Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
18 Aralık 2021 Cumartesi - 11:38

Ege Yurt Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Volkan Özdemir, "Sektörümüzün Bütün Paydaşlarına Fayda Sağlayacak Sistemler Üzerinde Çalışıyoruz"

Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda söyleşi gerçekleştirdiğimiz bir diğer firma Ege Yurt Lojistik oluyor. Ege Yurt Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Volkan Özdemir ile lojistik  sektörüne, sorunlarına, Ege Yurt Lojistik’e ve dijital yük platformları YÜKSİS’e dair konuşuyoruz. Detaylar haberimizde..

Ege Yurt Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Volkan Özdemir,  Sektörümüzün Bütün Paydaşlarına Fayda Sağlayacak Sistemler Üzerinde Çalışıyoruz

 

“ŞOFÖR OLMAZSA TAŞIMACILIK OLMAZ”

“Ege Yurt 1972 yılında kurulmuş bir aile şirketi. Şu anki Yönetim Kurulu 2003 yılında bayrağı devralıyor. Şirketimizi dört kardeş yönetiyoruz. Türkiye’nin 7 bölgesinde şubesi bulunan; 450 özmal ve 7 bin 500 sözleşmeli  araçla taşımacılık sektöründe faaliyet gösteren bir lojistik, danışmanlık ve teknoloji firmasıyız. Yetki belgelerimizde kayıtlı araç sayısı olarak şu anda Türkiye’nin en büyük araç filosuna sahip lojistik firmasıyız.”

“Dijital Yük Platformu YÜKSİS”

“Dijital nakliye pazarı ve temassız taşımacılık olarak isimlendirilen YÜKSİS, yük verenler için 81 ilden araç temini sağlarken, nakliyeciler için de 81 ilden yük ve iş olanağı sağlıyor. Sadece taşımacılığın yoğunlaştığı alanlar değil, Türkiye’nin 81 ilinde rahatlıkla araç temin edebileceğimiz bir dijital yük platformu.”

“8 Bin Üyeyle Hizmet Veren Dijital Bir Yük Platformuyuz”

“Yüksis’in içerisindeki  8 bin kayıtlı aracın tamamı Ege Yurt Lojistik’in yetki belgesine kayıtlı. Bizi diğer dijital yük pazar yerlerinden ayıran en büyük özellik de içerisindeki bütün araçların resmi işletmeciliğinin Egeyurt Lojistik’e ait olması. Yani kendi araçlarımız için bir dijital yük platformu yaptık. Bizi Türkiye’nin en büyük kamyoncu ailesi olarak görebilirsiniz. İçerisinde 8 bin üyeyle hizmet veren dijital bir yük platformuyuz.”

“Vadeli Ödeme Kolaylığımız, Yük Sigortası Desteğimiz Var”

“Yük verenler her şeyden önce tek merkezden yönetilen bir araç filosuyla çalışma imkanı buluyor. 8 bin aracın işletmeciliği Ege Yurt Lojistik’e ait. İstenildiği takdirde tek bir faturayla 8 bin araca nakliye işi yaptırılabiliyor. Bunun yanı sıra canlı konum takibimiz var. Yük verenler yük verdiği araçlarımızın canlı konumlarını görebiliyor. Vadeli ödeme kolaylığımız, yük sigortası desteğimiz var. Bu ve bunun gibi fırsatlar sunuyoruz.”

“Taşınan Bütün Yükler Sigortayla Teminat Altına Alınmıştır”

“Yük alanlara bir taban fiyat avantajı sağlıyoruz. Aynı zamanda Ege Yurt sistemine dahil olan bütün üyelerimiz gerçek kamyonculardan oluşuyor. İlk girişte kalın güvenlik duvarlarımız var. Ege Yurt yetki belgesine kayıtlı üyelerin Türkiye’deki bütün yük verenlerde önceliği var. Çünkü yük verenler artık çok iyi biliyorlar ki; eğer araç Ege Yurt yetki belgesine kayıtlıysa bu aracın bütün resmi yeterlilikleri ve araç yeterlilikleri tamdır. En önemlisi bu araç sigortalıdır. Taşınan bütün yükler sigortayla teminat altına alınmıştır.”

“Şoför Olmazsa Taşımacılık Olmaz”

“Taşımacılık ekosisteminin ana unsuru şoförlerdir. Şoför olmazsa taşımacılık olmaz. Lojistik olmazsa da hayat olmaz. Hayatın her yerinde lojstik her zaman var olmuştur ve var olacaktır. Taşımacılık ekosistemi dünyada olduğu gibi ülkemizde de özellikle pandemi sonrasında çok zor günler geçirmekte. Bu ekosistemin en önemli unsuru olan sürücülerin hakettiği saygıyı görmesi öncelikli konumuz. Hakkedilen saygı bu ekosistem içerisinde yer alan sürücü sayısının artırılmasına ve mevcut sürücülerin ekosistem içerisinde yer almasını sağlayacaktır. Bunun içerisinde biz de Ege Yurt olarak sürücü ve kamyoncu esnafının yanında yer alarak ekosistemin zarar görmesini önlemeye odaklandık. İstedik ki kamyoncu esnafı ve sürücülerimiz en iyi bildikleri işi yapsınlar ve geriye kalan işlerini biz onlar adına yürütelim. Akıllarında yük bulma, taşımacılık tahsilatı, maliyet hesabı, evrak takibi, resmi kurumlarla ilişkilerin eksiksiz ve sağlıklı yürütülmesi gibi sorumluluklar ve kaygılar olmasın. Süreçleri onlar için kolaylaştıralım ve onlar işine odaklansınlar istedik. Yeni bir çağın doğuşunu karşılarken iş yapış modelimizi de değiştirerek dijital altyapımızı oluşturduk. Bunu da tüm kamyoncu, tırcı esnafımızın ve yük verenlerimizin hizmetine sunduk. Sektörümüzün bütün paydaşlarına fayda sağlayacak sistemler üzerinde çalışıyoruz.”

“Üyelerimiz Mobil Uygulamamız Üzerinden Girerek Yük Bildirimlerini Yapabiliyor”

“Ege Yurt teknoloji firması olarak U-ETDS için uzun yıllar süren bir altyapı hazırlığımız oldu. Şu anda sistemimiz aktif bir şekilde çalışıyor. Üyelerimiz mobil uygulamamız üzerinden girerek Türkiye’nin neresinde olursa olsunlar, hiçbir ücret ödemeden yük bildirimlerini yapabiliyorlar. Bu mobil uygulama üzerinden yaptıkları yük bildirimleri anında Ulaştırma Bakanlığının ekranına düşüyor ve bu sayede sistemimize kayıtlı 8 bin araç hiçbir zorluk yaşamadan yük bildirimini yapıyor. Bunların kullanımı için youtube kanalımızda videolar ve görseller hazırladık. İnternet sitemizde nasıl kullanılacağıyla ilgili sıkça sorulan sorular bölümümüz var. Şu anda üyelerimizin büyük bir bölümü yük bildirimini yapıyor. 1 Ocak’ta da bu sistem uygulanmaya başlandığında hiçbir zorluk yaşamadan başarabileceğimize inanıyoruz. Yük verenler ve yük alanlar arasında bir köprü görevini görürken, yük taşıyanların hakkını savunma önceliğiyle yük verenlerin de doğru araca ve doğru navluna doğru zamanda ulaşmasını sağlamaya çalışıyoruz.”

