2012'de durgun global ekonomik koşullarla birlikte Euro bölgesindeki finansal krize rağmen, Hankook Lastikleri büyük ölçüde firmanın ultra yüksek performans (UHP) lastiklerinin satış performansında keskin artışa ve birinci sınıf bir üretici olarak gelişmiş marka değerine bağlı olan global bir satış rekoruna imza atmıştır.
Hankook’un UHP lastiklerine olan talep önceki yıla göre %30.2'lik sağlıklı bir büyüme gösteren global satış performasıyla kendini kanıtlayarak hızlı yükselişine devam etmiştir. Özellikle, UHP gelişmekte olan pazarlardaki - Rusya ve Latin Amerika dahil - lastik satışları büyümenin başını çekmiş, önceki yıla oranla %86.5 artış elde etmiştir.
Aynı zamanda, birinci sınıf otomobil üreticileriyle büyüyen ortaklıkların altını çizdiği orijinal donanım (OE) tedarik portföyünün genişlemesi firmanın satış rekoruna önemli ölçüde katkıda bulunmuştur. BMW’nin yeni 1 ve 3 Serileri ve Lincoln MKZ'nin yanı sıra Audi, Volkswagen ve Chrysler markalarına UHP lastiklerinin fabrika çıkışlı olarak takılmasıyla Hankook’un global birinci sınıf otomobil üreticileriyle OE tedarik sözleşmeleri bir önceki yıla göre %27.6 yükselmiştir. Çin'de, yalnızca Audi ile OE donanımı sözleşmeleri %156 artış kaydederek iki katından fazlasına çıkmıştır.
UHP segmentindeki hızlanma Hankook’un gelişmiş ürün kalitesiyle birlikte son teknoloji ve güçlü AR&Ge kapasitelerini kanıtlamaktadır. Hankook Lastikleri dünyaca ünlü Alman kökenli DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) gibi Avrupa'daki belli başlı motor sporları etkinliklerinde özel lastik sponsorlukları aracılığıyla üstün kalite ve performans göstererek UHP segmentinde ün kazanmaya devam etmektedir. Bu çeşitli motor sporları için yarış lastikleri geliştirerek kazandığı birikmiş deneyimi ve teknolojik uzmanlığı, firmanın ürün kalitesinin iyileştirilmesini hızlandırarak birinci sınıf bir lastik üreticisi olarak marka değerini arttırmaktadır.
Hankook Lastikleri Başkan Yardımcısı ve CEO'su Seung Hwa Suh “Durgun ekonomik koşullara rağmen, en büyük önceliğimizi müşterilerimize tüm dünyada en yüksek lastik kalitesi ve performansını sağlamak olarak kararlı bir şekilde belirleyerek 2012'de yukarıya doğru büyüme trendimizi devam ettirebildik” dedi , ve ekledi, “Hankook'un birinci sınıf bir marka olarak konumunu güçlendirmek ve 2014'e kadar en iyi beş lastik firmasından biri olma yönünde yolumuzu tedbirli bir şekilde açmak için AR&GE ve marka değeri iyileştirmede girişken yatırımlarımızı sürdüreceğiz.”
2013'te, Hankook LAstikleri devam etmekte olan olumsuz global ekonomik durumun üstesinden otomobil pazarının genişlediği gelişen ekonomilerdeki proaktif pazarlara girerek ve değiştirme donanımı (RE) segmentinin yükseldiği gelişmiş ülkelere hızlı pazar tedariki ile gelmeyi amaçlamaktadır.