Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
4 Mart 2021 Perşembe - 09:13

MAN Hafif Ticari Araçlar Ülke Satış Müdürü Cumhur Kutlubay, ''Mini Tır İşinin Büyümeye ve Pazardaki Yerini Korumaya Devam Edeceğine İnanıyoruz''

Lojistik sektöründe hızlı taşımacılık büyük önem taşıyor. Kamyonum Dergisi olarak, bizler de lojistik sektörünün karayolu taşımalarında ağır olmayan yüklerin hızlı taşınabilmesi için çözüm olarak görülen Mini Tır taşımacılığını gündemimize aldık. Bu doğrultuda Mini Tırların oluşturulmasında kullanılan araçlar ve özellikleri, gerçekleştirilen üstyapı çalışmaları ve pazara ilişkin detayları MAN Hafif Ticari Araçlar Ülke Satış Müdürü Cumhur Kutlubay aktardı.

MAN Hafif Ticari Araçlar Ülke Satış Müdürü Cumhur Kutlubay,  Mini Tır İşinin Büyümeye ve Pazardaki Yerini Korumaya Devam Edeceğine İnanıyoruz

“MAN, KAMYON İŞİNDE DE ÜSTYAPICILARI İLE BİRLİKTE ÇOK BAŞARILI İŞLERE İMZA ATIYOR”

“KALİTESİNE GÜVENDİĞİMİZ ÜSTYAPICILARIMIZI ‘BUSINESS PARTNER APPROVAL’ DEDİĞİMİZ BİR GLOBAL SÜRECE DAHİL EDİYORUZ”

Mini Tır ya da benzeri araç oluşturmaya uygun araçlara ilişkin bilgi veren Kutlubay, şunları dile getiriyor; “Genellikle 14.4 m3, 16.4 m3 ve 18.4 m3 3,5 tonluk panelvan ve 3,5 ton tek kabin şasi kamyonet ürünlerimiz ile bu pazara hizmet veriyoruz.”

“Uzun Yol Kaptanlarımızın Rahatlığı, Yola Dikkati ve Konforu Baz Alınarak Tasarlandı”

Mini Tırları oluşturmada kullanılan araçların tasarımlarında uzun yol şoförlerine kolaylık sağlayacak özelliklere yer verildiğini aktaran Kutlubay, araçların genel özelliklerine ilişkin, “Araçlarımız, özellikle uzun yol kaptanlarımızın rahatlığı, yola dikkati ve konforu baz alınarak tasarlandı. 2021 yılı başında ‘LH Paket’ (Long Haul – Uzun Yol Paketi) adını verdiğimiz bir araç paketi ile araçlarımıza; hız sabitleyici, sis farı, 6,5 inç geniş ekranlı ‘CarPlay özellikli Multimedya Paketi, multifonksiyonel direksiyon, Aktif Şerit Takip Asistanı, saklama bölümü olan 2’li yan koltuk, hava süspansiyonlu sürücü koltuğu gibi opsiyonel ekipmanlar ekleyerek, uzun yol kaptanlarımıza maksimum seviyede konfor sağlamayı hedefledik.” diyor.

“Bu Başarı Bizi MAN HTA Grubu Olarak Sektörde Öncü Pozisyonuna Getirdi”

Bu araçların üstyapı işlemlerinden ve MAN hafif ticari araç grubu olarak, bir üstyapı firması ile yürüttükleri kasa çalışmasına ilişkin detayları anlatan Kutlubay, şunları söylüyor; “Bu kısmı; 2 gruba ayırmak gerekir. Birincisi; panelvan araçlarımız için üstyapı çözümleri. Panelvan araçlarımız hali hazırda kapalı sac kasa olarak geliyor. Müşterimiz talep eder ise piyasada hizmet veren üstyapıcılarda yük bölümü iç sac kısımlarını panel olarak giydirebiliyor. Bunun yanında özellikle son zamanlarda Covid-19 aşı taşımacılığı uygunluğu için üstyapıcılar, araçlarımız üzerinde soğutuculu üstyapı (frigofirik) çalışmaları da yapıyorlar. İkincisi ise; şasi grubu araçlarımız için üstyapı çözümleri. Şasi grubu araçlarımız üzerinde MAN olarak, orijinal bir kasa çözümü sunmuyoruz. Ancak piyasada çok tecrübeli, birlikte çalıştığımız ve müşterilerimizi de gönül rahatlığıyla yönlendirdiğimiz üstyapıcılarımız var. Panelvan araç segmentinde olduğu gibi bu segmentte de kapalı box kasalar, ilave olarak, komple sac, alüminyum veya yarı alüminyum olmak üzere açık kasa ya da tenteli kasalar ve frigo çözümleri ile müşterimizin iş alanına göre üstyapı seçenekleri de mevcut.  Son günlerde, kalitesine ve deneyimine güvendiğimiz bir üstyapıcı firma ile MAN TGE 3.5 ton şasi araç üzerinde 300 kg ağırlığa sahip komple alüminyum tenteli kasa üstyapı çözümünü çalıştık. Bu kasa çalışmasında; 4300 mm uzunluk, 2100 mm genişlik, yaklaşık 19.5 m3 hacim, 1200 kg istiap haddi elde etmeyi başardık. Bu başarı da bizi MAN HTA grubu olarak, sektörde öncü pozisyonuna getirdi diyebiliriz.”

