Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
24 Ocak 2022 Pazartesi - 17:36

Ahmet Doğan Tanker Finans Müdürü Hatice Doğan Cav, ''Ahmet Doğan Tanker Etiketli Hiçbir Ürün Standartların Dışında Olamaz''

Üstyapı firmalarından Ahmet Doğan Tanker’e ilişkin detayları ve sektör değerlendirmelerini  Ahmet Doğan Tanker Finans Müdürü ve firmanın 3. kuşak temsilcisi Hatice Doğan Cav, Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni  Nuray Pekcan’a anlatıyor. Pandeminin olumsuzluklarına rağmen üretime ara vermeden çalıştıklarını belirten Doğan Cav, sektörün iki önemli konusu olan kalifiye eleman eksiğine ve denetim konularına dikkat çekiyor..  

Ahmet Doğan Tanker Finans Müdürü Hatice Doğan Cav,  Ahmet Doğan Tanker Etiketli Hiçbir Ürün Standartların Dışında Olamaz

 

“DENETİMLERİN ARTIRILMASI GEREKİYOR”

“İHRACATTA TALEP ARTTI VE DÜNYANIN HER YERİNDEN KUKA, VİDANJÖR PARÇALARI TALEP EDİLDİ”

Firmanın, dedeleri Ahmet Doğan tarafından 1952 yılında kurulduğunu ve 1998 yılında ise babaları Yılmaz Doğan tarafından kurumsallaşmanın ilk adımlarının attıldığını belirten Doğan Cav; arazözler, ADR’li akaryakıt tankerleri, kapalı kasa tamir bakım araçları, kombine, vidanjör, kuka, yer altı ve yer üstü depolama tanklarının imalatını yaptıklarını aktarıyor. Bunun dışında arazözlerde kullanılan su pompaları ve sulama başlıklarının imalatını da yaptıklarını aktaran Doğan Cav, “Kamu kurumlarıyla ve belediyelerle çalışıyoruz. Kamu kesiminden çok daha farklı yerlerle de çalışmalarımız oluyor. ADR’li tankerleri çoğunlukla özel sektöre ulaştırıyoruz. Ancak ürünlerimiz her kesime ulaşıyor. İlk ihracatımızı 2007’de Orta Doğu ülkelerine yaptık ve ilerleyen zamanlarda daha çok alana yayıldık. Çoğunlukla kombine; kanal açma ve temizleme araçlarının ihracatını yapıyoruz. Türki Cumhuriyetler ağırlıklı olmak üzere ADR’li tanker ihraç ediyoruz. Örneğin, geçtiğimiz Kasım ayında iki adet kombine ihracatımız oldu.” diyor.

“Kapanma Sürecinde Bile Yoğun Bir Şekilde Çalıştık”

Pandemiyle alakalı bir duraksama yaşandığını ve bu durumun yurt dışı satışlarını etkilediğini belirten Doğan Cav, yurt dışından malzeme temininde de sıkıntı yaşadıkları dönemler olduğunu ifade ediyor. Aynı durum ile ülkemizde de karşılaştıklarını belirten Doğan Cav şöyle konuşuyor; “Kapanmaların yaşandığı dönemde çoğu firma komple kapatırken biz tüm personelimizle çalışmaya devam ettik. Pandemide  Cumartesi ve Pazar günleri de çalıştığımız dönemlerimiz oldu. Bunun nedeni de sokak yıkayan tankerler ve dezenfekte eden araçların aksamlarında yaşanan sıkıntıların tamiri için gelmeleri oldu. İş alanımızda yaşanan duraksamalar tabii ki herkesi zorladığı gibi bizi de zorladı, fakat kapanma sürecinde bile yoğun bir şekilde çalıştık. İhracatta talep arttı ve dünyanın her yerinden kuka, vidanjör parçaları talep edildi. Pandemiyle birlikte 2021 yılında zorlandığımız dönemler oldu. Personellerimiz hastalandığı için iş kaybının olduğu; yine bu sebeple duraksadığımız ve işimizin uzamasına sebep olan zamanlar oldu. Ancak bazı dönemler krizi de fırsata çevirdik.”  