“Karbon Salınımını Azaltarak Yeşil Lojistiğe Önemli Oranda Katkı Sunuyoruz”

“Ege Yurt olarak sadece lojistiğe değil; doğa ve tüm insanlığa katkı sunabilecek bir çözümümüz var. Karbon salınımını azaltarak yeşil lojistiğe önemli oranda katkı sunuyoruz. 2022 yılı sonu hedefimiz 530 bin adetlik sefer gerçekleştirmek. Hedefimize emin adınlarla ilerliyoruz. Dijital nakliye pazarı sayesinde yaptığımız araştırmalar ve bilimsel çalışmalar gösteriyor ki yüksüz mesafe katediş ortalamaları sefer başına 100 km.  Bir nakliyeci yükünü boşalttıktan sonra diğer bir yüke ulaşmak için nakliye garajına geliyor ve tekrar fabrikaya gidiyor. Ortalaması yüz kilometrelik bir boş yol katetmiş oluyor. Bu 100 km’lik yolun ekosisteme yılda ortalama 15 milyon 900 bin litrelik akaryakıt katkısı oluyor. Bunun karşılığında ise 105 milyon TL gibi bir ekonomik indirim oluyor.”

“Şoföre Verilen Değerin ve Önemin Daha da Ön Plana Çıkmasını İstiyoruz”

“Jeopolitik konumu gereği Türkiye’yi lojistik sektörü anlamında güzel günler beklediğine inanıyoruz. Ülke ekonomisinde de turizm sektöründen sonraki gelen sektör oluyor. Sektörümüz ilerlerken şoföre verilen değerin ve önemin daha da ön plana çıkmasını istiyoruz. Bizler de Ege Yurt olarak kamyonculuk mesleğinden geldiğimiz için kamyoncu ve tırcı esnafının hakettiği değerleri görmeleri adına farkındalık oluşturup bütün yük veren firmaları da ısrarla bu konuya katkı vermeye davet ediyoruz.”   

 

 
"Araç Sıkıntısı ve Navlun Fiyatlarının Yükselişi Karayolunu Çıkmaza Sokuyor"
 
Karsan’dan Almanya’nın Weilheim Şehrine 5 Adet e-ATAK Otobüs
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
"Araç Sıkıntısı ve Navlun Fiyatlarının Yükselişi Karayolunu Çıkmaza Sokuyor"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda Mitlog Kurucu Ortağı ...
Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı Serhan Turfan, "Ağır Ticari Araçlar İçinde İlk Olarak Yollarda Elektrikli Kamyonları Göreceğiz"
Teknolojinin gelişimine paralel olarak hız kazanan ve yeşil taşıma yönünde ...
Borusan Lojistik Genel Müdürü Serdar Erçal, Türkiye’de Yük Verenler ve Taşıyanlar İçin Kendimizi Lojistik Sektörünün Dijital Öncüsü Olarak Görüyoruz
Uluslararası lojistik firmalarını, yenilikçi çalışmalarını ve sektöre ...
 
Sektör Şoförlere Serbest Dolaşım Hakkı İstiyor
Uluslararası taşımalar dosyamız kapsamında sektörü dinlemeye devam ediyoruz. ...
İstanbul Üniversitesi Ulaştırma Fakültesinden Geleceğin Lojistikçilerine Tam Destek
UND’nin Geleceğin Lojistik Uzmanları Sertifika Programı’nı birlikte yürüttüğü ...
Şenel Global Lojistik Genel Müdürü Mehmet Çinar, Demiryolları Mali Açıdan Çok Daha Avantajlı
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda söyleşi gerçekleştirdiğimiz ...
 
Ford Trucks Lojistik Sektörüne ve Gençlere Destek Oluyor
İstanbul Üniversitesi ve Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) Genç ...
UND Genç Lojistikçileri Geleceğe Hazırlıyor
Ülkemizin ilk ve tek Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, İstanbul Üniversitesi ...
Frigian Kurucu Ortağı Seyfi Arıcı, "Dijitalleşme Bir Korkulu Rüya Değil"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda Kamyonum Dergisi Haber ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Vize İçin Çözüm Önerileri
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
fahrerlkwsondakikatürkiyebustrucknewskamyoncuKamyon