Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
11 Aralık 2023 Pazartesi - 11:47

Seyit Usta Treyler Oto Taşıyıcı Üretiminde de Farkını Ortaya Koymaya Hazırlanıyor!

Seyit Usta Treyler Genel Müdür Yardımcısı Alp Arslan; Kamyonum Dergisi Haber Müdürü Öykü İmset’in sorularını yanıtladı. Geçtiğimiz sene fabrika yatırımlarını tamamladıklarını ve kapasitelerini artırdıklarını ifade eden Arslan, aynı zamanda 2024 yılında oto taşıyıcı üretimine başlayacaklarının da müjdesini verdi.

Seyit Usta Treyler Oto Taşıyıcı Üretiminde de Farkını Ortaya Koymaya Hazırlanıyor!

Arslan, genel olarak konteyner taşıyıcı üreticisi olarak tanınsalar da, 2017 yılında yeni fabrikalarına geçtiklerinden bu yana sal kasa, özel platform ürünleri, low bed tipi üretimlere de yönelmeye başladıklarının altını çizdi.

“2021 Yılında 274 Araç Satmışken, 2022 Yılında 500 Araca Çıktık”

“2024 Yılında Oto Taşıyıcı Üretimine Başlayacağız”

Seyit Usta Treyler’in bir senesini değerlendiren Arslan şunları söyledi; “Seyit Usta olarak geçen sene fabrika yatırımımızı tamamladık; üçüncü holümüzü açtık. Aynı zamanda üçüncü holümüzü bitirdikten sonra güneş enerjisi yatırımı yaptık ve çatımızı tamamen kaplattık. Şu anda kendi enerjimizi üretiyoruz. Bununla beraber kapasitemizi artırdık. 2021 yılında 274 araç satmışken, 2022 yılında 500 araca çıktık. Yani kapasitede çok ciddi bir artış oldu diyebiliriz. Bu kapasiteyi daha da artırmak üzerine çalışmalarımız bulunuyor. Şu an birçok araç üreticisi ve treyler imalatçısının da yaşadığı üzere pazarda bir daralma mevcut. Ancak biz özel ürünler ve esnek üretim yöntemlerimizle bu duruma hazırız. Yeni ürünleri üretime koymak istiyoruz. Genel olarak konteyner taşıyıcı üreticisi olarak tanınsak da, 2017 yılında yeni fabrikamıza geçtiğimizden bu yana sal kasa, özel platform ürünleri, low bed tipi üretimlere yönelmeye başladık. 2024 yılında ise çok daha farklı bir modele geçiş yaparak, oto taşıyıcı üretimine başlamayı planlıyoruz. Şu an bu doğrultuda Ar-Ge çalışmalarımıza başladık. Piyasadan da çok ciddi bir talep var.”

“Bizim Rakiplerimizden Ayrıştığımız Nokta; Ürünün Kalitesi”

 “İyi Rekabette Herkes Kazanır”

“Biz araçlarımızı üretirken hem iyi ürün kullanıyor hem de işçiliğinin iyi olmasına çok özen gösteriyoruz.” diyen Arslan şöyle devam etti; “Fiyat endeksli değiliz, kalite endeksliyiz. İyi bir hizmet verebilmek adına çok çaba harcıyoruz, müşterilerimiz de bunu fark ediyor. İyi rekabette herkes kazanır, ancak piyasada fiyat endeksli çok ürün var. Bizim onlardan ayrıştığımız nokta ise; ürünün kalitesi.”

“Yüzde 70-75 Arasında İhracat Gerçekleştiriyoruz”

“Liman Ekipmanları İhtiyacında Güney Amerika’ya Kadar Sevkiyatımız Mevcut”

Ürettikleri ürünlerin yüzde 70’ini konteyner taşıyıcı ya da konteyner liman ekipmanlarını oluşturduğunu ifade eden Arslan ihracatlarıyla ilgili olarak da; “Yüzde 70-75 arasında ihracat gerçekleştiriyoruz. Norveç, Danimarka, Belçika, İtalya, Hollanda, Rusya, Güney Kore, Afrika gibi ülkelere sürekli ihracatımız bulunuyor. Aynı zamanda liman ekipmanları ihtiyacı olduğunda ise Güney Amerika’ya kadar sevkiyatımız mevcut.” dedi.

“30’luk Tank Konteyner Taşıyıcımız Hafif Olduğu Kadar Dayanıklı”

“Paslanmaz Ekipmanlar ve Alüminyum Yürüme Yollarına Sahip”

Fuarda sergiledikleri ürünleriyle ilgili bilgi veren Arslan ilk olarak 30’luk tank konteyner taşıyıcılarını okuyucularımız için detaylandırdı; “Bu ürünümüzde paslanmaz ekipmanlar, alüminyum yürüme yolları, opsiyona bağlı olarak transfer hortumlarını saklamak için 4 adede kadar 6 metre uzunluğunda hortum kabini bulunuyor. Bu ürünümüzde 30’luk, 20’lik ve swap tanklar taşınabiliyor. Aynı ürünümüz daha kısa olarak, 20’lik ve swaptank için de mevcut. Bunlarda önemli olan; ergonomik boşaltma sistemlerinin olması, hortum kabininin içeride olması ve hafif olması. Hafif olduğu kadar dayanıklı da olması gerekiyor. Biz tüm bunları sunuyoruz. Bu ürünümüzün ihracatını; Belçika, Hollanda, İtalya ve Danimarka’ya gerçekleştirdik. Çok uzun süredir hizmet veren bu ürünümüze oldukça güveniyoruz.”   