“Her Ürünümüzü Yeni Mevzuatlara ve Standartlara Uygun Bir Şekilde Üretiyoruz”

ADR’li araçlarda değişen mevzuatlar nedeni ile tanker talebinin devam ettiğini ve bu nedenle duraksama olmadığını aktaran Doğan Cav, “Petrol, akaryakıt şirketlerinin mevzuat değişikliği nedeni ile tankerlerini sürekli yenilemesi gerekiyor. Yeni mevzuatla beraber ADR’li tanker yapılması gerekiyor, bu nedenle de çok duraksama yaşamadık. Hammadde açısından sac bulmakta sıkıntı yaşadığımız dönemler oluyor. ADR’li tankerlerde belli sertifikaya sahip sac kullanmamız gerekiyor ve her ürünümüzü yeni mevzuatlara ve mutlaka standartlara uygun bir şekilde üretiyoruz. Yani Ahmet Doğan Tanker etiketli hiçbir ürün standartların dışında olamaz. O yüzden hammadde ya da başka konularla alakalı olarak standardın gerektirdiği neyse onlara uyuyoruz. Müşteri memnuniyetine odaklı çalıştığımız için hammadde bulmakta zorlandığımız zamanlar oluyor.” diyor.

“Müşteriyi Yormadan Onları da Memnun Edecek Bir Şekilde Yol Almaya Çalışıyoruz”

Malzeme temininde sıkıntı yaşanması durumunda imalatta aksamaların olduğunu aktaran Doğan Cav, malzeme ulaşmadığı için ürünlerde erteleme yapmak zorunda kaldıklarını belirtiyor. Doğan Cav sözlerini, “Ellerinde malzeme varsa, ancak zor bulunan bir malzemeyse fiyatlar çok değişebiliyor. Fahiş fiyatlar verebiliyorlar ya da ödemede zorluk çıkarabiliyorlar. Bu da bizim fiyatlarımıza yansıyor. Bu sebeple işi askıya alanlar bile olabiliyor. Ancak kurulduğumuz zamandan beri ödeme aşamasında kolaylık sağlıyoruz. Müşteriyi yormadan onları da memnun edecek bir şekilde yol almaya çalışıyoruz.” şeklinde sürdürüyor.

“Yaptığımız Her Ekipmanı Müşterinin İsteğine Göre Tasarlıyoruz”

Her müşteriye ayrı ekipman üretiklerini ve butik çalıştıklarını vurgulayan Doğan Cav, iklim şartlarını dahi gözeterek araç ürettiklerini ve her araca ayrı bir çalışma yaptıklarını vurguluyor. Doğan Cav sözlerini; “Kalite belgeleri için bile sürekli denetlenen bir firmayız. Denetimlerde şayet varsa eksikliklerimizi görüyor ve bunları düzelterek yolumuza devam ediyoruz. Bu aşamada mevcut ürün grubumuz dışında yeni bir ekipman söz konusu değil, ancak yaptığımız her ekipmanı müşterinin isteğine göre tasarlıyoruz. Bu nedenle de hepsi bizim için ayrı bir yenilik oluyor.”diye sürdürüyor.  

“Kalifiye Eleman Bulmakta Çok Zorlanıyoruz”

Devlet teşviki olarak, makine ve yatırım desteği aldıklarına da değinen Doğan Cav, bunun yanı sıra SGK, mesleki yeterlilik desteklerinden de faydalandıklarını aktarıyor. Doğan Cav şöyle konuşuyor; “İşçi  özellikle de kalifiye eleman bulmakta çok zorlanıyoruz. Yeni nesil, masa başı ve daha az beden gücü gerektiren işlere yöneliyor. Yetiştirmek üzere aldığımız personel belgelendirmiş olsak bile iş ağır geldiği için bırakıp gidebiliyor. Bazı devlet desteklerinden yararlanan firmalar var. Destekler sektör için her zaman yararlı diye düşünüyorum.”

