Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
3 Aralık 2021 Cuma - 14:23

Frigian Kurucu Ortağı Seyfi Arıcı, "Dijitalleşme Bir Korkulu Rüya Değil"

Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda Kamyonum Dergisi Haber Müdürü Öykü İmset Frigian Kurucu Ortağı Seyfi Arıcı ve Frigian Kurucu Ortağı-CTO Turaj Farsi ile Frigian’ı ve lojistik sektöründe dijitalleşmeyi konuşuyor. Detaylar haberimizde..

Frigian Kurucu Ortağı Seyfi Arıcı,  Dijitalleşme Bir Korkulu Rüya Değil

Frigian Kurucu Ortağı-CTO Turaj Farsi,

“HERKES İÇİN SUNACAĞIMIZ BİR ÇÖZÜMÜMÜZ MEVCUT”

“Biz lojistik firmalarının dijital dönüşüm süreçlerini yapıyoruz. Hazırlamış olduğumuz platformda teklif aşamasından arşiv aşamasına kadar bütün süreçlerini takip edebilecekleri ve yönetebilecekleri bir platform sunuyoruz. Burada operasyonlarını ve dokümanlarını yönetebiliyorlar. Ayrıca arşivlemelerini, muhasebe uygulamalarını yapabiliyorlar. Yapay zeka destekli algoritmalar kullanıyoruz; analizler yapıyoruz ve bu yapmış olduğumuz analizlerin neticesinde firmalara geri bildirimler veriyoruz. Firmalar bu geri bildirimleriyle nasıl şekillenmeleri gerektiğine kendileri karar veriyor. Her firmanın datası kendisine özel olmakla beraber aşağı yukarı bütün firmalar için aynı altyapıyı sunuyoruz. O yüzden insanların dijitalleşmenin maliyeti konusunda endişeleri var. Nasıl yapabileceklerini bilmiyorlar. Burada bir korku var. Biz onlara daha ölçeklenebilir bir maliyetle nasıl bir formata dönmeleri gerektiği, nasıl daha başarılı olacakları ve nasıl hayatta kalacakları konusunda altyapı sunuyoruz.”

“İnternet Bağlantısı ve Elektriğin Olduğu Her Yerde İşlerine Kolayca Erişebiliyorlar”

“Pandemi evden çalışmayı gerektirdi. Birçok sıkıntı ortaya çıktı, bağlantılarda sorun yaşandı. Biz bunu ortadan kaldırıyoruz. Çünkü bulut tabanlı olduğumuz için internet bağlantısı ve elektriğin olduğu her yerde işlerine kolayca erişebiliyorlar. Ama tabii siz eriştiniz ama başkaları da erişebilir. Bu riski de gözden kaçırmamak lazım . O yüzden katmanlı bir güvenlik yaptık. Eğer siz ya da size tanımlanmış olan ön tanımlı ip adresinizin alanının dışına çıkıyorsanız veya yeni bir tarayıcıyla sisteme giriş yapıyorsanız e-postanıza göndermiş olduğumuz kullanıcı kodunu girdikten sonra güvenli tarayıcıya aktarılıyorsunuz. Bu da tabii ki firmaların uzak ofislerde verimli ve bir ekip olarak çalışabilmelerini sağlıyor. Sahadakilerden veriler anlık olarak geliyor. Deponuza bir mal geldiğinde depodaki arkadaş resmini çektiği zaman merkezdeki kişi bunu gerçek zamanlı olarak görebiliyor. Sahadaki şoförünüz bir malı aracına alıp statüsünü çevirdiği zaman internet üzerindeki bütün dünya da, siz de malın bu araçta olduğunu biliyor. Şoförümüz malın statüsünü değiştirdiği zaman alıcısı, başka bir ülkedeki malın alıcısı araçtaki malı görebilecek halde. Firmalara hız kazandırıyoruz.”

“Küçük Firmaların Pazara Girebilmesi İçin Onlara Çok Güzel Ortamlar Hazırlıyoruz”

“Yeni başlayanlar için paketimiz 45 dolar; 4 kullanıcıya kadar da kullanabiliyorlar. 4 kullanıcın üzerine çıktıklarında veya daha fazla kullanıcıları varsa o zaman kullanıcı fiyatımız aylık 17 dolardan başlıyor. Bu bir firma için büyük bir maliyet değil; yeni başlayanlar için de herhangi büyük bir sabit yatırımları yok. Yani herhangi bir ek maliyetle karşılaşmıyorlar. Fark yaratacak olan piyasadaki büyük firmalar değil küçük firmalardır. Küçük firmaların pazara girebilmesi için onlara çok güzel ortamlar hazırlıyoruz. Aylık sadece 45 dolar vererek herhangi başka bir sabit yatırım yapmadan uçtan uca süreçlerini yönetebilecekleri, üstelik bulutta yönetebilecekleri bir platforma sahip oluyorlar.”

“Aslında Personelin Daha Verimli Çalışmasını Sağlıyoruz”

“Biz veriye dayalı algoritmalarla ölçümler yapıyoruz. Firma için endeks bile oluşturuyoruz. Yani ne iş yaptığınız, kaç dosya yaptığınız, kaç müşteriniz var? Karlılığınız nedir? Gibi verilere bakarak firmaya endeks oluşturuyoruz. Firmaların elini güçlendiriyoruz. Şu an entegrasyon konusunda da farklı farklı hizmetler çıkıyor ve insanlar birer kalem olarak baktığımızda bunlarda sıkıntı yaşıyor. Bizim sistemimizde ise bu arkadan halloluyor ve son kullanıcı hiçbir şey anlamadan her şey hazır oluyor. Biz aslında personelin daha verimli çalışmasını sağlıyoruz. Sistem oluşabilecek hataların da önüne geçiyor. Problem olarak görünen şeyler bizim sistemimizde uçup gidiyor. Bu sistemle Türkiye’de ilkiz.”

