır. Çünkü Türkiye şartlarında nakliye sektörünün kilometresi oldukça fazla. Bu hizmetimiz için tek şartımız; aracın periyodik bakımlarının aksamadan yapılması ve garanti süresi bitmeden bu işlemin gerçekleştirilmesi. Bu hizmetimizin maddi bedeli ise ilk yıl için bugünkü rakamlarla 2200 lira, ikinci yıl için ise 3500 lira.
Aileden gelen mesleğini uzun yıllar sonra devam ettirme kararı alan Ali Aktaş’tan Ford Trucks markasının avantajlarını ve müşterilerine sağladığı hizmetleri dinledik.

“Sektörün sıkıntılarını peşinen aldım”
 
Firmamda toplamda sekiz aracım bulunuyor, bu araçların 5 tanesi ise Ford Trucks marka araçlar. İstanbul-İzmir otoyolunu yapımında şu anda Bornova tünel çıkışlarında hafriyat işlerini yapıyoruz. Bu meslek aile mesleğim olduğu için sektöre girerken de, bu sektörün zorluklarını, sıkıntılarını peşinen satın aldım.

“Büyükkarcı Otomotiv müşterilerini asla yarı yolda bırakmaz!”
 
Ford Trucks’dan oldukça memnunuz. KOÇ Grubu’nun farkını bayiye girer girmez hissedebiliyorsunuz. Ford Trucks personeli oldukça iyi bir eğitimden geçerek, çalışmaya başlıyorlar, bu da açıkça fark edilebiliyor. Ayrıca satıştan servise tüm personel hem çok kibar hem çok doğal hem de oldukça samimi. Müşterileriyle iletişim ve ilişkileri oldukça iyi. Her daim müşteriyi memnun etme çabası içerisindeler. Ben inanıyorum ki gece 3’te dahi arasam, Ford Trucks ve Büyükkarcı Otomotiv beni asla yarı yolda bırakmaz. Müşterilerine o kadar çok değer verip, saygı duyuyorlar.
Servis günleri kapsamında Ford Trucks müşterilerine birçok avantaj sağlıyor. Böyle etkinlikler hem bizlere ayrıcalıklar sağlıyor hem de bayimizi ziyaret için nedenimiz oluyor. Ben Büyükkarcı Otomotiv’e geldiğim zaman huzur buluyorum. Her fırsatta buradaki arkadaşlarımızı görmek için bir bahaneyle bayiyi ziyarete geliyorum.

“Yetkili servislerle uzun vadede tasarruf sağlıyorum”
 
Benim servis konusunda en çok hoşuma giden, burada işin eğitimini almış ve işini profesyonelce icra eden kişilerle çalışmamız. Bir kere servis hizmeti en başta personeli ve ardından hizmetin kalitesiyle insanı memnun ediyor ve güven veriyor. Benim Büyükkarcı Otomotiv’in servisinden başka bir yere gitmem için hiçbir sebep yok. Servisin yapması gereken işlerin dışındaki işlerim için bile burayı tercih ediyorum. Parasını bir kenara bırakın, benim için önemli olan işin eğitimini almış, derdimi anlatabileceğim ve beni anlayacak insanlarla çalışmak. En doğrusu servis hizmetlerini ‘Yetkili Servis’lerden almak. Çünkü hem ucuza takılan bir parça uzun vadede daha yüksek maliyetlere sebep oluyor hem de çıraklıktan yetişen bir ustaya bir takım şeyleri izah etmek çok daha zor oluyor.

“KOÇ Grubu insana yatırım yapıyor”
 
Ford Trucks adına Büyükkarcı Otomotiv bölgede ciddi yatırımlar yapmış durumda. Bunun yanı sıra KOÇ Grubu bütün sektörlerde insana yatırım yapan bir kuruluş. Ford Otosan da bilinirliği ve güvenirliği yüksek bir marka.  Ford Trucks bölgede yerel bazda çok güçlü olduğu ve eğitime önem verdiği için de ayrıca tercih ediliyor.
 
 
 
 

 
Rusya krizi 1 Ocak’ta biter mi?
 
Son beş yılda bir buçuk milyon Vespa satıldı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Hatalı Sollama, Acı Haber Yollama
Türkiye, Azerbaycan ve Gürcistan’ın yürüttüğü projelerde çalışıyoruz. ...
MUĞLA’NIN ÖNCÜSÜ, YARIM ASIRLIK TECRÜBESİYLE YOLUNA DEVAM EDİYOR
Muğla’da tanınan ve sevilen bir isim olan Ford Trucks Helvacıoğlu Yönetim ...
“KAMYONDA ZATEN PAZAR LİDERİYİZ; ÇEKİCİDE DE O PAZARI ELDE EDECEĞİZ.”
Türkiye’de kapsamlı bayi ağı ve yenilenen plazalarıyla müşterilerine en ...
 
Cumhuriyet Yıldız Kızlara Emanet
“Her Kızımız Bir Yıldız” projesi kapsamında gerçekleştirilen “Geleneksel ...
Mercedes - Benz Yıldızı 'Gelecek'te Parlıyor
“İstanbul ve Kızıltepe’nin de faaliyete girmesi ile toplam 70.000 metrekare ...
​Mercedes-Benz Hep Müşterisinin Yanında
Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, Mercedes-Benz marka kamyon sahibi olmak ...
 
​“Scania’nın Bu Bölgede Önü Açık”
Aykan Otomotiv çeşitli bayiliklerinin yanında Adana, Mersin, Osmaniye, ...
​Nevpa İki Yeni Ürünüyle Pazara Giriyor!
Ticari taşıma araçları aksesuarları üretiminde Türkiye'nin lider firmaları ...
Çöp Araçlarında Kriter TS EN 1501-1 Standardı
Bu ayki ‘Yakın Plan’ konularımızdan birisi ‘Çevre Araçları’. Hiç şüphesiz ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyonumbusKamyondikkatkamyoncutürkiyetrucknewstreyler