Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
18 Kasım 2021 Perşembe - 10:59

Özgü İş Geliştirme ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Müdürü Öner Aydın, ''Marmara Bölgesi’nde Teşvikler Artırılmalı''

18 ülkeden 122 firmanın katılımıyla 10-12 Kasım tarihleri arasında gerçekleşen ‘Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda Özgü Depolama ve Lojistik Hizmetleri İş Geliştirme ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Müdürü Öner Aydın ile firmaya ve sektöre yönelik gerçekleştirdiğimiz söyleşinin detayları haberimizde..

Özgü İş Geliştirme ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Müdürü Öner Aydın,  Marmara Bölgesi’nde Teşvikler Artırılmalı

Özgü Depolama ve Lojistik Hizmetleri İş Geliştirme ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Müdürü Öner Aydın, 

"Özgü;  hızlı ve etkin çözümleri ile İnsan Kaynakları (İK) alanında sektördeki en iyi hizmeti sunmak maksadıyla 2002 yılında İstanbul’da kuruldu. 2010 yılında lojistik sektörüne de dahil oldu.  Türkiye genelinde yaklaşık 400 bin metrekarelik bir alanda, 20 ilde, 7 farklı lokasyonda hizmet vermekteyiz. Çalışmalarımızı; lojistik operasyon yönetimi, katma değerli hizmetler, operasyonel insan kaynakları, teşvik ve Sgk uygulama yönetimi başlıkları altında başlıklandırabiliriz."

“Personel gücü gerektiren her sektöre hizmet veriyoruz”

"Operasyonel hizmet kaynakları altında; toplamda 3500 çalışanımızın yanı sıra, mavi yaka olarak tabir edilen iş gruplarındaki çalışanlarımızla her yıl 2953 kişiye daha istihdam sağlamaktayız. Türkiye genelinde personel gücü gerektiren her sektöre hizmet verebiliyoruz. "

“Uçtan uca hizmet veriyoruz”

"Bir diğer hizmet konumuz olan; Katma Değerli Hizmetler (VAS) olarak da adlandırılan paketleme, etiketleme, ikincil paketleme, montaj, müşteriye özel uygulama ve tüm endüstri sektörlerinde satış öncesi faaliyetler ile de müşterilerimizin maliyetlerini düşürmelerine, stok azaltmalarına ve taleple arzı daha iyi dengelemelerine destek oluyoruz. Bu alanda Türkiye’nin önde gelen Şişecam, Arçelik, Evyap gibi büyük firmalarıyla çalışıyoruz. Buna ek olarak Türkiye genelinde yaklaşık 80 bin metrekarelik bir alanda beyaz eşya işi yapıyoruz. Yani uçtan uca hizmet veriyoruz; ürünün fabrikadan alınıp tesise getirilmesi, depolanması ve ardından birinci müşteriye ulaşılmasına kadar tüm süreçlerde müşterimizin yanında oluyoruz. Hizmet kalitemiz, fiyat avantajlarımızın yanı sıra müşterilerimizin hepsine süreç ortaklarımız olarak bakmamız ve yaşanabilecek tüm aksiliklerde güçlü ekibimiz ile anında çözüm sunabilmemiz de bizi ayıran başlıca etkenlerden bazılarını oluşturuyor."

“Depolama alanları yetersiz kalıyor”

"Sektörel anlamda değerlendirdiğimizde yaşadığımız en büyük sıkıntımız; depolama alanlarının kısıtlanmış olması. Alanlar artık maalesef yetmiyor ancak maliyetlerin artmasıyla yeni tesislerin yapımı da azalınca bu sıkıntı sektöre iyice ket vuruyor. Depo fiyatları altı ay öncesine kadar yüzde 100 arttı, ancak hiçbir sektörde böyle bir kazanç yok."

