Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
24 Aralık 2009 Perşembe - 00:00

Bu Araç? Deneyende Kalır!

Isuzu "Hodri Meydan" Diyor * En iyi bagaj hacmi * En iyi koltuk arası diz mesafesi * En geniş koridor * En az yakan araç

Bu Araç? Deneyende Kalır!

 

 

Karayolu taşımacılığının nabzını tutan, sektörün beklentilerini en iyi bilen ve şoförün diline tercüman olan Kamyonum Dergisi birbirinden farklı model araçlarla yaptığı test sürüşleriyle aracını yenilemek isteyenlere de yol göstermeye devam ediyor.

NOVO serisi içerisinde 155 beygirlik motoruyla standart donanımlı NOVO’yu seçmeyi düşünüyorsanız bizimle beraber özelliklerini daha yakından tanımaya hazır olun.

190 beygirlik motoru, geliştirilmiş opsiyonuyla, estetik görünümlü NOVO LÜX ya da tüm özelliklerine havalı süspansiyon ve disk frenleri ilave edilmiş NOVO ULTRA’yı seçecekseniz biraz daha dişinizi sıkmanız gerekecek; çünkü araç yakında piyasaya sunulacak.

ISUZU Neziroğlu bayisindeyiz. Şoförümüz Necdet Dilek 33 yıllık şoförlük deneyimi ile bize eşlik ediyor. Hüseyin Beyin odasında, aracımızın test sürüşüne hazırlanmasını bekliyoruz. Çok kısa bir süre önce piyasaya çıkan servis aracımız çok tutulmaya başlamış bile… Hem şoförün, hem de yolcunun beklentilerine cevap verdiği için “hodri meydan” sloganıyla çıkan ISUZU NOVO “en iyi okul taşıtı benim” diyenlere meydan okuyor.

Daha önce hiç ISUZU marka araç kullanmayan Necdet şoförün ISUZU’nun dışında tüm markalarla ilgili bir deneyimi ve izlenimi var. Bakalım ISUZU izlenimi nasıl olacak? Necdet şoför kontağı çevirip, gaza bastı… Artık söz onda…

Ve ilk izlenim… “Aracımızın görünümü güzel”

İlk öneri… “Görüş alanının yüksekliği biraz daha az olabilirdi.”

 

 

 

“Koltuklar geniş ve görünümü estetik”

Yol devam ettikçe Necdet şoför araca iyice alışıyor ve sohbetimiz de giderek koyulaşıyor; “Dijital göstergeli klimamız var. Böylece sıcaklığı görüp ayarlama imkanımız söz konusu. Frenimiz kuru havalı. İlave bir kurutucu var; özellikle kışın, soğuk havalarda frenlemenin daha iyi olmasını sağlar. Bir nevi karlı ve buzlu havalarda güvenli bir sürüş sağlar. Aracımızda takografımız mevcut. Koltuklar geniş ve görünümü estetik. Sigorta kutusunun yeri ideal; çünkü şoför rahatlıkla ulaşmalı.”

“Aracımızın manevra kabiliyeti çok güzel”

Sözlerine şöyle devam ediyor Necdet şoför; “Aynalarımız ısıtmalı değil; içeriden hem ısısı, hem de kendisi ayarlanmıyor. Frenimiz diskli değil; kampanalı. Aracımızın manevra kabiliyeti çok güzel. Yumuşak, esnek bir araç; özellikle dönüşlerde çok rahat, kullanımı kolay.”

Tabi önerilerini sıralamadan da geçemiyor; “Motoru arka tarafa alınsa daha iyi olur. Motor arkaya alınırsa aracın çekişi rahatlar, motor sesi daha az duyulur”

Bir şoför araçtan ne bekler? diyerek aracımızın şoförümüzün beklentilerini karşılayıp karşılamadığını anlamaya çalışıyoruz; “Aracın kalkışı, duruşu, çekişi şoför için çok önemli. Bunlar olduğu sürece yakıtın maliyeti de azalır. Bu aracımız bir servis şoförünün beklentilerini karşılayacak nitelikte tasarlanmış.”

“Aracımıza alışmaya başladık; alıştıkça bağımlılık yapacak gibi”

Şoförümüzün tabiriyle aracımız rampalarda çok başarılı bir sınav veriyor. Bu memnuniyetle Necdet şoför ekliyor; “Ben bu araçla hiç dinlenmeden 400 km yol alırım. Aracımıza alışmaya başladık; alıştıkça bağımlılık yapacak gibi. Aracımız gerçekten güzel. Şoförün rahatlığı düşünülmüş.”

Yılların verdiği ustalıkla şoförümüzün gözünden hiçbir şeyin kaçmadığını görüyoruz; “Klima çalışırken bazı araçların devri düşerken; bu araçta klimanın çalışması devri etkilemiyor. Özellikle klima çalışırken rampada devrin düşmesi aracı zorlar; ancak bu araçta o yok.” diyor.

Beğeniler art arda gelmeye devam ediyor; “Freni yumuşak; rahat. Aracımızın bagajları servis aracı olarak uygun ve yeterli. Uzun yol da kullanılırsa küçük kalır. Hırsızlık olaylarına karşın güvenlik açısından stepne içeri alınmış.”

Beğenilerin yanı sıra küçük eleştirilerde bulunmayı da ihmal etmiyor Necdet şoför; “ Vites araları kısa; vites geçişleri birbirine çok yakın. Bir de dingiller 10’ar cm uzayıp, makas yerine süspansiyon konulması aracın kontrollü olmasını arttırabilirdi biraz daha. Araç birden dalıyor ve hakimiyetiniz biraz tehlikeye giriyor.”

“Bu araçla yolcu olarak da uzun yol giderim. Kasislerde sarsmıyor.”

Aracımızı yolda durdurup Necdet şoförden biraz da yolcu gözüyle aracı değerlendirmesini istiyoruz; servis şoförlüğü yapan Necdet bey bu konuda da deneyimli… Ne de olsa aracına yüzlerce insan binmiş; “Koltuklar güzel, koltuk araları geniş, yolcular için tasarlanmış ışıklandırma, okuma lambaları estetik ve kullanışlı. İç aydınlatması güzel. Tüm koltuklarımızda yolcular için emniyet kemeri var. Koridor genişliği ideal. Makaslı araçlarda yolcular için maalesef sarsılma olayı oluyor. Ama aşırı bir sarsılıp, zıplama yok. Koridor havalandırmamız elle açılıyor. Bu araçla yolcu olarak da uzun yol giderim. Kasislerde sarsmıyor.”

Yolcu Necdet beyin bir de küçük önerisi var; “Yolcular için koltuk arkalarında bardaklık bölümü yok; yeni çıkan servis araçlarında genelde oluyor.”

“Aracımız 90 km sabit hızda yapılan testlerde 100 km’de 16,96 litre yakıyor”

 

 

 

NOVO lux ve NOVO ultra yakında müşterileriyle buluşacak müjdesini de alıyoruz.

“ISUZU 7 metrelik segmentlerde havalı süspansiyonu yapan tek marka”

Murat Küçük bizi bilgilendirmeye şöyle devam ediyor; “İki tip süspansiyon sistemi var; mekanik ve havalı süspansiyon. Bizim bu segmentteki araçlarımızda mekanik süspansiyon var. ISUZU 7 metrelik segmentlerde havalı süspansiyonu yapan tek marka; krizde böyle bir yatırım yapan marka olmanın da gururunu taşıyoruz. Aracımız bir ay gibi kısa bir sürede tutuldu. Anahtar teslim fiyatımız 125.000 TL., NOVO LUX 131.000 TL.” Murat Bey sözlerini “En iyi okul taşıtı benim diyenlere “Hodri Meydan” diyoruz.” ifadesiyle tamamlıyor.

“Ben bu araçla 1000 km giderim”

 

 

 

ARACIMIZI TEKNİK OLARAK DAHA YAKINDAN TANIYALIM…

ISUZU, 4HK1 motorunu dünyada gelişen çevreci trendler ve düşük işletim gideri ihtiyaçlarına paralel olarak dizayn edilmiş. DPD (Dizel Partikul Tutucu) sistemi egzoz gazlarında bulunan partiküllerin tutulmasını sağlıyor. Filtrede biriken kurum miktarı sınır değeri aştığında sistem, rejenerasyon denilen filtre içerisindeki kurumları yakma işlemini, otomatik olarak yapıyor.

DPD Sisteminin avantajları

  • DPD, egzoz sistemine ilave bir filtredir ve oldukça hafiftir.
  • DPD sisteminde Adblue gibi bir ilave sıvı maddesine ihtiyaç yoktur.
  • DPD sisteminin sıcağa karşı bir duyarlılığı bulunmuyor.

Standart olarak sunulan ABS ve ASR fren sistemlerinin yanı sıra yolcuların emniyeti için her koltuğa emniyet kemeri konulmuş.

NOVO’da sınırsız servis kolaylığı sağlayan DRM sayesinde, Türkiye genelindeki 123 yetkili ISUZU servisi hizmette.

