Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
NEKO
21 Eylül 2022 Çarşamba - 16:09

OKT Trailer Genel Müdürü Hakan Maraş, 'OKT Trailer’de İnovasyonun ve Gelişimin Yansımaları Önümüzdeki Dönemde de Devam Edecek'

Almanya Hannover’de gerçekleştirilen ticari araç fuarı IAA Transportation 2022’de OKT Trailer, "Geleceğin Treyler Modeli" olarak adlandırdığı yeni nesil tanker modelini sektörün beğenisine sundu. IAA Transportation’da Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan, OKT Trailer’e, geleceğin treyler modeline ve sektöre dair sorularını OKT Trailer Genel Müdürü  Hakan Maraş ve OKT Trailer Satış ve Pazarlama Müdürü Murat Bakırcı’ya yöneltti.

OKT Trailer Genel Müdürü Hakan Maraş,  OKT Trailer’de İnovasyonun ve Gelişimin Yansımaları Önümüzdeki Dönemde de Devam Edecek

OKT Trailer Genel Müdürü  Hakan Maraş,

“TÜRKİYE’DE TREYLER SEKTÖRÜNE ÖNCÜLÜK ETMEYE VE BİR VİZYON ORTAYA KOYMAYA ÇALIŞIYORUZ

OKT Trailer Satış ve Pazarlama Müdürü Murat Bakırcı

“MÜŞTERİLERİMİZE CEVAP VEREBİLİRLİK VE ÜRÜN GELİŞTİRİLEBİLİRLİĞİ NOKTASINDA AVRUPA’DAKİ ÜRETİCİLERDEN DAHA HIZLI AKSİYON ALIYORUZ”

OKT Trailer Satış ve Pazarlama Müdürü Murat Bakırcı; “2023 İnovasyon 3.’lük Ödülünü Kazandık”

OKT Trailer olarak sekizinci kez Hannover IAA Transportation Fuarında Türkiye’yi, ürünlerini ve Türkiye’nin araç üstü ekipman ve treyler sanayi sektöründe gelişmişliğini global pazarda göstermenin keyfini yaşadıklarını aktararak sözlerine başlayan OKT Trailer Satış ve Pazarlama Müdürü Murat Bakırcı, özellikle bu yılın kendileri için daha anlamlı olduğunu vurgulayarak;  “Fuarın konsept araç kategorisinde 2023 İnovasyon 3.’lük ödülünü kazandık. OKT Trailer her seferinde başarılarının üzerine biraz daha ekleyerek sürdürülebilirliğe yönelik bakış açısı ile beraber ülkemizin bu yarışta yer aldığını ve çok iyi yerlere geldiğini, geleceğini gösteriyor. Bu da bizim için bir gurur.” diyor.

OKT Trailer Genel Müdürü  Hakan Maraş; “Bir Sonraki Versiyonun Elektrikli Sistemlere Entegre Edilmesi ve Çekici ile Senkronize Olması Konusuna Önem Vereceğiz”

Geçtiğimiz dönemde Ar-Ge merkezleri ile beraber kalifiye iş gücü anlamında mühendislerle çalıştıklarını, bu anlamda OKT’nin sektöre bir rol model oluşturduğunu vurgulayan OKT Trailer Genel Müdürü  Hakan Maraş, yapmış oldukları mühendislik formasyon kursları ile yetiştirdikleri mühendisleri ile Ar-Ge birimindeki çalışmalarının karşılığını ürünlerinde aldıklarına dikkat çekiyor. Fuarda konsept ödülünü almalarının ve özellikle de OKT’nin bu anlamda Türkiye’de ilk marka olmasının önemine dikkat çeken Maraş, “ İnovasyonu, çerçevenin biraz daha dışından bakmak olarak görüyoruz. Özellikle gıda tankerlerinde veya treyler ürünlerinde ortaya konulmuş belli standartlar ve kabul görmüş bir dış endüstriyel tasarım var. Biz farklı bir bakış açısı ile bakıyoruz, çünkü gelecekte likit gıda dediğimiz ürünler taşınmaya devam edecek ve gıda taşımacılığı sona ermeyecek. Bu noktada da farklı bir bakış açısı orta koymak istedik. Buradan yola çıktık ve bu konuyu içselleştirdik. Treyler sektörünün gelmiş olduğu noktada elektrikli araçlarla birlikte sistemlerin entegrasyonu konusu devreye giriyor. Birçok rejenerasyon ile ilgili olarak elektrikli araçlardaki uygulamalar fuarlarda görülmeye başlıyor. Biz de bu aracın bir sonraki versiyonunun elektrikli sistemlere entegre edilmesi ve öndeki çekici ile senkronize olması konusuna önem vereceğiz.” değerlendirmesinde bulunuyor.