“Marmara Bölgesi’nde teşvikler artırılmalı”

"Bu sorunun çözümü olarak teşviklerin artırılması gerektiğini düşünüyorum. Yeni lojistik merkezleri kurulmalı ve depolama alanları artırılmalı. Baktığımız zaman İç Anadolu’da teşviklerin biraz daha fazla olduğunu görürken Marmara Bölgesi’nde bunların yetersiz kaldığına şahit oluyoruz. Marmara Bölgesi’ne de ağırlık verilmeli. Ancak bunlar şu anda gerçekleşmediği için sektör tıkanıyor. Kendi bünyemizde 50 milyon liralık bir yatırım yaptık; ancak her gün artan fiyatlar önümüzü göremememize neden oluyor ve bu tarz kendi bünyemizde yapılan yatırımlar bizleri yoruyor."

“Her geçen gün karlılığımız düşüyor”

"Her geçen gün gelen zamlarla bizim de karlılığımız düşüyor. Müşteriyi kaybetmemek adına düşük karlarla devam eden lojistik sektörünün temsilcilerinin de sürdürülebilirliği maalesef çok az oluyor. Sürdürülebilir olmak adına ya maddi gücünüzün çok yüksek olması ya da küçülmeye gitmeniz gerekiyor. Bir diğer alternatif de müşterilerinizle görüşüp yeni bir planlama yapmak oluyor. Biz büyümeye devam ediyoruz. Müşterilerimizin her zaman süreç ortağı olarak ilerliyoruz. Aslında bir aile şirketiyiz ve müşterilerimizi de kendi ailemizden görüyoruz. Bu şekilde hizmet vermeye de devam ediyoruz ve edeceğiz."

 
Hankook, Macaristan’da Yer Alan Deposunu Genişletiyor
 
Ford Otosan Mühendislerinin Lasersonix Q Projesi Henry Ford Teknoloji Ödülü’nün Sahibi Oldu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Konteyner Krizi ve Deniz Taşımacılığındaki Artan Maliyetlere Yeni Alternatif Güzergahlar
 Lojistik sektöründeki gelişmeleri yakından takip ederek detayları ilgililerden ...
Şoför Sorunu İçin Kırmızı Alarm!
Sektörün sorunlarını ve beklentilerini yine sektörden dinlemeye ve gündemde ...
"Türk Plakalı Araçlara Uygulanan Cezai Yaptırımların Yabancı Plakalı Araçlara Uygulanmıyor Olması Rekabet Gücümüzü Azaltıyor"
Avrupa taşımaları kapsamında sektörün sorunlarını ve beklentilerini yine ...
 
Alper Kurt, Nuray Pekcan’ın Yeni Nesil Elektrikli Araçlara ve Çip Krizine Yönelik Sorularını Yanıtladı
Dünya genelinde otomotiv sektörüne etki eden ve gündemdeki yerini koruyan ...
Tansu Giz ile IVECO Nikola Elektrikli Çekici ile Çip Krizini Konuştuk
Gündemin en ilgi çeken konularından elektrikli ağır vasıtalara ilişkin ...
Sektör Vize Sorununa Çözüm İstiyor
Kamyonum Dergisi olarak her sayımızda sektörün sorunlarını yine sektörün ...
 
Suçlu Şoför mü? Denetimler Gereken Şekilde Yapılamıyor mu?
Peş peşe yaşanan ölümlü kazaların ardından akla gelen takograf ve kazaların ...
Dünya Standartlarına Uygun Frigorifik Üstyapılar
Soğuk taşıma dosyamızda tüm sektör paydaşlarına yer vermeye devam ediyoruz.  ...
Hastrailer Şirket Ortağı Hüseyin Sarı, "Tüm Ürünlerimiz TSE Standartlarına ve WVTA’ya Uygundur; Isı ve Darbelere Karşı Yüksek Mukavemetli ve Hafiftir"
Gıda ve ilaç lojistiğinde önemli bir taşıma faaliyeti olan soğuk taşıma ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Vize İçin Çözüm Önerileri
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
şofördikkatkamyonumsrcfahrertürkiyeKamyonsondakikakamyoncu