2014 Stevie Awards’ın “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” kategorisinde ödül kazanan, Shell & Turcas’ın müşteri memnuniyetini ön planda tutma alanındaki başarısı bir kez daha tescillendi. Şirketin başarısının arkasında müşteri odaklılık ilkesiyle uyguladığı projeler, yaratıcı ve hızlı çözüm anlayışı ve kaliteli bir satış sonrası destek hizmeti yatıyor. Shell & Turcas’ın kendi müşterilerine uyguladığı anketle tespit ettiği “Müşteri Memnuniyet Endeksi” 2010’dan bu yana adım adım gelişme gösterdi ve 2013’ün sonunda 10 üzerinden 8,5 memnuniyet notuna ulaştı. Bu yüksek oranla birlikte 2013 yılı içinde gerçekleştirilen 48 farklı projeyle de Shell grubu içerisinde en iyi başarı sağlayan 5 ülkeden biri oldu.
Shell & Turcas Müşteri Hizmetleri birimi 60 kişilik ekibiyle Shell’in Türkiye’deki Perakende ve Ticari Akaryakıtlar, Ticari Filo, Madeni Yağ, Denizcilik ve Havacılık iş kollarının 12 bin müşterisine ve ayrıca 1,5 milyon bireysel müşteriye hizmet veriyor. Birim, hızlı çağrı/e-posta cevap verme, minimum çağrı kaybı ve etkin şikayet yönetimiyle müşterilerine kaliteli bir hizmet sunuyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |