Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
4 Ekim 2024 Cuma - 13:40

Türkiye’de Yine Bir İlki Başardık; Yetkilendirilmiş Yükümlü Sertifikası ve İzinli Gönderici Yetkisi Aldık

SGS TransitNet Genel Müdürü Mine Kaya, Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan’a verdiği röportajda firmanın hizmetlerinden, yeni atılımlarına birçok konuya değindi. Yetkilendirilmiş Yükümlü Sertifikası ve İzinli Gönderici Yetkisi alarak Türkiye’de bir ilki başardıklarını duyuran Kaya, Kapitan Andreevo’da İzinli Gönderici hizmeti vermeye başladıklarını da okuyucularımız için aktardı.

Türkiye’de Yine Bir İlki Başardık; Yetkilendirilmiş Yükümlü Sertifikası ve İzinli Gönderici Yetkisi Aldık

“Hem Türkiye’de Hem Avrupa’da En Yüksek Teminata Sahip Kuruluşuz”

SGS’nin 1800’li yıllardan bu yana gözetim, denetim ve belgelendirme yaptığını sözleyerek sözlerine başlayan Kaya firmanın Türkiye hizmetlerini açıkladı; “SGS TransitNet Türkiye’de 2012’de kuruluyor ve Türkiye’nin ortak transit rejimine üye olmasıyla birlikte Türk taşımacısına teminat sağlayan ilk kuruluş oluyor. Şu anda da hem Türkiye’de hem Avrupa’da en yüksek teminata sahip kuruluşuz. Türkiye’den Avrupa’ya olan ihracat taşımalarında T1 dediğimiz transit beyanını kendi teminatımızla, son derece uygun maliyetlerle hazırlıyoruz. Bunu Avrupa’dan Türkiye’ye gelişlerde de aynı şekilde gerçekleştiriyoruz.  Bunun yanı sıra limanlara gelen malların Türkiye’deki noktalara ulaşımında da teminat sağlıyoruz. Türkiye’de yine bir ilki başardık; Yetkilendirilmiş Yükümlü Sertifikası ve İzinli Gönderici Yetkisi aldık. ‘Bu ne demek?’ derseniz; şu an İstanbul’da üç tesiste bu hizmetimizi veriyoruz. Türk taşımacısı artık gümrüklere gitmiyor, gümrüklerde uzun beklemeler ve maliyetlerle uğraşmıyor. Hangi yerden yüklediği önemli olmaksızın bizim tesisimize geliyor, kantarı ölçülüyor, kontrolleri yapılıyor, hat bildirme ve beyanı hazırlandıktan sonra bizim yeşil mührümüzü takarak sınır kapılarından öncelikli geçiş hakkına sahip olarak geçiyor. Böylelikle hem sefer hızı kazanıyor hem de paradan kazanıyor. Bizde komple bir fiyat var ve bu şu anki maliyetlerin çok altında.”

Uygun maliyetli olduklarını yenilen Kaya bunu şöyle örneklendirdi; “Örneğin; Almanya’dan yola çıkan bir firma bizim yetkimizi kullanmadığı takdirde orada mutlaka bir spedisyonla çalışmak zorunda. Bu aracılar ise x1 ihracat beyannamesi başına minimum 20-25 Euro para alıyorlar. Bir de üstüne beyan ücreti ödendiğinde maliyet 45 Euro’ya kadar çıkıyor. Bizimle gelindiği takdirde ise sadece 15 Euro ödeniyor.”

“Biz Her Taşımacıya Eşitiz”

“Biz yıllar öncesinden Avrupa’da taşımacıya bu hizmeti sağlıyoruz.” diyen Kaya devam etti; “Hatta Almanya’da 13’ten fazla Türk taşımacısının kullandığı alanlarda bizim yetkimiz tanımlı. Biz Türkiye’de de bunu yapalım istedik. Yani taşımacı teminat külfetinin altına girmesin, riskleri almasın. Onun yerine biz zaten bu hizmeti veriyoruz. Hem taşımacı rahat etsin hem de biz böyle bir hizmeti sunarak fayda sağlayalım istedik. Biz her taşımacıya eşitiz. Herhangi bir haksız rekabet durumu da bizim verdiğimiz hizmette söz konusu değil.”

