Busworld’de yolcu taşımacılığı ailesinin yeni ürünü olan Grand Toro’yu tanıttıklarını belirten Teoman, aracın yoğun ilgi gördüğünü ve ön siparişler de aldıklarını aktarıyor. Otobüsü, 35 ve 37 kişilik iki seçenek ile sunduklarından söz eden Teoman, işletme maliyetleri açısından sektörün ihtiyacı olan ve hatta bagaj hacmi gibi bazı konularda müşterilerin geliştirilmesini istediği özelliklerin bu otobüste sunulduğunu belirtiyor. Teoman, “Otomatik şanzıman ile beraber bu ürünümüzü piyasaya sunduk. Çünkü artık otomatik şanzımanı bu sınıftaki otobüslerde günlük kullanımda tercih edilir hale getirmek istiyoruz. Aracımızı bazı müşterilerimize önceden test de ettirdik. Manuel viteste beğendikleri özellikler otomatik şanzımanda yoğun şehir içi şartlarda fazlasıyla sunulduğu için iyi bir dönüş aldık. Bu otomatik şanzımanlı 35 ve 37 kişilik Grand Toro’yu da Türkiye’de kullanıma sunmuş bulunuyoruz.” diyor.
“Yolcu Sayısı 35 Kişi ile Daha Yukarı Taşındı”
Personel ve turizm taşımacılığında genelde 29 kişilik otobüslerin tercih edildiğini, Grand Toro ile bu sayının 35 kişilik ile biraz daha yukarı taşınmış olduğunu aktaran Teoman, kullanıma göre ikisine de talebin devam ettiğini belirtiyor. Teoman sözlerini şöyle sürdürüyor; “Yolcu sayısı 35 olan aracımız Grand Toro ile hem personel taşımacılığı hem ihale alan firmalarda belediye taşımacılığı yapanlar, servis verenler ve turizm gibi esas kuvvetli olduğumuz segmentte yelpazeyi geniş bir şekilde tamamlamış olduk.”
“Sınıfında Şu An En İyi Bagaj Hacmine Sahip”
Bagaj hacminin turizm yapan ve belediye hizmeti veren firmaların şehir dışına yaptığı taşımalarda önemli bir yer teşkil ettiğine değinen Teoman, talepleri kolaylıkla karşılayabilen bir bagaj hacmine ulaştıklarına dikkat çekiyor. Teoman şunları aktarıyor; “Grand Toro sınıfında şu an en iyi bagaj hacmine sahip araç. Kapılar kaldırımdayken kolay açılabiliyor ve valizleri veya gerekli olan yükü yüklerken kolay ulaşılabilmesi için her iki yandan kapağımız var. Tamamen müşterilerin talepleri doğrultusunda, onlara cevap verebilecek şekilde geliştirilmiş bir ürün sunuyoruz.”
“Isuzu’nun En Güçlü Yanlarından Biri Bayi ve Servis Ağı”
Türkiye pazarının çok dinamik olduğunu da sözlerine ekleyen Teoman, son dönemlerdeki esas konunun; pazara araç yetiştirerek zamanında teslim edebilmek ve artan maliyetlerle süreçleri iyi bir şekilde yönetebilmek olduğunu belirtiyor. Midibüs pazarında nisan sonu itibariyle bir büyüme olduğunu ve bu büyümeden Anadolu Isuzu’nun da pay aldığını ifade eden Teoman, sözlerini şöyle sonlandırıyor: “Belediyelerde pandemi sonrası toplu taşımada da epey bir talep var. Onlara da cevap vermeye çalışıyoruz. Isuzu’nun en güçlü yanlarından biri bayi ve servis ağı. 98 noktada Türkiye’nin her köşesine yayılmış bir satış sonrası hizmet ağına sahibiz. Bu da kullanıcılarımıza büyük rahatlık sunuyor. İş satışla başlıyor; ancak ticari araçlarda en önemli konu müşteri memnuniyetinin satış sonrasında netleşiyor olması. Ürettiğimiz Isuzu ticari araçlar bu konuda çok başarılı. İşletme maliyetleri açısından da kullanıcısına büyük kolaylıklar sağlıyor.”
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |