Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
21 Eylül 2022 Çarşamba - 14:09

Iveco Asya Bölgesi Direktörü Koray Kurşunoğlu; ''eDAILY İle Müşterilerimizin Daha Fazla Verimlilik Sağlayacakları Bir Çözüm Ürettik''

IVECO, IAA 2022’de ‘sıfır salınım’ yolunda sürdürülebilir ve kapsamlı ürünlerini sergilerken Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan, Iveco Asya Bölgesi Direktörü Koray Kurşunoğlu ile sergiledikleri araçlar, sundukları imkanlar ve gelecek öngörüleri üzerine bir söyleşi gerçekleştirdi. Iveco tarafında birçok yeniliğin bulunduğunu ifade eden Kurşunoğlu Kamyonum Dergisi okuyucuları için yeni araçlarını ve hizmetlerini anlattı.

Iveco Asya Bölgesi Direktörü Koray Kurşunoğlu;  eDAILY İle Müşterilerimizin Daha Fazla Verimlilik Sağlayacakları Bir Çözüm Ürettik

“eDAILY ile Müşterilerimizin Daha Fazla Verimlilik Sağlayacakları Bir Çözüm Ürettik”

“Iveco Tarafında Oldukça Fazla Yenilik Var”

Fuarda tanıttıkları ve ‘oyunu değiştiren araç’ olarak tanıtımı yapılan Yeni eDAILY ile ilgili konuşmasına başlayan Kurşunoğlu; “Bu aracımız için en önemli yeniliğimiz diyebiliriz; tamamen elektrikli motorlardan gücünü alan bu aracımız bildiğimiz DAILY’nin elektrikli kardeşi. Yeni eDAILY ile hem yük hem yolcu taşımacılığında müşterilerimizin görevlerini gerçekleştirirken daha fazla verimlilik sağlayacakları bir çözüm ürettik.” diyor. Aynı şekilde stantlarında Nikola’nın Avrupa versiyonu Nikola Tre tanıtımı yaptıklarından da bahseden Kurşunoğlu araçların hem pilli elektrikli araç (BEV) hem de yakıt hücreli araç (FCEV) olarak sunulduğundan bahsederken, ayrıca Iveco’nun karbonsuzlaşma yolundaki bir diğer ortağı Hyundai Motor Company ile ortaklaşa geliştirdiği eDAILY FCEV’nin çalışır durumdaki prototipinin de lansmanı yapılan araçlardan olduğuna değiniyor. Aynı şekilde otonom araç çözümleri ve finansal hizmet çözümlerinin de sunulduğundan bahseden Kurşunoğlu tüm bu gelişmeleri “Dolayısıyla Iveco tarafında oldukça fazla yenilik var diyebiliriz” sözleriyle ifade ediyor.

“Alternatifli Çalışmalara Yönelmek Daha Doğru”

“Nikola’da ve DAILY’de Hem Yakıt Hücreli Hem De Pilli Elektrikli Araç Alternatiflerini Görmek Mümkün”

eDAILY’nin müşterilerine sundukları bütün avantajlarla beraber şehir içi misyonlarda öncelikli geçiş sebebi olacağını ifade eden Kurşunoğlu şöyle devam ediyor; “Geçmişe baktığımızda akışı görmek mümkün. Ancak tabi ki üretici ve müşterilerin istekleri kadar devletin destek ve teşvikleri de oldukça önemli oluyor. Biz ne yaparsak yapalım devletimizin de önayak olup desteklemesi gerekiyor. Desteklenmediği sürece hayata geçiş süreci biraz daha uzun sürüyor.” ve ekliyor “Ancak tabi ki tek bir seçim yapıp bütün enerjimizi örneğin elektrikli araçlar için ortaya koymaktan ziyade alternatifli çalışmalara gitmek daha doğru. Sürekli değişen dengeler de düşünüldüğünde markalar için bu gerekiyor. Bu safhada Nikola’da olsun, DAILY’de olsun hem yakıt hücreli hem de pilli elektrikli araç alternatiflerini görmek mümkün. Yakıt hücreli Daily önümüzdeki dönemin programına alınmış durumda. Sektöre göre kimin, neye ihtiyacı varsa bu doğrultuda sektörümüze sunmaya çalışacağız, şu an önceliğimiz bu.”

“Elektriği Ne Derece Temiz Üretebildiğimiz de Önemli”

Elektrikli araçların çoğalmasıyla beraber elektrik üretimi artacağından bahseden Kurşunoğlu; “Şu anki teknolojik aletlerimize baktığımız zaman bile sürekli olarak ihtiyacın artığını görmek mümkün. Evet, taşımacılık sektörünün karbon salınımına katkısı çok fazla ve o dengelenmeye çalışıyor. Ancak tabi ki bu elektrik üretilirken ne derece temiz üretebildiğimiz de oldukça önemli.”

“Elektrikli Araç Altyapısı Yavaş Yavaş Artmakta”

Elektrikli araçlar konusunda altyapıda gelişmeler olduğundan bahseden Kurşunoğlu devam ediyor; “Örneğin hidrojen anlamında Türkiye’de bu altyapı şu an için sıfır. Ancak elektrikli araç altyapısının yavaş yavaş artmakta olduğunu gözlemliyoruz. Bu tabi ki arz/talep meselesi; araç sayıları artıkça şarj istasyonları da artacak. Yıllar öncesinde benzin veya dizel bile dengeli bir şekilde istasyonlarda bulunmazken şu an için durumun ne derece değiştiğine hepimiz şahitlik ediyoruz. Elektrikli araçlarda da paralel şekilde istasyonlarının artacağını düşünüyoruz.”

“2023 Yılında Birkaç Modelimizi Türkiye’ye Getirip, Müşterilerimizin Araçlarımızı Tanımalarını Sağlayacağız”

2023 yılının birinci çeyreğinde fuarda sergiledikleri araçlardan en azından iki-üç modeli Türkiye’ye getirmeyi planladıklarından bahseden Kurşunoğlu; “Müşterilerimizin de bu araçlarımızı daha yakından tanımalarını sağlayacağız. Bu da bizim için önemli geri bildirimler alma imkanı sağlayacak, böylelikle doğru araçları konfigüre edebileceğiz. Doğru zaman geldiğinde biz de bu araçları Türkiye’ye sunmak adına hazır olmak istiyoruz. DAILY şu an zaten müşterilerin takdir ve beğenisini toplayan bir model. 3,5 ton şaside de eDAILY’nin panelvanda bize iyi bir alternatif olma şansı vereceğine inanıyoruz.” diyor.

“Büyük Resme Baktığımız Zaman Herkes Büyük Faydalar Sağlayacak”

Önemli olanın toplam sahip olma maliyeti olduğundan bahseden Kurşunoğlu; “Her şey kağıt üzerinde tam bir artı gibi gözükmese de büyük resme baktığımız zaman herkesin bundan büyük faydalar sağlayacağını söyleyebiliriz. Çevreci, son teknoloji ürünlerimizde toplam sahip olma maliyeti de kullanıcılara avantaj sağlıyor. Bu avantajların devlet tarafından sağlanabilecek destek ve teşvikler ile daha da artacağını düşünüyorum.” şeklinde konuşuyor.

 

 
NGL Filosunu Yeni Iveco S-Way Çekicilerle Güçlendiriyor
 
OKT Trailer Genel Müdürü Hakan Maraş, 'OKT Trailer’de İnovasyonun ve Gelişimin Yansımaları Önümüzdeki Dönemde de Devam Edecek'
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı Serhan Turfan; "300 Kilometre Menzilli, Yüzde 100 Elektrikli Araçlarımızı 2024 Yılında Bütün Dünyada Satıyor Olacağız"
“2030 Yılında Avrupa’ya Satılacak Araçların Yüzde 50’si Sıfır Emisyon ...
Mars Logistics İcra Kurulu Üyesi ve Demiryolu Genel Müdür Yardımcısı Erdin Erengül, "Türkiye’de Demiryolu Taşımacılığının İstenilen Seviyeye Gelmesi İçin Altyapının Düzeltilmesi Gerekiyor"
1989 yılında karayolu taşımacılığı üzerine kurulmuş bir şirket olan Mars ...
UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Ayşem Ulusoy, "Demiryolları Yatırımlarında Kapsamlı Olarak Teşvikler Verilmeli ve Hızlı Büyüme Sağlanmalı"
Lojistik sektörünün temsilcilerinden Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik ...
 
UND İcra Kurulu Başkanı Alper Özel, "Orta Asya İçin En Önemli Gelişmelerden Biri Türkmenistan Sınır Kapılarının Açılması Oldu"
UND İcra Kurulu Başkanı Alper Özel bu sayımızda Kamyonum Dergisi Genel ...
Witerna İş Geliştirme Yöneticisi Volkan Öztürk,"Ülkemiz Pazarında Trendleri Takip Eden Değil, Trendleri Belirleyen Bir Firmayız"
Ford Trucks tavsiyeli üstyapı üreticisi olan Witerna’ya, ürünlerine ve ...
İSBAK Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Bülent Alabaş, "İsbak, Ulaşım Sektöründe Önemli Bir Teknoloji Tedarikçisi"
1986’da kurulan, 36 yıldır teknolojiye yatırım yapan ve İstanbul Büyükşehir ...
 
IVECO Ürün Müdürü Emre İlkbahar, Türkiye’de Full Elektrikli Araçlarımızdan Sıklıkla Göreceğiz
Busworld Türkiye 2022 Fuarında ziyaret ettiğimiz IVECO standında; e-WAY, ...
Mumcuoğlu Global Lojistik Kurucusu Levent Mumcuoğlu; 'Doğru Zamanda Doğru Bir Yatırım'
Kamyonum Dergisi’nde bu ayki konuğumuz, 1988 yılında başladığı çalışma ...
Anadolu Isuzu Satış Direktörü Yusuf Teoman, "OTOMATİK ŞANZIMANLI 35 VE 37 KİŞİLİK GRAND TORO’YU TÜRKİYE’NİN KULLANIMINA SUNDUK"
BUSWORLD Anadolu Isuzu’nun standında, Ticari Fonksiyonlar Grup Direktörü ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
sondakikatreylerfahrerbusKamyonkamyonumdikkatlkwtürkiye