Araç içi yükseklik 1940’mm ye kadar çıkartılmış; çapraz düzende yerleştirilmiş koltuk dizaynı ve artırılmış koridor genişliği ile NOVO’nun düz taban koridorunda hareket serbestisi çok yüksek. Kapının genişliği ilk basamağın binenler için rahatlığı ve seviyesi de ayrıca düşünülmüş.

Geniş görüş alanı, gerçek otobüs direksiyonu, kaptan şoförlere özel dolap, havalı şoför koltuğu ile standartların ötesinde bir araç…

Yolcular için ise 12000 kcal’lik kalorifer sistemi, dijital klima, her koltuğa özel müzik sistemi ve geniş bagaj hacmi düşünülmüş.

Aracımızı servis şoförlüğü yapan Şener Nazlıer ile de deniyoruz ve görüyoruz ki iki usta şoförümüz de aynı fikirde; “Çekişi güzel ve rahat…” Şener şoförün son sözleri ise; “Yol tutuşu mükemmel; görüş açısı iyi tasarlanmış. Araç sarsmıyor. Ben bu araçla 1000 km giderim.” oluyor.

ISUZU Bölge Satış Sorumlusu Murat Küçük yolculuğumuz boyunca bize teknik bilgi desteği sağlıyor; Murat bey, aracı beğenen şoförümüze anahtarı teslim etmeye kararlı… Biraz da aracımızı Murat Bey’den, uzman gözüyle dinleyelim; “ISUZU olarak üç tip NOVO’muz var. Bu aracımız en baz model, 155 beygirlik ISUZU motora sahip NOVO’muz. Arkadan makaslı aracımız. İkinci aracımız NOVO lüks 190 beygir; iç dizaynı biraz daha lüks olan, makaslı bir aracımız. Bu segmentteki en lüks aracımız ise NOVO ultra 190 beygirlik motor, körüklü. Şu an içinde bulunduğumuz araç servis taşımacılığında kullanılıyor. Yolcuların rahatlığı dikkate alınarak tasarlandı; en geniş diz mesafesi bu araçtadır. Sınıfının en geniş bagaj hacmine sahip. Sınıfındaki diğer araçlarda 2m3iken bundaki bagaj hacmi 4m3’dür. 27 kişinin çok rahatlıkla bagajını alabilir. Aracımızda egzoz freni var. ABS sistemi var. Aracımız 90 km sabit hızda yapılan testlerde 100 km’de 16,96 litre yakıyor. Yakıt tankımız 130 litrelik. EURO 4 normlarında aracımız dolayısıyla çevreyi kirletmiyor. DPD sistemimiz var; ekonomiklik anlamında avantajlı. Sınıfındaki en sessiz motorlardan biridir. Sony marka CD player var.”

İlk beğeni… “Koltuğumuzun esnekliği ayarlanabiliyor.”

ISUZU’nun en’leri aracı olarak piyasaya sürdüğü NOVO serisinin ilki olan en baz EURO 4 aracındayız.

 
Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım Çobanbey Demiryolu Sınır Kapısı?nı Açtı
 
ANKARA LPG Yakıt Masrafınızı Düşürdü
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Hedef Satışları Arttırmak
Hastalya Otomotiv A.Ş Denizli Şubesi Kamyon Satış Danışmanı Enis Barbaros ...
Lojistik Üsleri Kamu Destekliyor
Ankara Kazan mevkiinde Türkiye’nin ilk lojistik üssünün ...
ULAŞTIRMADA 100 ÖNEMLİ PROJE
27 Eylül- 1 Ekim tarihleri arasında Haliç Kongre Merkezinde ...
 
Takograf Konusunda Sektör Elinden Geleni Yapmaya Hazır
Takograf konusu takograf üreten firmaların kafasını kurcalamaya ...
Kamyonum Dergisi Nakliyecilere Trabzon?dan Seslendi
Bölgesel Bilgilendirme Toplantıları’na son nokta ...
?Bu Sektör Herkese Lazım?
Trabzon’un en önde gelen uluslararası taşıma firmalarından ...
 
2010 Yılında Türkiye Karayoluyla Uluslararası Taşımalarda Bir Önceki Yıldan Daha İyi Günler Görecek..!
Belgelerinizi Temkinli Kullanın! Baş döndürücü hızla ...
Ankara Lojistik Üssü Gün Sayarken Otoban Bağlantısına da Kavuşuyor
Kamunun Desteğini Arkalarına Aldılar Türkiye’nin ilk modern ...
Treyler Pazarının Güçlü İsmi TIRSAN TREYLER
Pazar Lideri Treyler firmaları içerisinde gücü ve Pazar ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
fahrernewsşoförsondakikasrclkwkamyonumtruckdikkat