 

“Araçlarımızın Üstyapı Dönüşümü İçin Gittiği Firmaları Yakından İnceliyoruz”

Modifiye işlemi yapılırken özellikle dikkat ettikleri unsurlar hakkında da bilgi veren Kutlubay, “Birlikte çalıştığımız üstyapıcılardan kalite beklentimiz var. Öncelikle araçlarımızın üstyapı dönüşümü için gittiği firmaları yakından inceliyoruz. Mutlaka ziyaret edip, aracın üstyapı aşamalarını takip ediyoruz. Kalitesine güvendiğimiz ve bizimle çalışmak isteyen üstyapıcılarımızı ‘Business Partner Approval’ dediğimiz bir global sürece dahil ederek, onaylı üstyapıcımız pozisyonuna getiriyoruz. Üstyapıcımıza, orijinal teknik çizimleri sunarak, montaj talimatnamelerine uygun üstyapı yapmalarını sağlıyoruz. Zaten halihazırda MAN, kamyon işinde de üstyapıcıları ile birlikte çok başarılı işlere imza atıyor. MAN üstyapıcı kalite ve tecrübesini test etme yeteneğine yıllar önce sahip oldu ve bu tecrübesini de tüm segment araçlarında yansıtmaya devam ediyor.” ifadelerini kullanıyor.

 

“Yerinde, Zamanında ve Kaliteli Hizmet Verebiliyor Olmanız Gerekiyor”

Satış konusunda nasıl bir trend izlediklerinden bahseden Kutlubay, “Öncelikle bol bol müşteri ziyareti gerekiyor. Müşteri ihtiyaçlarını iyi belirlemeniz, olanın üzerine bir şeyler eklemeniz, tüm dünyayı gezen araçlarınıza; satış sonrasında, yedek parça ve garanti süreçlerini de dahil edip yerinde, zamanında ve kaliteli hizmet verebiliyor olmanız gerekiyor. Bununla birlikte; pazarda hep var olduğunuzu, pazardaki canlılığınızı müşteriye hissettirmeniz, sosyal medyada var olmanız trendi yakalamanız için büyük önem taşıyor.” değerlendirmesinde bulunuyor.

 

“Büyümeye ve Pazardaki Yerini Korumaya Devam Edeceğine İnanıyoruz”

Mini Tır taşımacılığının büyümeye devam edeceği yönündeki görüşlerini dile getiren Kutlubay, bu doğrultuda pazara ilişkin de şunları anlatıyor; “Ekspres taşımacılık; ‘Mini Tır’ işinin hem yurt içi hem de uluslararası nakliye sektöründe dünya konjonktürüne de bağlı olarak büyümeye ve pazardaki yerini korumaya devam edeceğine inanıyoruz. Dolayısıyla bu işin, mevcut toplam pazarın en az yüzde 35’ine hakim olacağı kanaatindeyiz.”

 

 

 

 
Slovenya, Macaristan ve Çekya Geçiş Belgelerinde Son Durum
 
Arınak Lojistik Romanya’ya Ful Tır ve Parsiyel Nakliye Hizmetlerine Devam Ediyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Farhym Otomotiv CEO’su Bülent Akgöl, '2021 Yılında da Ticari Araç Sektörü Müşterilerimize İnovatif Çalışmalar Sunmaya Devam Edeceğiz'
Otomotiv Endüstrisi içerisinde yer alan ticari araç üreticileri için bir ...
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) Strateji ve İş Geliştirme Başkanı Fatih Şener; 'KDV İadesini Kaldırarak Türk Nakliyecisinin Avusturya’yı Tercih Etmesini Sonlandırmaya Çalışıyorlar'
Avusturya’da karbon emisyonlarının azaltılmasına yönelik alınan önlemler ...
Prometeon Türkiye, Rusya, Orta Asya ve Kafkaslar Ticaret Direktörü Gökçe Şenocak, "Türkiye Şartlarına Uygun Özel Lastik Üretiyoruz"
Emniyetli bir sürüş ve can güvenliği için hayati önem taşıyan kış lastiklerinde ...
 
İkinci El Piyasasında Gelinen Nokta!
İkinci el araç piyasası ilgili ilgisiz herkesin az çok fikir sahibi olduğu ...
Continental Türkiye Ticari Operasyonlar Direktörü Egemen Atış; ''Güvenlik ve İyi Performans Kilit Rol Oynuyor''
Kış lastiği takma zorunluluğunun gelmesi ile Kamyonum Dergisi okurları ...
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (Und) Strateji ve İş Geliştirme Başkanı Fatih Şener; ''Türk Taşımacısının Maliyeti Batılılardan Daha Farklı''
Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan gündemin önemli konularından ...
 
Ordu Üniversitesi Ünye Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Dr. Deniz Yıldız; Elimizdeki Cevherin Kıymetini Bilmiyoruz
Alanında yetkin isimlerin lojistik sektörüne dair değerlendirmelerini  ...
Uluslararası İktisat Anabilim Dalı Başkanı/Öğretim Üyesi Prof.Dr.Birol Erkan, “Küçük Firmalar, Yabancıların Büyük Ölçeklerdeki Düşük Ortalama Maliyetleri ve Tekelci Yapıları ile Rekabet Edemiyor”
Lojistik sektörünün şu anki durumu ve geleceğine ilişkin olarak alanında ...
Euro Service Türkiye Ülke Müdürü Deniz Çokcoş Sezer: ''Araç Ne Kadar Yeni, Emisyon Sınıfı Ne Kadar Yüksekse Otoyollarda O Kadar Az Para Ödenecek''
Kamyonum Dergisi olarak lojistik sektöründen farklı isimler ve markalar ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyonumtreylerbusKamyonkamyoncudikkatlkwtürkiyeşoför