“45’lik Konteyner Taşıyıcımız Tam Bir Performans Ürünü”

“Talep Edilirse 40’lık Taşıma Opsiyonu da Sağlanabiliyor”

Bir diğer ürünleri olan 45’lik konteyner taşıyıcılarını da anlatan Arslan; “Bu ürünümüz intermodal taşımacılıkta tercih ediliyor. Swap body ve 45’lik konteyner taşıyıcılık için üretilmiş bir ürün. Fiyatı indirebilmek için diğer opsiyonları kaldırılmış, hafif yapılmış bir performans ürünü. Bu ürünümüzü de bugüne kadar Türkiye içerisine, İtalya, Belçika, Hollanda ve Danimarka’ya sevk ettik. Talep edildiği takdirde fuarda sergilediğimiz ürünümüzde olduğu gibi +2 konteyner kilidi ve uzar tampon koyarak, 40’lık taşıma opsiyonu da sağlanabiliyor. Bu da çok fazla teslimatını gerçekleştirdiğimiz bir ürün.” şeklinde konuştu.

“Türkiye’de en çok tercih edilen ürünümüz; 40’lık Teleskopik Konteyner Taşıyıcımız Oluşturuyor”

“Birçok Opsiyonda Taşıma Yeteneğine Sahip”

Son olarak ise sergiledikleri 40’lık teleskopik konteyner taşıyıcılarını okuyucularımız için detaylandıran Arslan; “Bu, Türkiye içerisinde en çok tercih edilen ürünümüz. İhracatta da en çok tercih edilen ürünlerimizden bir tanesi. Çok uzun bir süredir ürettiğimiz bu ürün, İstanbul Ambarlı Limanı’nda da en çok tercih edilen ürün. En büyük avantajlarından bir tanesi; 20’lik, çift 20’lik, 40’lık olmak üzere birçok opsiyonda taşıma yeteneğine sahip olması. Çok dayanıklı ve uzun süreler hizmet edebilecek şekilde tasarlandı. Piyasada da Seyit Usta markasıyla gördüğünüz araçların yüzde 90’ı bu üründür. Ayrıca bu ürünümüzü Cumhuriyetimizin 100. yılı dolayısıyla kırmızıya boyadık ve diğer araçlarımızda olduğu gibi 100. yıl logosunu taktık.” dedi.

 

 
Pirelli Sürdürülebilirlik, Kalite, İnovasyon, Performans ve Hizmet Düzeyi Alanlarında En İyi 5 Tedarikçisini Ödüllendirdi
 
Supet Uluslararası Taşımacılık Firma Ortağı Serkan Başbilen; "Bursa ve Mersin Şubelerimizi Açıyoruz!"
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Mavi Group Güney İtalya'da İhracat ve İthalat Sektöründe Çözüm Ortağınız!
Türk ve İtalyan firmaları arasında köprü görevi daha doğrusu tabiri caizse ...
Asya Bölgesine Çalışan Firmaların Sıkıntısı Bitmiyor!
Kamyonum Dergisi’nin bu ayki sayısında Akar Lojistik Genel Müdürü Enver ...
Tecrübe ve Gücün Bileşimi İle Boya Sektöründe Çığır Açan Marka!
Nippon Paint- Filli Boya Endüstriyel Grup Direktörü Bekir Okan Şınar Kamyonum ...
 
Türkiye’yi Baypas Eden Projede Gelecek Bize Sürprizler Getirebilir Mi?
Bu ayki sayımızda İskenderun Teknik Üniversitesi Ekonomi Bölümü Öğretim ...
Uluslararası Nakliyeciler Derneği Başkan Yardımcısı Fatih Şener; Ermenistan’ın Azerbaycan’a Bağlanması, Rusya İçin Kritik Bir Öneme Sahip
Uluslararası Nakliyeciler Derneği Başkan Yardımcısı Fatih Şener, Hindistan’da ...
MAN’ın Aslanları ile Gücünüze Güç Katın!
Kamyonum Dergisi bu ay mikrofonunu MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Kamyon ...
 
Çarsan’dan Büyük Açılış!
Çarsan Treyler Genel Müdürü İbrahim Öztürk; “Hedefimiz Çalışan Sayımızı ...
İMS Lojistik Sınırları Aşıyor, Sınırların Ötesine Taşıyor!
İMS Lojistik Genel Müdürü Mustafa İmrak; “Yetkililer Türk Lojistikçilerini ...
İşin Mutfağından Masanın Öbür Tarafına Bir Başarı Hikayesi!
Kamyonum Dergisi bu ayki sayısında; Düzce’nin, Bolu Dağı eteklerine kadar ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
lkwbuskamyonumnewssondakikadikkattreyler haberler türkiye