Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
18 Aralık 2021 Cumartesi - 10:54

"Araç Sıkıntısı ve Navlun Fiyatlarının Yükselişi Karayolunu Çıkmaza Sokuyor"

Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda Mitlog Kurucu Ortağı Cem Güler, Mitlog Kurucu Ortağı Burhan Karaca ve Mitlog Balkanlar Karayolu Taşımacılığı Grup Müdürü Özcan Süleymanovski ile merkezi İstanbul olan ve denizyolu ağırlıklı çalışan Mitlog firmasına ve sektörün yaşadığı sorunlara  dair konuşuyoruz..

 Araç Sıkıntısı ve Navlun Fiyatlarının Yükselişi Karayolunu Çıkmaza Sokuyor

 

Mitlog Kurucu Ortağı Cem Güler,

“ARAÇ SIKINTISI VE NAVLUN FİYATLARININ YÜKSELİŞİ KARAYOLUNU ÇIKMAZA SOKUYOR”

Mitlog Kurucu Ortağı Burhan Karaca,

“MÜŞTERİLERİMİZ MİTLOG İLE BERABER HER ZAMAN BİR ADIM ÖNDE OLUYOR”

Mitlog Balkanlar Karayolu Taşımacılığı Grup Müdürü Özcan Süleymanovski,

“YETERSİZ BİR BELGE HACMİ VE İLETİŞİM KOPUKLUĞU MEVCUT”

 

Mitlog Kurucu Ortağı Cem Güler, “Karayolu Servisi de Sunmaktayız”

“Denizyolu ağırlıklı çalışan firmamız ile merkezi İstanbul olmak üzere, İzmir ve Amerika’daki şubelerimizle sektöre hizmet vermekteyiz. Amerika kıtasında ciddi bir rolde olan Mitlog, denizyolunda Türkiye limanlarından dünyanın tüm limanlarına bütün servisleri sağlamakta.  Tüm armatörlerimizle kontratlı çalışmaktayız. Aynı zamanda Balkanlarda yürüttüğümüz haftalık parsiyel ve komple çıkışlarla karayolu servisi de sunmaktayız.”

“Araç Sıkıntısı ve Navlun Fiyatlarının Yükselişi Karayolunu Çıkmaza Sokuyor”

“Avrupa’da ihracat kısmında ciddi bir sıkıntı yaşanmaya başlandı. Araç sıkıntısı ve navlun fiyatlarının yükselişi gibi sorunlar karayolunu çıkmaza sokuyor. Biz ise denizyolunda teslim tarihi daha uzun süreli olmakla birlikte navlun fiyatı çok daha uygun hizmetler sunuyoruz. Handikapları olduğu kadar avantajları da olan sektörümüzde, özellikle deniz aşırı yerlerde ekipman garantisini rahatlıkla sağlayabileceğimiz şekilde organizasyonların tamamının içerisinde yer alıyoruz.”

“Sektörün En Büyük Sorunu Ekipman Yetersizliği”

“Şu an sektörün en büyük sorunu ekipman yetersizliği. Piyasada yaşanılan ekipman yetersizliği sorununda armatörlerin de bazı firmaların önüne çıkması, yer garantisi vermemesi gibi sorunlar müşterileri oldukça zor durumda bırakıyor. Ancak denizyolu tarafında Amerika nezdinde yerimizin olması bu sorunları aşmamızı sağlıyor.”

Mitlog Kurucu Ortağı Burhan Karaca, “Müşterilerimize Kendi Bünyelerindeki Bir Lojistik Departmanı Gibi Hizmet Veriyoruz”

“Müşterilerimize denizyolunda özellikle Amerika Birleşik Devletleri’nde hem kontratlı özel rakamlarımızla daha rekabetçi navlunlar sağlıyoruz, hem de şu an tüm dünyanın içerisinde bulunduğu ekipman ve yer krizinde kontratlarımız sayesinde öncelik tanıyoruz. Müşterilerimiz bizimle beraber ihracat ürünlerini hem daha uygun fiyatlarla hem de yer ve ekipman garantisiyle Amerika’daki alıcılarına ulaştırabiliyorlar. Müşterilerimiz Mitlog ile beraber her zaman bir adım önde oluyor. Biz müşterilerimize kendi bünyelerindeki bir lojistik departmanı gibi hizmet veriyoruz.”