“Hem Kendi Markamız Adına Hem İşleyiş Adına Güzel İşler Ortaya Çıkarmaya Çalışıyoruz”

TSE onaylı ürünler kullandıklarını vurgulayan Doğan Cav, kalite belgeli hatta faydalı model belgesine kadar her şeyi belgeleyerek, denetime tabi tutarak çalışan bir firma olduklarına dikkat çekiyor. Doğan Cav son olarak, “Öyle firmalar var ki, bu işi yapıyorlar; fakat kalite belgeleri bile yok. Müşteri fiyat araştırmasına girdiği zaman ‘Orada daha ucuza yapılıyor.’ diyebiliyor. Fakat karşı taraf bir mühendis çalıştırmıyor ya da bir denetime tabi tutulmuyor. Bazı firmalar bizim kadar kalitesine önem verip, bunu  göz önünde bulundurmadıkları için müşteriler yapılan araçtan memnun kalmıyor. Araç bir yerde sorun çıkartıyor ve tamir için bize geliyorlar. Biz denetimlerimize giriyoruz; bakanlığın bile memnun kaldığı nadir firmalardanız. Bu aşamada diğer firmalardan farklılaşıyoruz. Hem kendi markamız adına hem işleyiş adına güzel işler ortaya çıkarmaya çalışıyoruz. Merdiven altı çalışanlara yaptırım olmadığı zaman bir şekilde bizim önümüze taş koyuyorlar. Denetimlerin artırılması gerekiyor. ”değerlendirmesinde bulunuyor.

 

 
Dursun Gece, Chairman of the Board of Alp Özler International Transport, ''We Have Invested for About 100 Vehicles In 2021''
 
İstanbul'da Bugün Özel Araçlar Saat 13.00'e Kadar Trafiğe Çıkamayacak
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Özensel, "Gelecekte Çevreye ve İnsana Değer Veren Şirketler Var Olacak"
Daimler’in globalde başlattığı bir projenin parçası olarak Mercedes-Benz ...
UND İcra Kurulu Başkanı Alper Özel, "Kapıların Performansını Zayıf Olan Taraf Belirliyor"
Kapıkule ve Hamzabeyli sınır kapılarında yaşanan yoğun beklemelerin, oluşan ...
Emre Aytaş Lojistik Sahibi Coşkun Aytaş, 'Sadece Türkiye’nin Roro’yu Kullanmasının Şart Koşulması Zorumuza Gidiyor'
Lojistik firmaları ile söyleşi gerçekleştirmeye ve sektörü dinlemeye devam ...
 
Ford Trucks Türkiye ve Uluslararası Pazarlar Pazarlama Müdürü Emine Coşkun, "Ford Trucks Olarak Lojistik Sektörü ve Gençlere Yönelik Desteklerimiz Devam Ediyor'"
İstanbul Üniversitesi ve Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) Genç ...
Tırsan Treyler Satış Koordinatörü Ertuğrul Erkoç, "VAN ECK İkiz Kat Aracını Kısa Süre İçerisinde Türkiye’de de Yollarda Göreceğiz"
Tırsan, 2019 yılında bünyesine kattığı ve 2021 yılı itibariyle Adapazarı ...
Geleceğin Lojistikçileri Genç UND Programını ve Lojistik Sektörünün Geleceğini Anlatıyor..
İstanbul Üniversitesi ve Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) Genç ...
 
Ege Yurt Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Volkan Özdemir, "Sektörümüzün Bütün Paydaşlarına Fayda Sağlayacak Sistemler Üzerinde Çalışıyoruz"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda söyleşi gerçekleştirdiğimiz ...
"Araç Sıkıntısı ve Navlun Fiyatlarının Yükselişi Karayolunu Çıkmaza Sokuyor"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda Mitlog Kurucu Ortağı ...
Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı Serhan Turfan, "Ağır Ticari Araçlar İçinde İlk Olarak Yollarda Elektrikli Kamyonları Göreceğiz"
Teknolojinin gelişimine paralel olarak hız kazanan ve yeşil taşıma yönünde ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler kamyonumşoförnewsbustruckdikkatfahrersondakika