“Kapitan Andreevo’da İzinli Gönderici Hizmeti Vermeye Başladık”

Kapitan Andreevo’da verdikleri hizmetlerle ilgili de bilgiler veren Kaya bunları şöyle açıkladı; “Kapitan Andreevo’da şu an öncelikli geçiş hakkı olmamakla birlikte, Türk taşımacısı Bulgaristan’a geldiğinde önce bir iç gümrüğe uğramak zorunda ve bir spedisyonla çalışmak zorunda. Bu da beklemelere ve ciddi bir maliyete sebep oluyor. Biz Kapitan Andreevo’da bize ayrılan özel bir gümrüklü Sahada İzinli Gönderici hizmeti vermeye başladık. Yani bugün Almanya’da yükleyen bir Türk aracı, hiçbir spedisyona ve iç gümrüğe uğramadan direk Kapitan Andreevo’ya geliyor, bizim alanımıza giriyor, işlemleri ve hat bildirimleri yapılıyor, özel mührünü takıyor ve sırasına giriyor. 30 gün de transit süresi var. Yani taşımacı rahat rahat yoluna devam edebiliyor.”

“Çatalca’da 7600 Metrekarelik Bir Alana Taşınıyoruz”

Hizmet alanlarını anlatarak sözlerine devam eden Kaya; “Türkiye’de Çerkezköy Ergene’de çok büyük bir tesisimiz var, şu an bir diğeri ise Hadımköy ama çok yakında Çatalca’da 7600 metrekarelik bir alana taşınıyoruz. Bunun dışında karşı tarafta da bir yer hedeflemekteyiz. Bunların yanı sıra Almanya, İngiltere, Fransa, İspanya ve Polonya’da İzinli Gönderici ve AEO yetkimiz var.” dedi.

 
Nükte Otomotiv, Nükte Trailer Markası ile de Pazarın Tanıdığı Bir Marka Haline Geldi
 
Arkas Lojistik’e 23,5 Milyon Euro’luk Kredi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Nükte Otomotiv, Nükte Trailer Markası ile de Pazarın Tanıdığı Bir Marka Haline Geldi
Nükte Trailer Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Faik Haktan Nükte; firmalarının ...
'Güvenlik, Kalite ve Özen Bizim Farkımız Olarak Özetlenebilir'
Norm Elektronik Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Tan; Kamyonum Dergisi okuyucularına ...
''Türkiye’de 250 Bine Yakın Aracın Takibini Yapıyoruz''
Verdikleri hizmetleri Kamyonum Dergisi okuyucuları için anlatan Seyir ...
 
Kısa Vadede Uluslararası Taşımacılığa Girmeyi Planlıyoruz
Murat Çay Lojistik Yönetim Kurulu Üyesi Başak Çayır firmaları ve verdikleri ...
Aralarında Tıp Mezunu da Olan 40’a Yakın Arkadaşımızı Şoför Olarak Bünyemize Kattık
Cengizhan Lojistik Genel Müdürü Yaşar Eren şirketlerini ve verdikleri ...
Hedefimiz; Daha Fazla Büyümek, Daha Çok Yurtdışı İrtibat Ofisi Açmak ve Daha Fazla Ciro Yapmak
Batı Innovative Logistics Satış Direktörü Onur Alioğulları, verdikleri ...
 
Kamyon Şoför Koltukları Nasıl Olmalı?
Kamyon şoförleri uzun saatler boyunca direksiyon başında kalarak, büyük ...
Ölümlü Kazalar Artıyor, Hız Sınırlayıcıları Neden İptal Ediliyor?
Frenteknik Şirket Sahibi Alpay Lök, Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni ...
Türkiye’de Tek, Dünyada 3. Firmayız
Sektörde 51. Yılını dolduran Şahin Tanker’i okuyucularımız için anlatan ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyon haberler fahrernewsbuslkwtreylersrctruck