Gelişen teknolojiye uygun olarak sanayi 4.0 uygulamaları ile birtakım çalışmaları olacağından da söz eden Maraş, akıllı treyler uygulamaları, component denilen ve aracın üzerine takılabilir ürünleri de özellikle aplikasyonlarla ya da manuel kullanımlar ile sistemler üzerine entegre edilmesi için ön hazırlıklar yaptıklarını belirtiyor.  Maraş sözlerini; “Bununla ilgili de yapmış olduğumuz tasarımlar ve pek çok noktada çıkarttığımız ürünler var. İnovasyon bizim için bu noktada öne çıkıyor. İnovasyondaki gelişmeler OKT nezdinde farklılaşacak, özellikle önümüzdeki süreçte endüstriyel tasarımların elektrikli araçlara uygulanmasının sisteme entegrasyonu anlamında bir hedefimiz var. Aslında bu doğrultuda çalışıyoruz ve karşılığını da böyle fuarlarda alıyoruz.” diyerek sürdürüyor.

Murat Bakırcı; “Müşteri Odaklı Hizmet Veriyoruz”

“Avrupa’nın Alışıla Gelmiş Kalıplarının Dışına Çıkıyoruz”

Şu an 48 ülkeye aktif olarak hizmet verdiklerini belirten Murat Bakırcı, özellikle OKT Trailer’in odaklanmış olduğu pazarın Avrupa’nın merkezi olduğunu ifade ediyor.  İngiltere’den Almanya’ya, Fransa’dan İskandinav ülkelerine kadar birçok ülkede aktif olarak OKT ürünlerinin bulunduğunu vurgulayan Bakırcı şöyle konuşuyor; “Burada tek bir ürün ya da tek bir modele yönelik değil, müşteri odaklı yani ihtiyaçları ve beklentileri aynı model üzerinde farklılaştırabilen bir yapı ile hizmet veriyoruz. Müşterilerimizden aldığımız dönüşlerimiz ile çok başarılı işlere imza atıyoruz. Avrupa’ya yönelik ürünlerde, özellikle de Avrupalı üreticiler ile iş birliği yapma ya da proje geliştirme noktasında çok farklı beklenti ve istekler var. Sürdürülebilir bir bakış açısı ile bu iş birliklerine de önem veriyoruz ve önümüzdeki dönemlerde birlikte çok güzel işlere imza atacağız. Şu an Avrupa ile aynı adımları atıyoruz ve hatta cevap verebilirlik veya ürün geliştirilebilirliği noktasında Avrupa’daki üreticilerden daha hızlı aksiyon alıyoruz. Çünkü Avrupa’daki kalıplaşmış bakış açılarına nazaran son kullanıcının gerek mühendislik gerekse uygulamalar anlamında beklentilerini doğru cevaplıyoruz. Ürünü üretip gönderiyor ve deneme başarılarını gördükten sonra da filo teslimatları sürecine geçiyoruz. Hatta ürün geliştirme noktasında Avrupa’nın alışıla gelmiş kalıplarının biraz daha dışına çıkarak bu yenilikleri şu an sunabiliyoruz.”

Hakan Maraş; “Bulunduğumuz Pazarlarda Hem Ülke Mevzuatlarına Hem de Oradaki Müşteri Standartlarına Göre Cevap Veriyoruz”

“Şu An Odaklandığımız Noktalar İçerisinde Endüstriyel Tasarım Yer Alıyor”

OKT olarak pazarda gösterdikleri performansın nitelikli olmasının önemli olduğunu belirten Maraş, bir treylerin kilogram başına birim maliyeti değerine satılabilmesinin çok daha ön planda  olduğunu ve pazarda bu noktada yer bulmaya çalıştıklarını belirtiyor.  Özellikle artan maliyetler, ham madde veya işçilik konusunda Avrupa’nın gelmiş olduğu tıkanık nedeni ile özel projeler ya da geçmişteki müşteri siparişlerinde adedin düşük olmasından çıkarılabilecek fırsatlar olduğunu aktaran Maraş, “Bir üretici buna bir anda cevap verebilecek noktaya gelemez; çünkü bu bir yol ve bunun için de kurum hafızası ve tecrübe birikimi gerekli. Mottomuz, Avrupa ile aynı seviyedeki kaliteyi daha ölçülebilir ve mantıklı fiyatlarla sunmak. Bu noktada yakaladığımız açık kapıları özellikle değerlendirmeye çalışıyoruz. Sürdürülebilir pazarlarda nitelikli işleri devam ettirebilmek bizim için çok kritik. Bulunduğumuz pazarlarda hem ülke mevzuatlarına hem de oradaki müşteri standartlarına göre cevap vermeye çalışıyoruz. Örneğin, İskandinav pazarı ya da Avrupa’nın içinde farklı regülasyonların uygulandığı Hollanda pazarı gibi pazarlar var. Bu pazarlarda sadece bir araç satışından ziyade sürdürülebilir geri bildirim ile projelerin devam etmesini sağlıyoruz. İnovasyonun ve gelişimin yansımaları önümüzdeki dönemde de devam edecek. Şu an odaklandığımız noktalar içerisinde endüstriyel tasarım yer alıyor ve bu araçlarda öne çıkıyor.” diyor.

Hakan Maraş; “Türkiye’de Treyler Sektörüne Öncülük Etmeye ve Bir Vizyon Ortaya Koymaya Çalıyoruz

Yeni teknolojilerin uygulanması ve yeni çözüm noktaları sunma konularının Avrupa ile paralel bir şekilde ilerlediğinin altını çizen Maraş, bunların uygulanabilirliğinin Türkiye’deki üreticilerde görüldüğünü aktarıyor. Sürdürülebilir olmanın önemli olduğundan söz eden Maraş son olarak şunları aktarıyor; “Biz sekizinci kez bu fuara katılıyoruz, ancak önemli olan katılmak değil, her bir adımda sürdürülebilir olmayak. Biz de fuara her katılışımızda örneğin; araç sayımızı çoğalttık ya da marka değerimizi yükselttik. Bu anlamda Türkiye’de treyler sektörüne öncülük etmeye ve bir vizyon ortaya koymaya çalıyoruz. Derneğimizdeki treyler üreticileri de bu anlamda destek veriyor ve fuarda da Türkiye’den ciddi bir üretici katılımı var. Bu anlamda önümüzdeki yıllarda da umarım katılımlar artmaya devam eder.”

 

 
Iveco Asya Bölgesi Direktörü Koray Kurşunoğlu; ''eDAILY İle Müşterilerimizin Daha Fazla Verimlilik Sağlayacakları Bir Çözüm Ürettik''
 
Prometeon, Accurıde ve Karsan İş Birlikleriyle 2022 IAA Taşımacılık Fuarı’nda
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
AYK Lojistik Firma Yetkilisi Samed Aydoğan, Sene Sonuna Kadar Filomuzu 200 Adede Tamamlayacağız!
Yaklaşık 15 yıl önce, yapı kimyasalları üreten şirketlerinde kendi malzemelerini ...
Ben Demiştim!
Demeyi sevmem! Ama işte durum ortada! Yok demiryollarını geliştiriyoruz, ...
Şahinkoç, "Lojistik Sektörüne Temkinli ve Emin Adımlarla Barlas Damgası Vuruluyor"
Kamyonum Dergisi olarak Kayseri merkezli Barlas Trans’ın Ankara şubesine ...
 
Und İcra Kurulu Başkanı Alper Özel; "Amacımız İtalya Geçiş Belgelerini 50-60 Bine Çıkarmak, KUKK Yapmak"
UND İcra Kurulu Başkanı Alper Özel bu sayımızda Kamyonum Dergisi Genel ...
Takoindir ve Tacholiz Kurucusu Caner Sayan; "Amacımız; Adil Denetim Ve Adil Rekabet Ortamının Sağlanması"
Kamyonum Dergisi olarak bu sayımızda Takoindir ve Tacholiz kurucusu, bilgisayar ...
Dijital Takograftaki Son Teknolojik Gelişmeler...
Automechanika Istanbul 2019'da, Türkiye'nin ilk yerli takograf üreticisi ...
 
''CNG VE LNG DESTEKLENMEYE MUHTAÇ''
Petroleum Istanbul 2019'da, Türkiye'nin tamamen yerli tek CNG dönüşüm ...
'Türkiye'nin CNG'ye İhtiyacı Var'
Petroleum Istanbul 2019'da Naturelgaz Operasyon & İş Geliştirme Direktörü ...
''Sadece Var Olma Hedefi Olan Bir Sektör Haline Gelmek Gerçekten Üzücü''
Avrupa ülkelerine taşımacılık yapan firmaların durumunu görüşmek üzere ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
türkiyetruck haberler fahrersondakikanewsşoförlkwsrc