“Zaman Kaybı Olmayacak”

“İlerleyen zamanlarda kullanıcı platformunun etrafında kullanıcı firmalarının birbirleriyle iş birliği imkanını sunmasını da getireceğiz. Sistem içerisinde veri alışverişi yapabilecekler. Bunlar anlık olarak yapılabildiği için herhangi bir zaman kaybı da olmayacak. Bu tip şeylerin rekabette önümüzü açacak şeyler olacağını düşünüyorum.”

“Lokal Çözümler Yaparak Kendini Gösterme Çabasını Doğru Bulmuyorum”

“Dünyada lojistik sektöründe bu konuyla ilgili önemli çalışmalar var. Hollanda’da dünyanın önde gelen 6-7 armatörünün kurmuş olduğu standartları belirlemek açısından DCSA diye bir dernek var. Türkiye’deki armatörlerin buraya hiçbir temsilci vermemesini çok üzücü buluyorum. Çünkü standartlar belirleniyor ve maksimum bir, iki sene içerisinde bu standartları uygulamak durumunda kalacağız. Bugün oyuncu olmak ve buraya zaman harcamak şansı varken buradan lokal bazı çözümler yaparak kendini gösterme çabasını doğru bulmuyorum. İnşallah bundan vazgeçerler; çünkü dijitalleşme başladı ve devam edecek. Biz payımızı ülke olarak da, firma olarak da alacağız; bundan hiçbir endişem yok. Ancak daha fazla var olmanın yollarını bulmalıyız.”

“Lojistik Aslında Global Bir Kavram”

“Sistemimiz de sadece Türkiye için değil, dünyada yer alan tüm kullanıcıların ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde diğer dillerle desteklenen bir platform. Lojistik aslında global bir kavram. Lokal olduğumuz kısımlar var; ancak bazı standartlar dünyanın her yerinde aynı. Yük A noktasından B noktasına hareket ediyor. A noktasındaysanız buna ihracat, B noktasındaysanız buna ithalat diyorsunuz. Yükün bundan haberi var mı? Yok.”

“Herkes İçin Sunacağımız Bir Çözümümüz Mevcut”

“Son olarak dijitalleşme bir korkulu rüya değil. Bunun için çalışan bizler gibi firmalar, farklı farklı alanlar için de var. Herkes işini yaparken biz dijital tarafını onlar için çözeceğiz. Maliyetler korkacakları, ürkecekleri bir yere gitmeyecek; rahat olsunlar. Herkes için sunacağımız bir çözümümüz mevcut.”

 
Karaismailoğlu, "69 Günde Kumluca-2 Köprüsünü 2 Kat Uzunlukta Yaptık"
 
Covid-19'a Karşı Tam Aşılı Sürücülere 10 Bin Dolar İkramiye
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
İmsan Group Yönetim Kurulu Başkanı ve UND Yönetim Kurulu Üyesi Kerem İmrak, "Vize Sorunu Rekabette Gücümüzü Azaltıyor"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda bir diğer konuğumuz ...
IMS Logistics Genel Müdürü Mustafa İmrak, "Türkiye Avrupa’nın Vazgeçilmez Lojistik Merkezi Olacak"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda IRU Karayolu Nakliye ...
İskenderun Teknik Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Birol Erkan, "Fayda Maliyet Analizi Yapıldığında Bu Meslek Cazip Gelmiyor"
Avrupa’da gündem olan ve ülkemizde de sektörün sıkça telaffuz etmeye başladığı ...
 
Yerli Ecotorq Motor ve Ecotorq Şanzımanın Mükemmel Uyumunu Sürüşlerle Test Ettik
Türkiye’nin ilk ve tek yerli şanzımanı Ecotorq şanzıman gerçekleştirilen ...
UND İcra Kurulu Başkanı Alper Özel, "Türkiye’nin Transitte Yaşadığı Darboğazı Fırsatçılığa Çevirmeye Çalışıyorlar"
Sektörün gündeminde yer alan önemli konuları sektör temsilcisi UND ile ...
Yılnak Akdeniz Bölge Satış Müdürü Murat Göksun, "Avrupa’da Yaşanan Şoför Krizi Bizim İçin Bir Fırsat Olabilir"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda Yılnak Akdeniz Bölge ...
 
Soğuk Zincir Finansal Kiralama Destek Programına Sektörün Bakışı..
KOSGEB’in sebze ve meyve zayiatını azaltmak üzere soğuk zincir faaliyeti ...
Destan Ağır Taşımacılık ve Lojistik Filo Yöneticisi Mustafa Yaldız, "Avrupa’dan Asya’ya Giden Taşımaların Pek Çoğunu Türk Plakalı Araçlar Gerçekleştiriyor"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nın ilk gün konuklarından ...
Galata Taşımacılık CEO&Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Vittorio Zagaia, 'Biz Aslında Türkiye’yi Taşıyoruz'
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda bir diğer konuğumuz ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
sondakikatürkiyeşoför haberler lkwnewsbuskamyoncufahrer