Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
24 Aralık 2009 Perşembe - 00:00

ANKARA LPG Yakıt Masrafınızı Düşürdü

Şoförlere Müjde Ankara LPG bir ilke imza atarak şoförlerin en önemli gider kalemi olan yakıtın tasarruf formülünü buldu. Diesel Magnum adı verilen sistem motorda büyük değişikliklere ihtiyaç duymaksızın tatmin edici miktarda para kazancı, şoförün yorgunluğunu azaltıcı...

ANKARA LPG Yakıt Masrafınızı Düşürdü

 

Önce şirket….

 

LPG montajı alanında 1997 yılından bu yana faaliyet gösteriyoruz. Benzinli araçlar ile taksilere LPG dönüşümü yapıyoruz.

Sektörün bir takım sıkıntıları ve arayışlarını gördükçe çeşitli araştırmalar yaptık. Sektördeki anormal büyüme bizi bu yola itti. Önceleri TSE’nin onay verdiği firma sayısı 20 iken, şimdi 150 civarında, dolayısıyla bu pasta artık kimseye yetmiyor. Türkiye’de her sektörde önce bir canlanma, sonra ise bir durağanlık söz konusu oluyor. İnanılmaz tuhaf bir arz-talep dengesi var. Dizellere LPG uygulaması dünyada bile çok yeni bir uygulama. Almanya, ABD ve Avusturya bu konuda çeşitli araştırmalar yapıyor; onlardaki uygulamaları araştırdık ve neler yaptığını öğrendik. Aşağı yukarı bir yıldır bu konu ile ilgili araştırma yapıyoruz. Kara taşımacılığı Türkiye’de çok yaygın. Kara taşımacılığında yakıtlardan alınan verginin çok yüksek olmasından kaynaklı bütün kesimlerin ortak sıkıntısı yakıtın pahalı olması. Tabi işin çevre boyutu da var. Belediye otobüsünden çıkan simsiyah dumanlar, atmosferin ısınması; bunların hepsi enerji sektörünün alanına giriyor.

Almanya ve Kanada’da montaj yaptırdığı takdirde kamyon başına 2000 dolar destek veriliyor. Bunun sebebi egzozdan çıkan atığı düşürmesi ve çevreyi koruması. Biz bunu araştırdık ve Amerika’dan bir distribütörlük aldık; adı Diesel Magnum. Türkiye’de de kullanılmaya başlandı; İngiltere’den gelen bir cihazımız var; bunun TSE’den onayı çıktı. Tırlara ve kamyonlara montaj yapıyoruz ve ruhsata da işlenebiliyor; resmileşti ve biz bunu duyurmak istiyoruz.

Ar-ge konusunda Avustralya, Amerika ve İngiltere’den destek aldık. Onlarla birlikte yapıyoruz; bize çok yabancı bir konuydu. Onların geliştirmiş olduğu teknolojiyle bu çalışmalarımızı yaptık.

Sistemin kişiye sağlayacağı faydalar….

Bu sistem çevreye faydasından başlarsak; egzozun arkasından çıkan siyah duman partiküllerini yok ediyor. Kısaca normal bir LPG takılıyor. Bir tırda % 80 oranında araç mazot yakıyor; bizim taktığımız sistemde mazotun içine % 20 katkı yapıyor; birlikte yanıyorlar. Bu, mazotun kuvvetlenmesini ve yanmasını iyi seviyeye getirmesini sağlıyor. Motor yağının ömrü uzuyor. Aracın çekişi bir vites artıyor. Tır şoförlerinde rampalarda ve yokuş çıkarken oldukça fayda sağlıyor. Teknik olarak % 25 gibi bir tasarruf sağlıyor. Bugün ayda 10 milyarlık mazot tüketen bir kamyonun % 25’lik tasarrufla masrafı 7,5 milyara düşecek.

Bu sistemi Türkiye genelinde 50 kişi kullanıyor. Bayilerimiz aracılığıyla bize ulaşıyorlar. Henüz çok yeni bir sistem olduğu için aracıma zarar verir mi, ücreti pahalı mıdır? gibi soru işaretleri oluşuyor.

Kullananlar diyor ki; “Aman benim cihazıma dokunma” emin olun ayarlarını bile ellettirmiyorlar. Taktığımız cihazlar iki yıl garantili. Teknik olarak motora garanti vermek mümkün değil. Taktığımız cihazın motora zarar vermediği üniversite raporlarıyla da belgelendi.

 

 

Bu cihazın içerisinde iki adet filtre var; bu filtre gazı süzüyor. Bu filtrelerin zaman zaman değiştirilmesi gerekiyor. Bu filtreler altı aydan altı aya değiştirilirse gelen yakıt daha temiz gelecek. Diyelim ki, aracı kaza yaptı; ondan söküp başka araca taktırabilir; aracını sattığında da çıkartabilir.

 

 

 

 

 

Sorusu olan müşteriler cihazı kullananları referans gösteriyoruz. Yeni bir sistem olduğu için insanlar ikna olmak istiyorlar.

Türkiye’deki otogaz bayilerinden maddi yönden ve mevcut imkânları elverişli olanlara bayilikler vereceğiz. Yedi bölge bayiliğimiz var şu anda.

Cihazın bir günlük bir montaj süresi var. Ancak test edilmesi yüklü ve boş haldeyken üç ve dört test aşamasından geçiriyoruz verim sonuçlarını birlikte alıyoruz. Her model dizele uyumlu olduğunu da özellikle belirteyim.

 
Bu Araç? Deneyende Kalır!
 
Sahte Muayeneye Dikkat!!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Bu Araç? Deneyende Kalır!
Isuzu "Hodri Meydan" Diyor * En iyi bagaj hacmi * En iyi koltuk ...
Hedef Satışları Arttırmak
Hastalya Otomotiv A.Ş Denizli Şubesi Kamyon Satış Danışmanı Enis Barbaros ...
Lojistik Üsleri Kamu Destekliyor
Ankara Kazan mevkiinde Türkiye’nin ilk lojistik üssünün ...
 
ULAŞTIRMADA 100 ÖNEMLİ PROJE
27 Eylül- 1 Ekim tarihleri arasında Haliç Kongre Merkezinde ...
Takograf Konusunda Sektör Elinden Geleni Yapmaya Hazır
Takograf konusu takograf üreten firmaların kafasını kurcalamaya ...
Kamyonum Dergisi Nakliyecilere Trabzon?dan Seslendi
Bölgesel Bilgilendirme Toplantıları’na son nokta ...
 
?Bu Sektör Herkese Lazım?
Trabzon’un en önde gelen uluslararası taşıma firmalarından ...
2010 Yılında Türkiye Karayoluyla Uluslararası Taşımalarda Bir Önceki Yıldan Daha İyi Günler Görecek..!
Belgelerinizi Temkinli Kullanın! Baş döndürücü hızla ...
Ankara Lojistik Üssü Gün Sayarken Otoban Bağlantısına da Kavuşuyor
Kamunun Desteğini Arkalarına Aldılar Türkiye’nin ilk modern ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
newsşoförkamyonculkwsondakikabusKamyondikkatfahrer