Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
11 Aralık 2023 Pazartesi - 14:22

Element Lojistik İddiasını Kara Yolunda da Sürdürüyor!

İzmir’de kurulan ve 22 yıldır sektöre hizmet veren, Element Lojistik iki yıl önce yaptığı yatırımla verdiği deniz yolu ve hava yolu taşımacılığı hizmetine, kara yolunu da ekledi. Element Lojistik’i okuyucularımız için anlatan Karayolu Ülke Müdürü Yağız Hepsarıgül; özellikle 2023 yılının kendileri için yatırımlarla dolu bir yıl olduğunu ifade etti.

Element Lojistik İddiasını Kara Yolunda da Sürdürüyor!

Bu sene özmal araçlarını filolarına katan firmanın gelecek dönemde depo, antrepo gibi yatırımları da olacağının bilgisini veren Hepsarıgül, 2024 yılında yüzde 100’e yakın bir büyüme hedeflediklerini belirtti.

“İki Yıldır Kara Yolunda da Hizmet Veriyoruz”

“Her Hafta İzmir’den Almanya, Belçika, Hollanda ve Fransa’ya Parsiyel Çıkışlarımız Mevcut”

22 yıllık, İzmir merkezli Element Lojistik’i ve verdikleri hizmetleri anlatan Hepsarıgül; “Yaklaşık 20 yıldır hem deniz yolu hem hava yolunda hizmet veriyoruz. Bu iki taşımacılık modunda da acente ve network ağımızla dünyanın hemen hemen her ülkesine taşımacılık gerçekleştirebiliyoruz. Son iki yıldır verdiğimiz hizmetlere kara yolu taşımacılığını da ekledik ve bu şekilde devam ediyoruz. Türkiye genelinde 12 ofisimiz bulunuyor; İstanbul, Bursa, İzmir ve Mersin’de karayolu departmanlarımız var. Bu alanda her hafta İzmir’den Almanya, Belçika, Hollanda ve Fransa’ya düzenli olarak parsiyel çıkışlarımız mevcut. Haftalık şu an araç sayısı 10 ile 12 arasında değişiyor. Bunun yanında komple yüklemelerimiz oluyor, haftada 20-25 tıra yakın bir çıkışımız oluyor. İstanbul’dan da aynı şekilde parsiyel ve komple çıkışlarımız var. Bahsettiğim ülkeler dışındaki ülkelere de yine ayrıca servis verebiliyoruz.” ifadelerini kullandı.

“İngiltere’de Ofisimizi Açtık, Almanya’da Bir Şirket Kurduk!”

“Özmal Araçlarımızı Aldık”

Yakın zamanda yaptıkları yatırımlara da değinen Hepsarıgül; “İngiltere’de ofisimizi açtık, Almanya’da da bir şirket kurduk. Son yaptığımız yatırımlar çerçevesinde de 15 dorse ve 7 çekici alımımızı tamamladık. Yaptığımız araç yatırımında maliyeti uygun, şoförlerimize konfor sağlayacak, müşterilerimizin tercihine ve bizim müşterilerimize hizmet verdiğimiz alanlarda ihtiyaçlarımızı en iyi karşılayabilecek araçları tercih etmeye çalıştık. Dorselerimizde köklü ve yerli bir marka olan Tırsan’ı tercih ettik. Tırsan’ı tercih etmemizde gelişmiş servis ağının ve bizim yükleme kriterlerimize en uygun üretimi yapmalarının etkisi büyük oldu. Çekicide ise hizmet verdiğimiz bölgelerde servis ağı güçlü olan bir markayı tercih etmek istedik, bunun yanı sıra yakıt tüketimi ve şoförün konforu gibi birçok etkenle birleşince, tercihimizi DAF’tan yana kullandık. Bu yatırımlar kara yolunda bizim için sadece bir başlangıç, gelecek dönemde depo, antrepo gibi yatırımlarımız da olacak.” dedi.

“Tüm Yatırımlarımız Müşterilerimizin İhtiyacına Yönelik Atılan Adımlar”

“Etik Değerlerimizi Hiçbir Zaman Kaybetmiyoruz”

“Biz köklü ve müşterilerine önem veren bir firmayız.” diyerek sözlerine devam eden Hepsarıgül; “Bizim için çalışanlarımızın mutluluğu da oldukça önemli. Çalışanların mutluluğu akabinde müşteri memnuniyetini de getiriyor. Müşterilerimizin güven ve memnuniyetini kazanmak ve bunu hep sürdürmek önceliğimiz. Bahsettiğim tır yatırımları, gelecek olan depo yatırımı vs. hepsi müşteri ihtiyaçlarına yönelik atılan adımlar. Kurumsal bir şirketiz ancak müşterilerimizle hem o kurumsal yapıyı koruyabiliyor hem de yeri geldiğinde bir aile samimiyeti oluşturabiliyoruz. Etik değerlerimizi hiçbir zaman kaybetmiyoruz.” şeklinde konuştu.

“2023 Yılında Yüzde 60’ın Üzerinde Bir Büyüme Gerçekleştirdik”

“2024 Yılında Yüzde 80 ile 100 Arası Bir Büyüme Hedefliyoruz!”

Kara yolunda iki yıllık bir geçmişleri olduğu için ivmelerinin hep yukarıya doğru gittiklerini belirten Hepsarıgül sözlerini şu ifadelerle bitirdi; “2023 yılında sektör küresel sebepler, ülkemiz içerisinde değişen dengeler, ekonomik girdiler ve maliyet artışları gibi birçok sebepten darboğaza girdi. Ancak 2023 yılı genel anlamda çok iyi geçmese de bizim firmamız açısından çok iyi geçti diyebiliriz. Bu sene bir önceki seneye göre yüzde 60’ın üzerinde bir büyüme gerçekleştirdik.  2024 yılı hedefimiz ise, yüzde 80 ile 100 arası bir büyüme gerçekleştirmek. Büyümemizi bu şekilde sürdürmeyi hedefliyoruz.”

 
Schmitz Cargobull’dan KRC Global’e 10 Adet Frigofirik Treyler Teslimatı!
 
Arkas Line’ın 24 Ülke Yöneticileri İzmir’de Buluştu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Avrupa ve Asya Arasındaki Köprü İMS Lojistik ile Kuruluyor!
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda Türkiye Irak Sanayicileri ...
Supet Uluslararası Taşımacılık Firma Ortağı Serkan Başbilen; "Bursa ve Mersin Şubelerimizi Açıyoruz!"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı kapsamında, Kamyonum Dergisi ...
Seyit Usta Treyler Oto Taşıyıcı Üretiminde de Farkını Ortaya Koymaya Hazırlanıyor!
Seyit Usta Treyler Genel Müdür Yardımcısı Alp Arslan; Kamyonum Dergisi ...
 
Mavi Group Güney İtalya'da İhracat ve İthalat Sektöründe Çözüm Ortağınız!
Türk ve İtalyan firmaları arasında köprü görevi daha doğrusu tabiri caizse ...
Asya Bölgesine Çalışan Firmaların Sıkıntısı Bitmiyor!
Kamyonum Dergisi’nin bu ayki sayısında Akar Lojistik Genel Müdürü Enver ...
Tecrübe ve Gücün Bileşimi İle Boya Sektöründe Çığır Açan Marka!
Nippon Paint- Filli Boya Endüstriyel Grup Direktörü Bekir Okan Şınar Kamyonum ...
 
Türkiye’yi Baypas Eden Projede Gelecek Bize Sürprizler Getirebilir Mi?
Bu ayki sayımızda İskenderun Teknik Üniversitesi Ekonomi Bölümü Öğretim ...
Uluslararası Nakliyeciler Derneği Başkan Yardımcısı Fatih Şener; Ermenistan’ın Azerbaycan’a Bağlanması, Rusya İçin Kritik Bir Öneme Sahip
Uluslararası Nakliyeciler Derneği Başkan Yardımcısı Fatih Şener, Hindistan’da ...
MAN’ın Aslanları ile Gücünüze Güç Katın!
Kamyonum Dergisi bu ay mikrofonunu MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Kamyon ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
sondakikasrcşoförtreylerdikkat haberler türkiyetruckfahrer