Mitlog Balkanlar Karayolu Taşımacılığı Grup Müdürü Özcan Süleymanovski, “Son İki Aydır Balkanlarda Ciddi Bir Sıkıntı Yaşanıyor”

“Karayolunda ağırlıklı olarak Balkan ülkelerine Sırp plakalı 27 özmal aracımızla hizmet vermekteyiz. Verdiğimiz bu hizmet hacmimizin yüzde 20’sini kapsıyor. Karayollarında Ulaştırma Bakanlığının tanımış olduğu yıllık belge kontenjanı tükendiği için son iki aydır Balkanlarda ciddi bir sıkıntı yaşanıyor. Bizim 15 aracımız Sırbistan’da dinlenme durumunda. Belge olmadığı için yük alamıyoruz, araçlarımız da Türkiye’ye gelemiyor. Dağıtılan belgeler yetersiz kalıyor.”

“Yetersiz Bir Belge Hacmi ve İletişim Kopukluğu Mevcut”

“Türk plakalı araçların teşvik edildiği söyleniyor; ancak zaten şu anda piyasada Türk plakalı araçlar yetersiz kalıyor. Türkiye’nin her geçen gün artan ihracat hacmini göz önüne alırsak yaşanan sorunlarda hem Balkan ülkeleri hem de Türkiye iş birliği içerisinde olmalı diye düşünüyoruz. Yetersiz bir belge hacmi ve iletişim kopukluğu mevcut.”

“Türkiye’ye Çalışmadıkları Halde Türk Belgesi Dağıtılıyor”

“Balkan ülkelerinde belgelerin dağılımı da adil değil. Şu anda birçok Sırp uluslararası nakliye firmasına, Türkiye’ye çalışmadıkları halde Türk belgesi dağıtılıyor. Bu belgeleri kullanmayan firmalar da hem bunları karaborsa olarak son yıllara kadar saklıyor hem de zaten yetersiz gelen belgelerdeki eksikliği artırıyor.”

 

 

 

 

 
Karaismailoğlu, "Yerköy-Kayseri Hızlı Tren Demiryolu Projesi’nin İhalesini Bu Ay İçinde Sonuçlandırıyoruz"
 
Ege Yurt Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Volkan Özdemir, "Sektörümüzün Bütün Paydaşlarına Fayda Sağlayacak Sistemler Üzerinde Çalışıyoruz"
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı Serhan Turfan, "Ağır Ticari Araçlar İçinde İlk Olarak Yollarda Elektrikli Kamyonları Göreceğiz"
Teknolojinin gelişimine paralel olarak hız kazanan ve yeşil taşıma yönünde ...
Borusan Lojistik Genel Müdürü Serdar Erçal, Türkiye’de Yük Verenler ve Taşıyanlar İçin Kendimizi Lojistik Sektörünün Dijital Öncüsü Olarak Görüyoruz
Uluslararası lojistik firmalarını, yenilikçi çalışmalarını ve sektöre ...
Sektör Şoförlere Serbest Dolaşım Hakkı İstiyor
Uluslararası taşımalar dosyamız kapsamında sektörü dinlemeye devam ediyoruz. ...
 
İstanbul Üniversitesi Ulaştırma Fakültesinden Geleceğin Lojistikçilerine Tam Destek
UND’nin Geleceğin Lojistik Uzmanları Sertifika Programı’nı birlikte yürüttüğü ...
Şenel Global Lojistik Genel Müdürü Mehmet Çinar, Demiryolları Mali Açıdan Çok Daha Avantajlı
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda söyleşi gerçekleştirdiğimiz ...
Ford Trucks Lojistik Sektörüne ve Gençlere Destek Oluyor
İstanbul Üniversitesi ve Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) Genç ...
 
UND Genç Lojistikçileri Geleceğe Hazırlıyor
Ülkemizin ilk ve tek Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, İstanbul Üniversitesi ...
Frigian Kurucu Ortağı Seyfi Arıcı, "Dijitalleşme Bir Korkulu Rüya Değil"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda Kamyonum Dergisi Haber ...
İmsan Group Yönetim Kurulu Başkanı ve UND Yönetim Kurulu Üyesi Kerem İmrak, "Vize Sorunu Rekabette Gücümüzü Azaltıyor"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda bir diğer konuğumuz ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
busnewstreylerlkwkamyoncufahrersondakikaşoför haberler